Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 6. 11h:54' EZ A 505. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD 506. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 6 20 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 4. KP: h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 10 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
v 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
ef 7 512 | energia fejlesztése 7 |
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével felnyitod a velociraptor testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. A velociraptor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 19, gyógyulás: 31, összesen: +12 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével súrolod a csontváz lord testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 862 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 38, gyógyulás: 26, összesen: -12 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg torát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 14, gyógyulás: 29, összesen: +15 ÉP}
be 1215 10 | bemész az 1215. épületbe |
178 | 179 | 180 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[169,60] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gránátkaktuszt. Keletre nézve látsz egy kazmárt. Délkeletre egy krómkaktusz van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a roguena testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal felnyitod a roguena jobb első lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével felnyitod a roguena bal hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A roguena karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 916 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 24, gyógyulás: 134, összesen: +110 ÉP}
(Továbbmész...) [170,62] A dombság átmegy hegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal felnyitod az ekharion bal oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [169,63] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Látsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy nekrofun van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Jól kivehetőek a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy megsebzett woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 19, gyógyulás: 50, összesen: +31 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő fejét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével felnyitod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma (ld. enc.). 1 998 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 39, gyógyulás: 21, összesen: -18 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a woorgard testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 16 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a woorgard testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 916 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 23, gyógyulás: 134, összesen: +111 ÉP}
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 3 7 7 | mozogsz 3 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 2 100 100 | mozogsz 2 100 100 |
lm 100 47 49 | mozogsz 100 47 49 |
lm 52 55 | mozogsz 52 55 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ef 7 512 | energia fejlesztése 7 |
m 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY) Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni. (Mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot.) Ráadásul ez a könnyű öv nem foglal helyet más övek elől. |
VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY) A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet! |
LABIRINTUS TELEPORT A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít... |
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT) A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs. |
Erő: | 29 (48) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 22 (53) | Támadás: | 52 (54) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 21 (38) | Védekezés: | 80 (85) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/154 év |
Egészség: | 30 (42) | Életpont: | 690/946 | Jellem: | gonosz (201) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 20 (64) | Varázspont: | 815/178 | Pénz: | 1176 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 48/35 | Pszi pont: | 120/6 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 16/43 | szúrófegyverek: | 24/8 |
vágófegyverek: | 28/33 (+13%) | ütőfegyverek: | 10/22 | lőfegyverek: | *26/100 |
dobófegyverek: | 15/48 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) max. 1 db (12 -14.); sallank nyíl (#129) max. 2 db (15 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
169,63 mezőn táborozol, a 75. labirintusban, 1. szinten, 56. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/89 | 2. nyomkövetés: | 38/72 (+26%) | 3. lopás: | 5/27 |
4. mászás: | 14/78 | 5. csapdakészítés: | 15/45 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 7/30 |
7. gyógyítás: | 25/70 | 8. titkosírás: | 3/78 | 9. felderítés: | 21/21 |
10. szörnyidomítás: | 7/96 | 11. teológia: | 30/78 (+5%) | 12. taumaturgia: | 33/3 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 2/80 (+10%) | 14. versengés: | 11/72 | 15. harcművészetek: | 8/10 |
16. zene: | 4/97 | 17. szörnyismeret: | 12/38 (+5%) | 18. pszi: | 13/90 (+23%) |
19. zárnyitás: | 4/23 (+11%) | 20. vadászat: | 11/9 (+32%) | 21. vitalitás: | 1/47 |
22. bányászat: | 11/92 (+47%) | 23. testépítés: | 8/74 | 24. úszás: | 8/21 |
25. főzés: | 6/51 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179), magányos küklopsz (#7036) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | áldomás (#6) (11,15) | tulajdonságpajzs (#26) | vámpirizáció (#1) (8,20) |
Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | vércápa (#193) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 75. labirintus (151,29). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 81, 99, 129, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 15. Szerzett pont: 1549. Beállított erő: 0 Összpont: 1549 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, v 1 10 20, v 182, p 71, p 65 2, h 1133, p 73, h 841, v 364, p 70. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | méregfog (#1553) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | * | nitmák penge (#837) | ||
