180. forduló, 190. forduló, Kaitlin Darkfist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 17. 12h:07'
EZ A 366. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
367. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4051

KAITLIN DARKFIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,46] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+65 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355. Kapsz 5 VP-t.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 5 VP-t.]

v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 5 VP-t.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 330. Kapsz 10 VP-t.]

* 3. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 5 VP-t.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
TF 1 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

d 2 30 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

kf 422 1 kézbeveszed/felveszed a 422. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 320. Kapsz 5 VP-t.]

lm 905 2 2 mozogsz 905 2 2
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.) Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sírlidérc. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc rothadó húsát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kilukasztod a sírlidérc testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A falból egy kar áll ki. (ld. enc.) Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 10 VP-t.]

lm 2 900 10 mozogsz 2 900 10
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [6. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [7. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a zombi rotható húsát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
37 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. [35 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 35 VP-t.]

lm 13 16 905 mozogsz 13 16 905
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [8. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [7. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [6. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [5. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [11. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [50 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 50 VP-t.]

lm 17 17 18 mozogsz 17 17 18
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [17. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy csontpálca. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta testét. Kritikus ütés! (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a vark. nekromanta bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Egyhelyben toporogsz.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [18. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 20 VP-t.]

lm 18 900 20 mozogsz 18 900 20
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
[10 pontot használtál fel, van még 195. Kapsz 10 VP-t.]

lm 23 26 26 mozogsz 23 26 26
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [21. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sírlidérc van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc foszladozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc bal karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [26. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 10, gyógyulás: 10, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 25 VP-t.]

lm 32 32 32 mozogsz 32 32 32
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [27. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-364 varázspont).
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [32. PONT.] Hamarosan egy Zinthurgot pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és 2 gyöngymangó. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 435 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 15, gyógyulás: 14, összesen: -1 ÉP}

Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 160. Kapsz 10 VP-t.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 155. Kapsz 5 VP-t.]

le 422 leveszed/lerakod a 422. tárgyat
Elrakod a mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[131,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy holle anyó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kék rothasztó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó testét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kék rothasztó jobb első lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 22, gyógyulás: 13, összesen: -9 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 978 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg harcos! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb középső lábát. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 473 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Felfedeztél egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Ixion a Debellával. Chara-din követője. Egy hősiesítő medált, egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy monstrum vállvédőt, egy nefil-rin medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy ongóliant trófea és egy miksziszi húsgólem trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [131,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 5, gyógyulás: 6, összesen: +1 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Nantosvelta hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 105. Kapsz 50 VP-t.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[130,44] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas csüldő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
721 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ki-Nyú Vacc. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a kaffogó hebrencs nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. [hebrencs állkapocs ládikóba-> (140,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 273 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+876 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [130,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Elfeledett kalandor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:; keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 75. Kapsz 30 VP-t.]

kb 627 352 153 kiveszel a bankból a 627. tárgyat (352 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 7 adamantitot. Kiveszel a bank széfjéből 12 mithrilt. Kiveszel a bank széfjéből 31 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

f 627 352 153 kísérletezel a 627. tárggyal a 352. tárggyal a 153. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy adamantit kesztyűt. (ld. enc.) 558 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 65. Kapsz 10 VP-t.]

f 627 352 153 kísérletezel a 627. tárggyal a 352. tárggyal a 153. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy adamantit páncélt. (ld. enc.) 660 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 55. Kapsz 10 VP-t.]

bb 627 352 153 beraksz a bankba a 627. tárgyat (352 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 adamantitot. Beraksz a bank széfjébe 12 mithrilt. Beraksz a bank széfjébe 33 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 40 VP-t.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 10. Kapsz 5 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 270 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 23, 10.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a goldugar. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK
Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba.
Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor.

ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY)
Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Sebzésed ilyenkor mágikus lesz. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak.

ADAMANTIT PÁNCÉL (628. TÁRGY)
Ez a csillogó, gyémántkeménységű, testre szabott vért méltó büszkesége lehet bármely nagyhatalmú hősnek. Különösképp mivel ezt minden valószínűség szerint saját maga készítette! Az adamantit páncél elkészítése mesterkovácsot igényel, legalább 30-as bányászattal. 12 adamantitból, 6 mithrilből, egy arx formázó minta és 6 pirkit segítségével egy kőkalapáccsal egy vaskohónál készítheted el ezt a csodálatos páncélt. Persze a munka eléggé időigényes, 200 TVP-t igényel, de megéri a fáradtságot, mivel az adamantit páncél 24-gyel növeli a védettségedet! Az adamantit páncélt nem lehet átadni, de érdemes minél több más adamantit páncéldarabbal együtt hordani, mert ez esetben plusz sebzést kapsz a harcban.

KARAKTERLAP

Kaitlin Darkfist, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Leah bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (112). Ez a 185. fordulód.

Erő: 50 (62) Szint: 27 Merészség: 10/3 Magasság: 132 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 51 (53) Agresszió: 4 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 23 (36) Védekezés: 74 (79) Menekülés: 15 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 717/1074 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 7
Szerencse: 37 (54) Varázspont: 949/911 Pénz: 1842 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 76/30 Pszi pont: 167/228 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1938 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 947 TP-t kaptál. Jelenleg 2 144 196 TP-d van. A következő szinthez még 155 804 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, kisebb quwarg isten, ongóliant. A 183. fordulódban 462618 arany került a bankszámládra. 464931 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *29/100 (+2%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 23/46 (+13%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 24/19 dobófegyverek: 13/11 (+40%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,46 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 140,45

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 122 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/38 2. nyomkövetés: 58/27 (+27%) 3. lopás: 2/59
4. mászás: 8/30 5. csapdakészítés: 26/58 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/71 (+36%)
7. gyógyítás: 13/79 8. titkosírás: 5/21 9. felderítés: 7/83 (+46%)
10. szörnyidomítás: 4/42 11. teológia: 39/33 (+61%) 12. taumaturgia: 37/12 (+77%)
13. szerencsejáték: 3/26 14. versengés: 14/25 (+16%) 15. harcművészetek: 22/86
16. zene: 11/13 17. szörnyismeret: 27/1 18. pszi: 26/19 (+2%)
19. zárnyitás: 1/21 (+121%) 20. vadászat: 10/54 21. bányászat: 32/95 (+1%)
22. testépítés: 38/74 23. csapatmunka: 2/57

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 25 darabot )
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), bávatag golombár (#165), Shelina (#5307)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 24 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (655,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 26, v 24, v 12, v 224.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 437 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 28 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
2 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
275 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 csontpálca (#329)
1 elkarog szőr (#665) 2 gyöngymangó (#135) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132
43
44
45
46
47
(130,44) vérszomjas csüldő (#114), ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720)
(130,45) kaffogó hebrencsek (#88), oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208)
(130,46) a 66. labirintus bejárata, sírlidérc (#172), zombi (#49), vark. nekromanta (#173), Zinthurg (#180), manaelementál (#290), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(131,44) erszényes elkarog (#354), gumifa (#38), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(131,45) nukleáris cickány (#155), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Ixion a Debella (5826. kalandozó)
(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kék rothasztó (#421), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek