Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 2. 9h:18' EZ A 773. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD 774. játékheted kezdete: febr. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
vps 30 | VP spórolása: 30 |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
ef 4 505 | energia fejlesztése 4 |
jlk 4221 | jelszó kimondása 4221 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 6 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a massza fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Mancsával a massza végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a massza egyik karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a massza úszóhártyáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mancsával a massza megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás nyakát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgoró testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró sziklatestét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az orgoró testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) 1010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [-14,-2] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Natal Tyr-sog előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [-15,-3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vpf 30 | VP elővétele: 30 |
kt 1644 | elkészíted az 1644. tárgyat |
a 703 4363 1 | átadod a 703. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
a 703 5439 1 | átadod a 703. tárgyat az 5439. kalandozónak (1 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-16,-2] A síkságot ritka erdő váltja fel.
(Továbbmész...) [-16,-1] Fák, mindenütt csak fák.
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-17,0] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval többször eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával meghorzsolod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
kt 3 2 | elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot) |
a 242 4363 2 | átadod a 242. tárgyat a 4363. kalandozónak (2 darabot) |
f | kísérletezel |
f | kísérletezel |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
MEDÚZACSÁP (703. TÁRGY) Néha egy partravetett medúza teteme még elég ép ahhoz, hogy lemetszd a csápját. Mivel a medúza testének nagy része víz, a rongyba, amibe tekered, csak egy kis nyálka szokott maradni - de talán ez is elég lesz bizonyos mágikus rítusokhoz. |
SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted. |
SZENT JOGAR (150. TÁRGY) A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
ORGORÓ (170. SZÖRNY) Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
KŐSZEM (304. TÁRGY) Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál. |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY) Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
Erő: | 24 | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 27 (29) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 267/139 | Jellem: | jó (212) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 162/4 | Pénz: | 1141 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 8/4 | Pszi pont: | 7/0 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/6 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/87 |
ütőfegyverek: | 22/51 (+9%) | lőfegyverek: | 15/68 (+9%) | dobófegyverek: | 1/57 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/51 | 2. nyomkövetés: | 47/34 (+36%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 7/45 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 11/97 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/2 |
7. gyógyítás: | 50/3 (+22%) | 8. titkosírás: | 2/0 (+10%) | 9. felderítés: | 5/3 |
10. szörnyidomítás: | 1/88 | 11. teológia: | 21/30 (+6%) | 12. taumaturgia: | 10/73 (+15%) |
13. versengés: | 4/35 (+16%) | 14. zene: | 11/41 | 15. szörnyismeret: | 7/38 (+18%) |
16. pszi: | 1/39 (+5%) | 17. zárnyitás: | 3/60 | 18. vadászat: | 19/42 |
19. bányászat: | 16/70 (+15%) | 20. csapatmunka: | 2/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tűzeső (#61) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 294 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 37 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 79.26 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | rakolits por (#669) | 2 | tüskecsapda (#242) | |||
27 | víz (#27) | 3 | medúzacsáp (#703) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
29 | arany (#50) | 1 | alakformáló főzet (#1644) | 3 | álompor (#396) | |||
1 | amniosz (#203) | 2 | evaporőr háj (#105) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | magszim bél (#103) | 11 | sallank karom (#128) | 10 | vasérc (#152) | |||
1 | vizestömlő (#3) |