1 | * | vámpírkard (#358) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | ||
1 | parittya (#18) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 12 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
10 | kerek kő (#19) | 11 | nyílvessző (#108) | 7 | sallank nyíl (#129) | |||
10 | tüske (#22) | 5 | ubuk tüske (#131) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | bogyógránát (#430) | 1 | esszenciakristály (#350) | 5 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | jégpasztilla (#1566) | 10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | haramaki (#1367) | 2 | szöges páncél (#65) | |||
1 | * | tükörpáncél (#519) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | mentát korona (#1559) | 1 | * | rémbőr tarkóvédő (#737) | 1 | rézsisak (#72) | ||
1 | * | ryuku kalózkendő (#1157) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
2 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | varkaudar csizma (#317) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
15 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 6 | igazgy. fülbevaló (#197) | ||
12 | obszidián függő (#195) | 1 | * | rubin fülbevaló (#673) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranylánc (#191) | 3 | * | denevér szimbólum (#140) | ||
6 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngysor (#192) | 6 | halálhozó talizmán (#813) | ||
1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 4 | korinthai talizmán (#814) | 1 | nap szimbólum (#141) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 4 | vortex talizmán (#812) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | Eldaran karkötője (#373) | 4 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | 12 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | kráken gyűrű (#1165) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3) | ||||||||
1 | * | bronz éjmedál (#2440) | 1 | * | klasszikus kitűző (#2514) | 1 | * | mind. igazgyöngye (#2694) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 54] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 7 korty sötét ital (#284), fér még: 3] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 46] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
2 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 2] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 41] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 14] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 44 csepp ragasztó (#83), fér még: 56] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 10 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | |||
5 | aranytű (#272) | 1 | argum szörnymágnes (#2503) | 1 | bo'adhun idol (#745) | |||
5 | cirkuszi pergamen (#1233) | 6 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | éjkő (#2369) | 10 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | |||
2 | fiatalság itala (#473) | 4 | furulya (#233) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 14 | kaja (#2) | 3 | kötél (#92) | ||
10 | kristályfolyadék (#449) | 2 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | 5 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | ryuku amfora (#1153) | |||
1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | 3 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csésze (#841) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | adamantit (#627) | 2 | alligátorbőr (#661) | |||
6 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 11 | aurach fog (#657) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
5 | darázsszárny (#652) | 3 | dentor bőr (#551) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
9 | drótszőr (#37) | 1 | elf csont (#664) | 14 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 6 | ezüstdarab (#326) | 17 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 7 | fokhagyma (#403) | 1 | grifftojás (#179) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 4 | gyöngymangó (#135) | 10 | halcsont (#390) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 2 | hókutya nyakörv (#1077) | 1 | hro formázó minta (#601) | |||
5 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 15 | karbin plazma (#199) | 6 | kék orchidea (#68) | |||
15 | kőszem (#304) | 4 | kvazár (#244) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 3 | liumbe hajtás (#655) | 3 | lótuszvirág (#447) | |||
17 | madártoll (#112) | 3 | mágiaszilánk (#2668) | 5 | magszim bél (#103) | |||
23 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | medúzacsáp (#703) | |||
1 | moa burát (#384) | 2 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 4 | moa üveggömb (#383) | 25 | mocsári penke (#148) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 12 | mutáns csont (#331) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
10 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 12 | pirkit (#153) | |||
9 | púderkő (#119) | 79 | quwarg tojás (#360) | 6 | rájabőr (#404) | |||
2 | rakolits por (#669) | 1 | ramit kő (#226) | 2 | raptor karom (#281) | |||
8 | remák szív (#264) | 21 | rézdarab (#70) | 4 | rinóbőr (#651) | |||
13 | rókafarok (#124) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | 5 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
22 | sünmedve tüske (#14) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 2 | téfea-agy (#172) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
1 | teknősesszencia (#702) | 4 | tyrex csont (#280) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | vapár ág (#110) | 6 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
9 | vasérc (#152) | 9 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 307.36 kg | Megterheltség: 123% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
301 | arany (#50) | 4 | aranypikkely (#415) | 6 | drótszőr (#37) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | quwarg tojás (#360) | 6 | sallank nyíl (#129) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ilkin érc (#232) | 9 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | varkaudar csizma (#317) |
168 | 169 | 170 | 171 | |
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|