183. forduló, 185. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 17. 9h:13'
EZ A 338. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
339. játékheted kezdete: jan. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,117] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 11. pontnál.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+108 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ek 7 8 8 t. energia kisütése: 7 8 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 felderítés.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 376.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 373.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 323.]

fvh 20 felt. varázslat haszn. 20
Harci varázslataidat használni fogod minden 20. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

lm 22 905 23 mozogsz 22 905 23
Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színből. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltő hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következő pont felé. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az ajtó idegesítően lassan nyílik [-3 TVP]. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-31 életpont). Piciny szobába lépsz. Mivel teljesen üres, pár lépéssel máris a következő ajtónál teremsz. [22. PONT] A szemközti falnál egy gömb formájú hólyag lebeg. Teljesen magával ragad pulzálása, amiből csak úgy árad a mentális energia. A golyóbis hatalmas pukkanás kíséretében darabokra szakad. A fülsüketítő robbanás teljesen összezavarja az elmédet. Ennek következményeként, feltételes beállításaid következőképpen módosultak: támadás -> jók, barátságosság -> trikornis.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Azonnal felfigyelsz a zümmögő hangra. Egy térdig érő bádogdoboz sertepertél a sarokban. Ahol elhalad, vízfoltos tisztaság marad mögötte. Szerencsére nem tűnik agresszívnek, így nem is tartasz tőle. [23. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. {A kapcsoló innen 21 lépésre keletre megsemmisített valamit.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[38 pontot használtál fel, van még 285.]

lm 900 8 905 mozogsz 900 8 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Piciny szobába lépsz. Mivel teljesen üres, pár lépéssel máris a következő ajtónál teremsz. [22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 24 25 900 mozogsz 24 25 900
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó állja utadat. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az ajtó idegesítően lassan nyílik [-3 TVP]. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-30 életpont). Már meg sem lepődsz, hogy az ajtó mellett, amin érkeztél, egy újabb kapcsolótáblára bukkansz. Amikor megunod a billenő gomb ide-oda nyomkodását, megérinted az alatta kilógó két vasrudat. Villámcsapásként ér a felismerés, ezt talán nem kellett volna. Elektromosság csípte meg a tenyeredet. Szerencsére semmilyen maradandó sérülést nem szenvedtél. [24. PONT] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 15 lépésre nyugatra és 21 lépésre délre megsemmisített valamit.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elszántan mész előre. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó jelent átmeneti akadályt. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-31 életpont). Itt csak úgy szikrázik a levegő. Szó szerint, ugyanis csillogó, vörös fénygömbök cikáznak faltól falig, amik időnként apró durranás kíséretében szétporladnak a levegőben. [25. PONT] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [34. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [56 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 6 905 21 mozogsz 6 905 21
A következő helyiséget vörös sugarak pásztázzák. Amint rád vetül egy közülük, női hang szólal meg. Mintha csak a fejedben szólna, nem tudni honnan érkezik, csak azt, hogy mit mond: "Üdvözöljük! Üdvözöljük! Üdvözöljük!" Satöbbi, véget érhetetlenül ezt ismétli. [33. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elhűlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Álmélkodva haladsz tovább. Itt minden olyan... olyan... olyan... mi is a jó szó? Futurisztikus? [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-30 életpont). A következő szoba valamilyen galéria lehet. Látszik, hogy a moák hódoltak a művészetnek. Bár ízlésük különlegessége eléggé sokkhatásként ér. Sorban végignézed a falakra aggatott festményeket és rajzokat. Hümmögve gondolkozol el azon, hogy mit élvezhettek ezeknek a különböző színű egymásra dobált pacák bámulásában. [21. PONT] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 21 lépésre keletre és 27 lépésre északra megsemmisített valamit.} Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [19. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[53 pontot használtál fel, van még 161.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 900 9 905 mozogsz 900 9 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A következő helyiségből oldalt vezet tovább egy ajtó. Az egyik falat tükrök borítják. Közelebb lépsz, és jól szemügyre veszed magad bennük. Ekkor tűnik fel, hogy itt-ott rések vannak a tükrök között. Gyanakodva megtapogatod, minek következtében a tükörfelületek elmozdulnak egymáson. Mögöttük polcok és fiókok tátongnak garmadával az ürességtől. Ez is egy a moák fura berendezései közül, gondolod, és továbbindulsz. [20. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 30 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [35 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 25 mozogsz 25
Itt csak úgy szikrázik a levegő. Szó szerint, ugyanis csillogó, vörös fénygömbök cikáznak faltól falig, amik időnként apró durranás kíséretében szétporladnak a levegőben. [25. PONT] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. {A kapcsoló innen 21 lépésre nyugatra és 24 lépésre délre megsemmisített valamit.} Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis ónixkulcs, 1 obszidián függő, 1 orgyilkos tőr és 1 kis vaspajzs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 116.]

kb 305 3 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 116.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[104,118] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy Mély Grum. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Mély Grum jobb karját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a Mély Grum testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a Mély Grum fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Mély Grum pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A Mély Grum összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vasalt bunkó és 1 vassisak. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 67 életpontot!
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy burástya királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a burástya királynő testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a burástya királynő fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,117] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy burástya királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a burástya királynő jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a burástya királynő testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,116] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő karmos tankány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ököllel eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tankány karmot. 862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [26 pontot használtál fel, van még 85.]

m 8 7 5 mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra
[102,115] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Északra nézve látsz egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [101,114] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah követe. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy rájabőr úszógatyát, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy törpe bakancsot, egy törpe védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Quwaxotix trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy Rém trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ácsmari. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [100,115] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 999 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 50.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[99,116] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy sullár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár hatalmas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár jobb első lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy acéldarázs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az acéldarázs torát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az acéldarázs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 acélpengőkét. 137 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [100,117] Még mindig bozótos. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,118] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ez Valik erdeje.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 21.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100 101 102 103 104 105 106
113
114
115
116
117
118
119
(99,116) sullárok (#101), Leah rúnaköve, 46. jellempróba, acéldarázs (#140)
(100,115) Elenios oltár, ryuku légiós (#361)
(100,117) 45. jellempróba, ragyás burástyák (#111)
(101,114) sullárok (#101), Leah rúnaköve, patak, Leah oltár, Ácsmari (4049. kalandozó)
(101,118) északra tartó szekérkaraván (#1215)
(102,115) manaelementál (#290), Leah oltár
(102,116) Leah oltár, karmos tankány (#137)
(103,117) burástya királynő (#759), Leah rúnaköve
(104,118) Mély Grum (#7122), burástya királynő (#759)
(105,117) a 126. labirintus bejárata

[102,101] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Észreveszel egy varkaudar falut. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Napsugár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a petézés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 347 765 778 keresed a 347. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy varkaudar kószát. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 369 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 14.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 4, 25.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következő körben tehát 334 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL)
Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 184. fordulód.

Erő: 28 (37) Szint: 22 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 324/324 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 522/99 Pénz: 1253 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 48/18 Pszi pont: 195/105 EFejl: 30
Eddig összesen 1828 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 234 TP-t kaptál. Jelenleg 947 477 TP-d van. A következő szinthez még 52 523 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 9238 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/67 (+2%) szúrófegyverek: 14/7 (+24%) vágófegyverek: 27/46 (+2%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 26/6 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) max. 4 db (8 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -15.); tüske (#22) max. 4 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
102,101 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 101,118
Kedvenc táborhely: 102,101
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/93 (-300%) 2. nyomkövetés: 49/61 (+30%) 3. mászás: 6/11
4. csapdakészítés: 17/55 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/2 (-272%) 6. gyógyítás: 21/60
7. titkosírás: 7/60 8. felderítés: 26/52 (+524%) 9. szörnyidomítás: 7/10
10. teológia: 15/82 11. taumaturgia: 20/73 (+11%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 12/68 14. zene: 4/90 15. szörnyismeret: 26/18
16. pszi: 31/6 (+2%) 17. zárnyitás: 18/58 (-276%) 18. vadászat: 7/57
19. bányászat: 22/35 20. úszás: 1/0 21. főzés: 12/86 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 160 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
élőholt quwarg (#202), jók (#990), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), trikornis (#104), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vortexmágus (#418) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 4 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
2 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516) 1 vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
6 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) $1 vasalt bunkó ($181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 3 hosszú íj (#111) $5 rövid íj ($107)
Lövedékek
$1 bronzhegyű nyíl ($94) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
$5 mérg. ubuk tüske ($137) 7 mérgezett vasnyíl (#187) $10 nyílvessző ($108)
5 rézgolyó (#343) $4 sallank nyíl ($129) 15 * tüske (#22)
$11 ubuk tüske ($131) 10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$3 bumeráng ($249) $1 ezüstshuriken ($327) $1 mérg. ubuk dobónyíl ($188)
$2 nyu-shuriken ($157) $7 tolmokov-koktél ($351) $2 ubuk dobónyíl ($138)
$2 vas dobónyíl ($189)
Pajzsok
$2 kis vaspajzs ($159) $1 rákpajzs ($98)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
$3 bronzsisak ($88) 1 * harci maszk (#1739) 1 rézsisak (#72)
$2 vassisak ($160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
$1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
$3 bakkura csizma ($96) $1 * fekete bőrcsizma ($247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
5 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813) 3 korinthai talizmán (#814)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $2 * obszidián karkötő ($229)
$1 réz papi karkötő ($307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 aranygyűrű ($193) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 58 csepp tinta (#101), fér még: 22]
8 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 38]
6 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 72]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
24 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 420]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
15 uzbány csőr (#169) [bennük $24 csepp ugh méreg ($166), fér még: 156]
6 vizestömlő (#3) [bennük 111 korty víz (#27), fér még: 9]
5 zöld üveg (#82) [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) $1 ezüst kulcs ($184)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 6 kaja (#2)
$1 kis aranykulcs ($240) 2 kis ónixkulcs (#1110) 1 kötél (#92)
$1 kristálygömb ($265) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386) $2 nagy aranykulcs ($246)
1 + nyílcsapda (#243) 16 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
14 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42)
2 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 56 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) 2 csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) $1 dorony tüdő ($212) 7 dözmöng szív (#122)
40 drótszőr (#37) 9 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 2 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
$6 főnixtoll ($563) 7 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
6 gyíkfű (#201) 24 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 5 karbin plazma (#199) 4 kék orchidea (#68)
5 kvazár (#244) 151 madártoll (#112) $2 magszim bél ($103)
1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379)
1 moa üveggömb (#383) $2 mocsári penke ($148) 14 mutáns csont (#331)
$1 nektoraf faggyú ($667) 48 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
7 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 2 ramit kő (#226)
$1 raptor karom ($281) 21 + remák szív (#264) 8 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) $7 sünmedve tüske ($14) $2 szvó-ektoplazma ($151)
4 Thargodan esszencia (#328) $1 + vapár ág ($110) 19 vasérc (#152)

Összsúly: 141.50 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$3 bronzpenge ($126) $1 elit csatavért ($295) $2 nagy vaspajzs ($161)
$5 rinóbőr ($651) 84 sallank karom (#128) $2 szöges páncél ($65)
1 tudás gyöngye (#522) $10 varkaudar csont ($1113) $2 varkaudar lándzsa ($224)
32 varkaudar pálinka (#1137) $2 vashegyű lándzsa ($182)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 kék orchidea (#68)
1 kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaspajzs (#159) 1 koponya gyűrű (#1733)
1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 sullár hólyag (#168)
1 tankány karom (#237) 1 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166)
2 varázskő (#305) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vassisak (#160)
4 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek