184. forduló, 186. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 9. 9h:33'
EZ A 221. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
222. játékheted kezdete: okt. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Arany napkorongot, egy arany végzetmedált, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy boszorkánykendőt, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy ezüst végzetéremt, egy fejvadász medált, egy gyógyító szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy időhasító kesztyűt, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kígyószemet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lordok övét, egy lovagi sisakforgót, egy mind. tűzopálját, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy moa rohamsisakot, egy nap szimbólumot, egy nerub sámánövet, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai rubinmedált, egy ősi emblémát, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor páncélt, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító medált, egy réz morfmedált, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang köpenyt, egy yiang vállvédőt, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Felszerelését egy domináns morf trófea, egy Kreátor trófea és egy Annihilátor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy teriád tőr. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy lélekgólem cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Zichinho. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy mágikus ütés varázs hatalmát. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 325.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 323.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [30 pontot használtál fel, van még 293.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy orbitális mackósajt.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt nyakát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 60 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megkarcolod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 26 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 36 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 68, gyógyulás: 11, összesen: -57 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ősdentor.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 113 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor bal lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszurkálod az ősdentor nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 119 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 116 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 424, gyógyulás: 67, összesen: -357 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 93 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 135 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [45 pontot használtál fel, van még 248.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 248.]

vd 6 m 6
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy orgyilkos!

Tüzet köpsz. 93 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 34, gyógyulás: 28, összesen: -6 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy orgyilkos támad rád.

Tüzet köpsz. 72 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 34, gyógyulás: 31, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 7 nyu-shurikent. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy útonálló.

Tüzet köpsz. 86 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd az útonálló jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 11, gyógyulás: 15, összesen: +4 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos nyakát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 30, gyógyulás: 24, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 rumot. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy útonálló.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy ork bérgyilász!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász jobb lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász jobb karját. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az ork bérgyilász bal karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 23, gyógyulás: 37, összesen: +14 ÉP}

Találsz nála 2 gyógykenőcsöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

ek 503 116 98 t. energia kisütése: 503 116 98
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

94 95 96
106
107
108
(95,107) jósda (#577), orbitális mackósajt (#229), ősdentor (#282), varkaudar mágus (#128), varkaudar varázsló (#271), orgyilkos (#131), útonálló (#130), ork bérgyilász (#781)

[116,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bíborgörény. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tündöklő szobor van. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kősisakos Throfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat bemelegítő jellegű: derítsd fel a szobát, találj meg minél több elrejtett tárgyat! Tíz percet kapsz. Kihasználod a teljes időt, és a különböző tereptárgyak alatt, mellett, sőt bennük összesen nyolc rejtett tárgyat fedezel fel. A kalandmester elégedettnek látszik. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Egy halálosztó kain legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 26, gyógyulás: 18, összesen: -8 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy tüskecsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes tüskecsapdát 600 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Graltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére nemrégiben megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre, hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó felnyársalta. Buzgón hozzálátsz a tökéletesen idegen életforma tanulmányozásához. Csak hihetetlen gyógyítói tapasztalatod, rugalmas gondolkodásod és intelligenciát segít abban, hogy rájöjj, melyek a Thargodan létfontosságú szervei, és hogyan kell őket gyógyítani. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakbraktúrbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy gránitelementált!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a gránitelementál bal oldalát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 5, gyógyulás: 23, összesen: +18 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. (ld. enc.) 6 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [50 pontot használtál fel, van még 188.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Találsz egy nekrofunt. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Itt csata lesz.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 91 életpontot sebeztél. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Van itt egy jósda (577. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,106] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 88 életpontot sebeztél. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 172.]

vtn 186 varázslat tanulás: a 186. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: háló. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 137.]

ftv 186 481 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 481. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,107] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet köpsz. 97 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért, 1 dentor bőrt 35 aranyért, 7 nyu-shurikent 84 aranyért.
Összefutsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [8 pontot használtál fel, van még 129.]

ve 343 30 megveszed a 343. tárgyat 30
Vásároltál 30 rézgolyót. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

ve 108 40 megveszed a 108. tárgyat 40
Vásároltál 40 nyílvesszőt. 80 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 129.]

ea 85 30 eladod a 85. tárgyat 30
Eladtál 30 óndarabot. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

ea 56 67 eladod az 56. tárgyat 67
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[98,106] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 94 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,105] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Tüzet köpsz. 92 életpontot sebeztél. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [100,104] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy süvítő rája. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 85 életpontot sebeztél. A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[101,104] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 kerek követ.

(Továbbmész...) [102,104] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!

Tüzet köpsz. 85 életpontot sebeztél. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő!

Tüzet köpsz. 89 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a quwarg felderítő torát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy mutáns pók!

Tüzet köpsz. 88 életpontot sebeztél. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 fűszertartót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


Összefutsz egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy bibircsók-óriás trófea, egy dombi yeti trófea és egy fémbontó szójer trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Összeismerkedtek. Az ő neve Ebony Blaster. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hihi, átpattan egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [103,104] Még mindig hegyvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [100 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kf 821 0 0 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 282 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 24, 9.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 326 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható!

ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY)
Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség.

HÁLÓ (186. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A háló egy igen brutális és hatékony támadó varázslat, annak ellenére, hogy sebzést nem okoz. Elmondásakor egy vastag, ragacsos háló repül ellenfeledre, aki - ha nem tud félreugrani előle - teljesen belegabalyodik. A harc következő fázisában, a lőfegyver használatkor, a lőfegyver használat (szörnyeknél az egyik speciális támadás) helyett megpróbálhat kibújni a hálóból - a siker esélye főként az ügyességtől és a varázsló szintjétől függ. Ha kudarcot vall, akkor ismét próbálkozhat az első kör harci fázisában, majd a második harci fázisban. A harc végére a háló varázslat mindenképpen elmúlik, ezért fogolyejtésre sajnos a varázslat nem alkalmas, csak arra, hogy a magatehetetlen ellenfelet csépelhesd. A varázslat anyagi komponense egy csepp ragasztó, elmondása 24 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (94). Ez a 185. fordulód.

Erő: 38 (53) Szint: 29 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (34) Támadás: 45 (47) Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 65 (70) Menekülés: 35 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 660/660 Jellem: jó (542) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (35) Varázspont: 651/40 Pénz: 40660 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 42/4 Pszi pont: 190/105
Eddig összesen 2956 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29 388 TP-t kaptál. Jelenleg 2 827 373 TP-d van. A következő szinthez még 172 627 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, Quwargamanga, aranyfecske. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5360 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/55 ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: 27/64 (+5%)
ütőfegyverek: 28/14 (+12%) lőfegyverek: 27/90 (+3%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -25.); rézgolyó (#343) (26 -30.); nyílvessző (#108) (31 -37.); vashegyű nyíl (#176) (38 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
103,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,98

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/87 (-300%) 2. nyomkövetés: 18/72 (+16%) 3. mászás: 15/32 (+2%)
4. csapdakészítés: 20/3 (+17%) 5. csapdaészlelés: 2/63 (-300%) 6. gyógyítás: 42/66 (+4%)
7. titkosírás: 2/25 8. felderítés: 13/37 (-296%) 9. szörnyidomítás: 4/98
10. teológia: 25/42 (+9%) 11. taumaturgia: 32/9 (+7%) 12. szerencsejáték: 2/84
13. versengés: 12/3 14. harcművészetek: 14/70 15. zene: 4/3 (+30%)
16. szörnyismeret: 6/32 17. pszi: 20/34 (+8%) 18. zárnyitás: 5/90 (-300%)
19. vadászat: 3/44 20. vitalitás: 3/89 21. bányászat: 20/29 (+30%)
22. úszás: 6/78 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) mágikus ütés (#147) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> szellemdarázs (#481)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 134, 192, 201, 204, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1296, az összesen kapott pontszám: 331700. (összesen ölhető: 1296 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6369 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5234 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 30 óndarab (#85)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 6 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytermő ládikó (#504) 1 fűszertartó (#210) 2 gyógykenőcs (#313)
1 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2) 35 kerek kő (#19)
20 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148) 40 nyílvessző (#108)
4 rézdarab (#70) 30 rézgolyó (#343) 3 rum (#1419)
1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104
103
104
105
106
107
108
(95,107) jósda (#577), orbitális mackósajt (#229), ősdentor (#282), varkaudar mágus (#128), varkaudar varázsló (#271), orgyilkos (#131), útonálló (#130), ork bérgyilász (#781), Arénagödör (#497), nekrofun (#173)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), orgyilkos (#131)
(97,107) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), nekrofun (#173), Kopasz Gunymók (6128. kalandozó)
(98,106) oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), törpemammut (#115)
(99,105) púpos burástya (#92)
(100,104) süvítő rája (#113), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(101,104) Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely
(102,104) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), mutáns pók (#117), Ebony Blaster (1983. kalandozó)
(103,104) vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, világítótorony (#156), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek