185. forduló, 187. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 19. 4h:54'
EZ A 874. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
875. játékheted kezdete: jún. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

LEX HUNTER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+116 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+82 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ongóliant nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (22 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű, egy ezüstshuriken, egy rejtőköpeny (ld. enc.) és egy ezüst kulcs. Mosolyogva kidobod a nevetséges q. rohamosztagos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ongóliant trófeát. 2 110 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 384.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 384.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 369.]

* 4. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom mákrózsafőzet készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Oltári finom volt! És ez a lebegés... 455 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 365.]

d 56 54 eldobod az 56. tárgyat (54 darabot)
Elhajítasz 54 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigmetszed az uzbány bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [98,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kérődző etra került az utadba. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 etra hályog (ld. enc.). 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 amnioszt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [97,102] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardfogú fülemüle. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle farkát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 1 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött. [44 pontot használtál fel, van még 321.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[97,103] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriáspók. {max. életpontja: 81-88.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók förtelmes fejét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [97,104] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy liumbe. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+6.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (5 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a liumbe testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a liumbe testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [96,105] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Találsz egy csodák kútját. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 297.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Tölgyfapajzsos Danin által üzemeltetett boltban még 4 esthari rubin kapható!" Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 293.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+16 varázspont.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 289.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 2 196 tapasztalati pontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 285.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Azért szeretik a kalandozók a che-vállszalagot, mert viselése erőt növel." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 281.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Épp egy kalandozó megy el melletted a legyengült tüskés gigaférgén, amikor egy nyílvessző száguld át a téren, és egyenesen a nyakába fúródik. A lovas tehetetlenül zuhan az utca porába, a hátas pedig elszabadul. Csak úgy marcangolja szét a bámészkodó embereket, míg ott nem teremsz, és felkapaszkodsz a hátára. Egy beidomított jószágot nem is olyan nehéz meglovagolni. Legalábbis eleinte úgy tűnik, meg eddig úgy tudtad, de most ez a dög le akar dobni a hátáról. Néhány pillanatba beletelik, míg végzel vele. Mindenki hálás a környéken. (+2 jóság.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 277.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, az ómatéria formázásaot ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslói varázslatok egyike." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 273.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 erő forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 269.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 15 varázspontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 265.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Ha utad során meglátsz egy mocsárivércet, feltétlenül támadj rá! Ugyanis az esetek iciripiciri hányadában mocsárivércszemet találhatsz nála." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 261.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 2 196 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 257.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Balrognyűvő Garhin még 12 nerub hasítót tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 253.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Keresd a földsárkány nyomait, mert a legyőzött példányoknál az esetek iciripiciri hányadában smaragdkövet találhatsz." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 249.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 arany karperec. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 245.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Hogy miért ne fuss el a homokféreg elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy sáfránypor." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 241.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Elárulom, hogy a vérfürdető magszim számára az a legfájdalmasabb, amikor az alsó, lágy részeit támadják." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 237.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, az Asylux átkát ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslói támadó varázslatok egyike." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 233.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Elárulom, hogy a kaszabolósáska számára az a legfájdalmasabb, amikor a mandibuláját támadják." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 229.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhők felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezőkre, a magasra felnyúló fenyőkre, melyek széles erdőt alkotnak, és az itt-ott feltűnő tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút előtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 2 196 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 225.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Keresd a bolhakutya nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig bordacsontot találhatsz." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 221.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Érdemes lenne felkeresni Gránitvállú Draenar boltját. Az utolsó 7 ulkor kötényt most reklámáron lehet ott megvásárolni." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 217.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhők felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezőkre, a magasra felnyúló fenyőkre, melyek széles erdőt alkotnak, és az itt-ott feltűnő tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút előtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 2 196 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 213.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 2 196 tapasztalati pontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 209.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "A következő varázslat, amit megtanulsz a szaporítás legyen! Ez a papi varázslatok egyike." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 205.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pár pillanat múlva a szörnyidomítás vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 201.]

m 4 mozogsz délre
[96,106] Folytatod sétádat a házak közt.

délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 193.]

be 574 1 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 143.]

be 574 2 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 93.]

be 574 3 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 43.]

be 574 5 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy a gyakorláshoz szükséges idő nem áll rendelkezésedre (50-nél kevesebb TVP-d van.) Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 33.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 357 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 186. fordulód.

Erő: 31 (41) Szint: 26 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 43 (48) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 31 (37) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 40 (45) Életpont: 475/475 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (49) Varázspont: 614/320 Pénz: 2370 arany Kép. pont: 9
Pszi pont: 294/149
Eddig összesen 2097 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 040 TP-t kaptál. Jelenleg 1 874 415 TP-d van. A következő szinthez még 125 585 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, varkaudar hadúr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20 (+1) szúrófegyverek: 23 (+1) vágófegyverek: 24 (+1)
ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: * 22 dobófegyverek: * 25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -11.); nyílvessző (#108) (12 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 25 3. mászás: 12
4. csapdakészítés: 21 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 3 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 29 11. harcművészetek: 11 12. zene: 9
13. szörnyismeret: 23 14. pszi: 21 15. vadászat: 5
16. bányászat: 23 17. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 12 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 19. szintű lényekre kisebb tűzlehelet (#110) >> 17. szintű lényekre
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nyuhaj karbin (#110) nagyobb tűzlehelet (#150) >> fémbontó szójer (#150)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 7. Szerzett pont: 709. Beállított erő: 0 Összpont: 41985
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 ezüsttőr (#322) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 Fókuszpenge (#639) 3 kőkés (#6) 1 mágusölő (#422)
1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 * Mallon botja (#1526) 9 szögletes kő (#17)
1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
2 * rövid íj (#107)
Lövedékek
11 ezüsttollú nyíl (#363) 19 gránátlövedék (#526) 5 kerek kő (#19)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 20 * nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129)
80 ubuk tüske (#131) 8 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 12 ezüstshuriken (#327) 13 jégpasztilla (#1566)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 8 tolmokov-koktél (#351) 21 ubuk dobónyíl (#138)
27 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * dentor vért (#573) 1 rézpáncél (#71) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * mentát korona (#1559)
Köpenyek
1 * mágusköpeny (#453) 1 rejtőköpeny (#277) 1 ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
2 alligátorbőr cipő (#662) 1 bakkura csizma (#96) 1 * dalb.kristálycsizma (#674)
2 ryuku csizma (#692)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 borostyán függő (#162) 2 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 12 ezüst nyaklánc (#117) 1 * hősiesítő medál (#1558)
2 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309) 3 ezüst karkötő (#158)
1 mentát karkötő (#1551) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ryuku karvédő (#687)
1 * smaragd karkötő (#707) $1 umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
26 angyalok gyűrűje (#529) 3 aranygyűrű (#193) 8 ezüst gyűrű (#180)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 8]
11 fűszertartó (#210) [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 48]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 62]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 57 csepp spiritusz (#170), fér még: 63]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
$1 uzbány csőr ($169) [benne $5 csepp ugh méreg ($166), fér még: 7]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 65 korty víz (#27), fér még: 15]
8 zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 147]
Eszközök, használati tárgyak
3 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 13 aranytű (#272)
1 argum szörnymágnes (#2503) 1 + Beholder csapda (#2107) 2 destabilizátor (#1275)
12 + deus ex machina (#1) 1 elf tekercs (#683) $1 ezüst kulcs ($184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36) 4 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 19 gernim balzsam (#1894) 10 gyógykenőcs (#313)
24 kaja (#2) 1 kinemfogyó tegez (#368) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis ónixkulcs (#1110) 1 kötél (#92) 25 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 mágusok itala (#1610)
7 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
6 megsemmisítő (#1540) 1 moa kódfejtő (#2727) 1 moa töltő (#525)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 olló (#335) 11 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
5 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 9 sáfránykő (#979)
1 sáfránykristály (#675) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 4 titanitdukát (#1480) 6 tudás gyöngye (#522)
1 varkaudar látógömb (#1107) 1 védőkristály (#2240) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 2 alligátorfog (#663)
38 álompor (#396) 10 amniosz (#203) 2 aurach bőr (#658)
10 aurach fog (#657) 5 berzerker tüske (#713) 1 csuklyavirág (#133)
5 darázsfarok (#654) 6 darázsszárny (#652) 5 dözmöng szív (#122)
145 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 1 elf csont (#664)
14 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 14 ezüstdarab (#326)
43 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 10 galachmit (#310) 14 grifftojás (#179)
$1 gromak bőr ($268) 68 gyöngymangó (#135) 12 hattyútoll (#1222)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 2 ilkin érc (#232) 45 kaktusztüske (#114)
$1 karbin plazma ($199) 1 kazmár gyökér (#205) 4 kék orchidea (#68)
$4 kőszem ($304) 3 kreiton esszencia (#892) $1 lidércesszencia ($1074)
2 liumbe hajtás (#655) 76 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56)
45 manaszilánk (#2686) 1 moa ékkő (#2718) 2 moa üveggömb (#383)
12 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116)
4 mutáns csont (#331) 11 nektoraf faggyú (#667) 3 ormánygőte csont (#21)
41 pirkit (#153) 18 púderkő (#119) 5 pular kristály (#239)
100 quwarg kristály (#2238) 72 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404)
2 rakolits por (#669) 10 ramit kő (#226) 10 remák szív (#264)
3 rókafarok (#124) 27 smirglilevél (#29) 24 sünmedve tüske (#14)
18 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209)
$2 téfea-agy ($172) 19 varányszem (#30) 21 varkaudar csont (#1113)
22 vasérc (#152) 13 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 221.52 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
359 arany (#50) 2 madártoll (#112) 56 mákrózsa virág (#56)
15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 amniosz (#203) 1 arany karperec (#194)
1 etra hályog (#712) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstshuriken (#327) 2 fülemüle agyar (#267) 2 kaja (#2)
1 liumbe hajtás (#655) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rejtőköpeny (#277)
5 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101
101
102
103
104
105
106
107
(96,105) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(97,102) kardfogú fülemüle (#146)
(97,103) Chara-din monolitja (#534), óriáspók (#303)
(97,104) Chara-din monolitja (#534), liumbe (#349)
(98,102) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 47. jellempróba, kérődző etra (#368)
(99,102) uzbányok (#102), Tharr rúnaköve, 37. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), törpemammut (#115)
(100,102) ongóliantok (#159)

Üzenet küldése a karakternek