Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 17. 12h:07' EZ A 366. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD 367. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4051 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: p 69 15 0 | használod a 69. pszi képességet |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
d 2 30 | eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) |
kf 422 1 | kézbeveszed/felveszed a 422. tárgyat a jobb kezedbe |
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
lm 905 2 2 | mozogsz 905 2 2 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc rothadó húsát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kilukasztod a sírlidérc testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 2 900 10 | mozogsz 2 900 10 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a zombi rotható húsát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
37 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
lm 13 16 905 | mozogsz 13 16 905 |
lm 17 17 18 | mozogsz 17 17 18 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta testét. Kritikus ütés! (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a vark. nekromanta bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
lm 18 900 20 | mozogsz 18 900 20 |
lm 23 26 26 | mozogsz 23 26 26 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc foszladozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc bal karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 10, gyógyulás: 10, összesen: +0 ÉP}
lm 32 32 32 | mozogsz 32 32 32 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és 2 gyöngymangó. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 435 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 15, gyógyulás: 14, összesen: -1 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
le 422 | leveszed/lerakod a 422. tárgyat |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kék rothasztó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó testét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kék rothasztó jobb első lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 22, gyógyulás: 13, összesen: -9 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb középső lábát. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 473 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [131,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [131,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 5, gyógyulás: 6, összesen: +1 ÉP}
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
721 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [130,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a kaffogó hebrencs nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. [hebrencs állkapocs ládikóba-> (140,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 273 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+876 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}
kb 627 352 153 | kiveszel a bankból a 627. tárgyat (352 darabot) |
f 627 352 153 | kísérletezel a 627. tárggyal a 352. tárggyal a 153. tárggyal |
f 627 352 153 | kísérletezel a 627. tárggyal a 352. tárggyal a 153. tárggyal |
bb 627 352 153 | beraksz a bankba a 627. tárgyat (352 darabot) |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba. Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor. |
ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY) Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Sebzésed ilyenkor mágikus lesz. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak. |
ADAMANTIT PÁNCÉL (628. TÁRGY) Ez a csillogó, gyémántkeménységű, testre szabott vért méltó büszkesége lehet bármely nagyhatalmú hősnek. Különösképp mivel ezt minden valószínűség szerint saját maga készítette! Az adamantit páncél elkészítése mesterkovácsot igényel, legalább 30-as bányászattal. 12 adamantitból, 6 mithrilből, egy arx formázó minta és 6 pirkit segítségével egy kőkalapáccsal egy vaskohónál készítheted el ezt a csodálatos páncélt. Persze a munka eléggé időigényes, 200 TVP-t igényel, de megéri a fáradtságot, mivel az adamantit páncél 24-gyel növeli a védettségedet! Az adamantit páncélt nem lehet átadni, de érdemes minél több más adamantit páncéldarabbal együtt hordani, mert ez esetben plusz sebzést kapsz a harcban. |
Erő: | 50 (62) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 34 (43) | Támadás: | 51 (53) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 23 (36) | Védekezés: | 74 (79) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 23 (32) | Életpont: | 717/1074 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 37 (54) | Varázspont: | 949/911 | Pénz: | 1842 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 76/30 | Pszi pont: | 167/228 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *29/100 (+2%) | szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 23/46 (+13%) |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 24/19 | dobófegyverek: | 13/11 (+40%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
130,46 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 140,45 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 122 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/38 | 2. nyomkövetés: | 58/27 (+27%) | 3. lopás: | 2/59 |
4. mászás: | 8/30 | 5. csapdakészítés: | 26/58 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/71 (+36%) |
7. gyógyítás: | 13/79 | 8. titkosírás: | 5/21 | 9. felderítés: | 7/83 (+46%) |
10. szörnyidomítás: | 4/42 | 11. teológia: | 39/33 (+61%) | 12. taumaturgia: | 37/12 (+77%) |
13. szerencsejáték: | 3/26 | 14. versengés: | 14/25 (+16%) | 15. harcművészetek: | 22/86 |
16. zene: | 11/13 | 17. szörnyismeret: | 27/1 | 18. pszi: | 26/19 (+2%) |
19. zárnyitás: | 1/21 (+121%) | 20. vadászat: | 10/54 | 21. bányászat: | 32/95 (+1%) |
22. testépítés: | 38/74 | 23. csapatmunka: | 2/57 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 25 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), bávatag golombár (#165), Shelina (#5307) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 24 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (655,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, v 26, v 24, v 12, v 224. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 437 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 28 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
275 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |
129 | 130 | 131 | 132 | |
43 | |
|
|
|
44 | |
|
|
|
45 | |
|
|
|
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|