186. forduló, 188. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 18. 13h:04'
EZ A 759. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD
760. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,117] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 7. pontnál.
Astrid átadott neked a 1. napon 5 TU-t.
A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 316.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

ek 7 18 13 t. energia kisütése: 7 18 13
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+13 vadászat.) [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 311.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 301.]

lm 21 25 21 mozogsz 21 25 21
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóban végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Nyitva van! Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-30 életpont). A következő szoba valamilyen galéria lehet. Látszik, hogy a moák hódoltak a művészetnek. Bár ízlésük különlegessége eléggé sokkhatásként ér. Sorban végignézed a falakra aggatott festményeket és rajzokat. Hümmögve gondolkozol el azon, hogy mit élvezhettek ezeknek a különböző színű egymásra dobált pacák bámulásában. [21. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [19. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A következő helyiségből oldalt vezet tovább egy ajtó. Az egyik falat tükrök borítják. Közelebb lépsz, és jól szemügyre veszed magad bennük. Ekkor tűnik fel, hogy itt-ott rések vannak a tükrök között. Gyanakodva megtapogatod, minek következtében a tükörfelületek elmozdulnak egymáson. Mögöttük polcok és fiókok tátongnak garmadával az ürességtől. Ez is egy a moák fura berendezései közül, gondolod, és továbbindulsz. [20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó bukkan fel a sötétből. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-29 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. Itt csak úgy szikrázik a levegő. Szó szerint, ugyanis csillogó, vörös fénygömbök cikáznak faltól falig, amik időnként apró durranás kíséretében szétporladnak a levegőben. [25. PONT] Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis ónixkulcs, 1 borostyán függő, 3 ezüstshuriken és 1 vassisak. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A következő szoba valamilyen galéria lehet. Látszik, hogy a moák hódoltak a művészetnek. Bár ízlésük különlegessége eléggé sokkhatásként ér. Sorban végignézed a falakra aggatott festményeket és rajzokat. Hümmögve gondolkozol el azon, hogy mit élvezhettek ezeknek a különböző színű egymásra dobált pacák bámulásában. [21. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [19. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[78 pontot használtál fel, van még 223.]

lm 1 mozogsz 1
A következő helyiségből oldalt vezet tovább egy ajtó. Az egyik falat tükrök borítják. Közelebb lépsz, és jól szemügyre veszed magad bennük. Ekkor tűnik fel, hogy itt-ott rések vannak a tükrök között. Gyanakodva megtapogatod, minek következtében a tükörfelületek elmozdulnak egymáson. Mögöttük polcok és fiókok tátongnak garmadával az ürességtől. Ez is egy a moák fura berendezései közül, gondolod, és továbbindulsz. [20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT]
Álmélkodva haladsz tovább. Itt minden olyan... olyan... olyan... mi is a jó szó? Futurisztikus? [3. PONT]
Miközben lépésben haladsz előre a félhomályos folyosón, csodálkozva meredsz az idegen kultúra kezenyomaira, ami mindenütt ott van: a különös, halvány fényt árasztó, mennyezetbe süllyesztett lámpákon és a csúcsára állított szögletes, komor színekkel komor hangulatot teremtő téglalap alakú faldíszeken is. [2. PONT] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-4 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad]
Szerencsére vannak kiálló pöckök ezen a fémdobozon, amit már a labirintusba érkezésedkor is megcsodáltál, úgyhogy azokban megkapaszkodva kimászol a felszínre. A csapóajtót gondosan becsukod, és a tüskés gaznövény gyökereit visszahajtod rá.
[30 pontot használtál fel, van még 193.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

bb 310 5 beraksz a bankba a 310. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+439 varázspont.) Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 188.]

ek 116 70 58 t. energia kisütése: 116 70 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[106,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 fülemüle agyart. 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csontváz lord. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [107,117] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy zombi mester.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-46 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester nyakát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a zombi mester testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy Thargodan csontváz.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 rókafarkat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 199 (limit: 305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20420.
Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [108,117] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[109,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a sullár bal első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a sullár fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy csontváz lord. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [110,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 éjkövet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 201 (limit: 305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20645.
Utad során felfedezel egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [111,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy epokitféreg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy noth szellem volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 158.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[112,117] Még mindig bozótos.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy drakolich. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [113,117] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a zombi mester fejét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-35 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a zombi mester testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-30 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 7 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 204 (limit: 305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20990.
A Semmiből groteszk halálbokor sarjad.

(Továbbmész...) [114,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 27 életpontot vesztettél. Vaskarddal megvagdalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 206 (limit: 305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21220.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 143.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[115,115] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [116,114] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy drakolich volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy quwarg királynőt. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 123.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 93.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 88.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 48.]

tf 3 18 fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [18 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 15, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le az alpesi tehén. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 187. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 21 Merészség: 10/1 Magasság: 126 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 29 (31) Védekezés: 48 (52) Menekülés: 30 % Életkor: 86/86 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 313/199 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (31) Varázspont: 463/283 Pénz: 2498 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 33/0 Pszi pont: 104/84
Eddig összesen 1891 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 569 TP-t kaptál. Jelenleg 690 272 TP-d van. A következő szinthez még 109 728 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, q. rohamosztagos, Mnebolath. A 165. fordulódban 5004 arany került a bankszámládra. 5104 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/12 (+12%) vágófegyverek: 32/58 (+11%) ütőfegyverek: 1/52
lőfegyverek: 12/91 (+32%) dobófegyverek: 28/16 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); bumeráng (#249) max. 1 db (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 10 százalék;
116,114 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/18 (+84%) 2. nyomkövetés: 39/79 (+20%) 3. mászás: 15/11
4. csapdakészítés: 26/2 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/95 (+6%) 6. gyógyítás: 28/3
7. titkosírás: 1/19 8. felderítés: 13/59 (-1700%) 9. szörnyidomítás: 6/82
10. teológia: 24/4 (+4%) 11. taumaturgia: 28/10 (+8%) 12. szerencsejáték: 3/19
13. versengés: 12/54 14. zene: 6/34 15. szörnyismeret: 21/43
16. pszi: 13/4 (+7%) 17. zárnyitás: 4/25 18. vadászat: 16/49 (+1300%)
19. bányászat: 24/31 20. főzés: 10/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
tüskés harci gromak (#156), szintszívó lények (#9097), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer), Pszinapszis (#974)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tolvajvér (#364) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495) elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760)
hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] (teljesítve)
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 126, 175, 189, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 66 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 718 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüsttollú nyíl (#363) 5 galachmit (#310) 2 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 bomló esszencia (#2367) 1 borostyán függő (#162) 1 éjkő (#2369)
3 ezüstshuriken (#327) 2 fülemüle agyar (#267) 1 kis ónixkulcs (#1110)
1 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 megsemmisítő (#1540)
7 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 1 rókafarok (#124)
1 sullár hólyag (#168) 1 tankány karom (#237) 1 vassisak (#160)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117
113
114
115
116
117
118
(107,117) vérfürdető magszim (#148), zombi mester (#251), Thargodan csontváz (#297), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 31. jellempróba
(108,117) karmos tankány (#137), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(109,117) sullár (#101), 35. jellempróba
(110,117) púpos burástya (#92), élőholt quwarg (#202), Thargodan csontváz (#297), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(111,117) epokitféreg (#147), Thargodan csontváz (#297), Chara-din monolitja (#534), 44. jellempróba
(113,117) 34. jellempróba, zombi mester (#251)
(114,116) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 50. jellempróba, dermesztő lidérc (#645), élőholt quwarg (#202)
(115,115) phua-kúp (#372), 29. jellempróba
(116,114) kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), oltár, 255. jellempróba, 43. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek