Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 19. 9h:15' EZ A 339. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD 340. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
kb 305 1 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot) |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
ff 6 87 28 | felt. fegyverváltás: 6 87 28 |
ffk 150 200 150 | felt.fv.kozkázata: 150 200 150 |
fog 103 220 | elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal |
fog 88 220 | elfogod a 88. szörnyet a 220. tárggyal |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bandita bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bandita testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a bandita testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. Szereztél 12 aranyat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [103,118] Tovább barangolsz a fák között.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő purifikátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [102,118] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő halálmadár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár bal szárnyát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 madártollat. 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bandita fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a bandita jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
be 1215 9 | bemész az 1215. épületbe |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | |
116 | |
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
[101,109] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 23 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
99 | 100 | 101 | 102 | |
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|
110 | |
|
|
|
[100,93] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,91] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Északra fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: mélységi grittang szagot érzel! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. A háló a mélységi grittang köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [100,90] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány bal lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [100,88] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Moloch előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy patak van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
98 | 99 | 100 | 101 | |
87 | |
|
|
|
88 | |
|
|
|
89 | |
|
|
|
90 | |
|
|
|
91 | |
|
|
|
92 | |
|
|
|
93 | |
|
|
|
94 | |
|
|
|
[102,101] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bal karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök bal első lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
id 88 50 | idomítod a 88. szörnyet 50 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 347 765 778 | keresed a 347. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY) Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád. Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért. |
Erő: | 29 (38) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (27) | Védekezés: | 34 (38) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 21 (25) | Életpont: | 324/324 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (28) | Varázspont: | 522/98 | Pénz: | 2276 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 48/32 | Pszi pont: | 195/278 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/71 (+2%) | szúrófegyverek: | 14/64 (+19%) | vágófegyverek: | 27/49 (+1%) |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 26/11 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) max. 4 db (8 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -15.); tüske (#22) max. 4 db (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
102,101 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 100,88 |
Kedvenc táborhely: 102,101 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/93 | 2. nyomkövetés: | 50/56 (+75%) | 3. mászás: | 6/11 |
4. csapdakészítés: | 17/85 (+24%) | 5. csapdaészlelés: | 9/8 | 6. gyógyítás: | 21/60 |
7. titkosírás: | 7/60 | 8. felderítés: | 19/6 (+27%) | 9. szörnyidomítás: | 7/10 |
10. teológia: | 15/96 | 11. taumaturgia: | 20/91 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 3/6 |
13. versengés: | 12/68 | 14. zene: | 6/52 | 15. szörnyismeret: | 26/40 |
16. pszi: | 31/9 (+1%) | 17. zárnyitás: | 18/58 | 18. vadászat: | 8/7 (+50%) |
19. bányászat: | 22/71 (+36%) | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 12/97 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 160 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), jók (#990), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), trikornis (#104), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vortexmágus (#418) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | smaragdgólem (#417) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | szutykos remák (#191) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 5 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 2 | rövid kard (#171) | 1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||
1 | vaskard (#2084) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
6 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 3 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
$2 | bronzhegyű nyíl ($94) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | |||
7 | mérgezett vasnyíl (#187) | 5 | rézgolyó (#343) | 5 | * | tüske (#22) | ||
10 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
$1 | bumeráng ($249) | $1 | mérg. vas dobónyíl ($190) | $2 | vas dobónyíl ($189) | |||
Pajzsok | ||||||||
$1 | rákpajzs ($98) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
$1 | bronzsisak ($88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | rézsisak (#72) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
2 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
$1 | bakkura csizma ($96) | $1 | * | fekete bőrcsizma ($247) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
5 | * | gólem talizmán (#811) | 3 | * | halálhozó talizmán (#813) | 3 | korinthai talizmán (#814) | |
2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst karkötő (#158) | ||
$1 | * | obszidián karkötő ($229) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | aranygyűrű ($193) | $1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | |||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 58 csepp tinta (#101), fér még: 22] | ||||||
8 | fűszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 38] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 84] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
24 | sullár hólyag (#168) | [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 420] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 192] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 22] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | ||
8 | gyógykenőcs (#313) | 10 | kaja (#2) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 2 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
1 | + | nyílcsapda (#243) | 16 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | ||
14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
56 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 8 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | |||
7 | dözmöng szív (#122) | 40 | drótszőr (#37) | 9 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fémrúd (#104) | $6 | főnixtoll ($563) | 7 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | galachmit (#310) | 6 | gyíkfű (#201) | 24 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | 5 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | kék orchidea (#68) | 5 | kvazár (#244) | |||
159 | madártoll (#112) | 1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | moa üveggömb (#383) | $1 | mocsári penke ($148) | |||
14 | mutáns csont (#331) | 48 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | |||
7 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | 2 | ramit kő (#226) | |||
22 | + | remák szív (#264) | 8 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | ||
4 | Thargodan esszencia (#328) | $1 | + | vapár ág ($110) | $3 | varkaudar csont ($1113) | ||
19 | vasérc (#152) |
Összsúly: 121.92 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (7 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | $1 | elit csatavért ($295) | $2 | nagy vaspajzs ($161) | 84 | sallank karom (#128) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varázskő (#305) | 32 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dobóháló (#221) | 7 | tüske (#22) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
65 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
1 | bakkura csizma (#96) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kőkés (#6) | 2 | madártoll (#112) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 1 | uzbány csőr (#169) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vas dobónyíl (#189) |