Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 22. 9h:08' EZ A 187. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD 188. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
ek 7 21 2 | t. energia kisütése: 7 21 2 |
tv 98 97 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 97. varázslatot |
h 341 151 6 | használod a 341. tárgyat |
h 341 317 1 | használod a 341. tárgyat |
h 1602 112 10 | használod az 1602. tárgyat |
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1 |
v 1 99 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 73 életpontot sebeztél. A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,107] Továbbra is alacsonyhegység. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Találsz egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya! {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 2 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,108] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 30 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 85 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Látsz egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz agyértágítót. (ld. enc.) A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki! {egyik sebzési módja: 2x 1d12+4.}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 94 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sötét főgnóm testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét főgnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,111] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy tűzrakó helyet. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 64-71.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [103,113] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Továbbmész...) [103,114] Az erdőt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Felfedeztél egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
usz 20 | úszol 1 pontért |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY) Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
MESTERI SZÖRNYISMERET Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik. |
Erő: | 29 (50) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 22 (32) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/129 év |
Egészség: | 21 (29) | Életpont: | 504/496 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 34 (46) | Varázspont: | 615/263 | Pénz: | 3503 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 136/161 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/99 (+66%) | ökölvívás: | 27/42 | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 20/38 | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | 24/25 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
103,114 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 479 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/30 | 2. nyomkövetés: | 39/8 (+20%) | 3. mászás: | 16/95 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 17/46 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/91 | 6. gyógyítás: | 26/41 |
7. titkosírás: | 2/36 | 8. felderítés: | 13/36 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 3/11 |
10. teológia: | 29/11 (+43%) | 11. taumaturgia: | 14/40 | 12. szerencsejáték: | 3/12 |
13. versengés: | 14/50 | 14. harcművészetek: | 31/75 | 15. zene: | 7/31 |
16. szörnyismeret: | 21/4 (+22%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. vadászat: | 3/67 |
19. bányászat: | 17/42 (+12%) | 20. testépítés: | 1/50 | 21. úszás: | 6/50 (+284%) |
22. főzés: | 7/95 | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), quwarg nagymester (#214), szintszívó (#96), Dögvész (#7495), kisebb quwarg isten (#213) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (99,10) | áldomás (#6) (94,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 328 TU szükséges.) |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | méregfog (#1553) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | pengepajzs (#425) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
5 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
7 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 5 | kerek kő (#19) | |||
7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nyílvessző (#108) | 20 | tüske (#22) | |||
127 | ubuk tüske (#131) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
17 | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 5 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 17 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 21 | tolmokov-koktél (#351) | |||
14 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 21 | vas dobónyíl (#189) | ||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | mágusköpeny (#453) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
14 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | sárga erőöv (#276) | ||
2 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 3 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | griff nyakék (#1579) | ||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | |
1 | * | q. irtó medál (#2301) | 4 | rothasztó talizmán (#815) | 2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
4 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. ametisztje (#2207) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 63 csepp tinta (#101), fér még: 27] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
8 | fűszertartó (#210) | [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 32] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
5 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 56 csepp spiritusz (#170), fér még: 64] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 190 csepp ugh méreg (#166), fér még: 2] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
4 | aranytű (#272) | 1 | bányászlámpa (#1687) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
6 | csontkulcs (#74) | 8 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 7 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
2 | Fairlight szütyője (#2108) | 7 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
2 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 26 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | hűségérme (#1141) | 14 | kaja (#2) | ||
1 | kis aranykulcs (#240) | 5 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 2 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
33 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | 6 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 3 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | |||
6 | tudás gyöngye (#522) | 8 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vaskulcs (#183) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
76 | álompor (#396) | 43 | amniosz (#203) | 3 | aranytoll (#572) | |||
9 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cru formázó minta (#300) | 19 | csillezsályalevél (#1253) | |||
8 | darázsszárny (#652) | 7 | dorony tüdő (#212) | 10 | dözmöng szív (#122) | |||
98 | drótszőr (#37) | 1 | elf csont (#664) | 16 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | etra hályog (#712) | 3 | fabontó (#106) | 26 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 5 | fülemüle agyar (#267) | 5 | galachmit (#310) | |||
13 | grifftojás (#179) | 5 | gyíkfű (#201) | 62 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 12 | karbin plazma (#199) | 3 | kazmár gyökér (#205) | |||
3 | kék orchidea (#68) | 10 | kőszem (#304) | 4 | kreiton esszencia (#892) | |||
9 | liumbe hajtás (#655) | 282 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | |||
13 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | moa üveggömb (#383) | 37 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | |||
4 | ormánygőte csont (#21) | 1 | pirkit (#153) | 19 | polip szívóka (#391) | |||
4 | pular kristály (#239) | 17 | purifikátor háj (#269) | 90 | quwarg kristály (#2238) | |||
40 | quwarg tojás (#360) | 2 | rájabőr (#404) | 13 | rakolits por (#669) | |||
1 | raptor karom (#281) | 19 | remák szív (#264) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
40 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | 3 | sáska amulett (#668) | |||
25 | smirglilevél (#29) | 41 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 4 | téfea-agy (#172) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
6 | trikornis szarv (#198) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 2 | vasérc (#152) | |||
17 | vízionár szem (#102) | 10 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 211.46 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | madártoll (#112) | 14 | pirkit (#153) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | varkaudar csizma (#317) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
140 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | dorony tüdő (#212) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 1 | spiritusz (#170) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | ugh méreg (#166) | 12 | víz (#27) |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|