182. forduló, 184. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 21. 15h:09'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,103] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
A táborozás 1. napján összefutsz Kythornnal. Egy fejvadász medált, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy Brod trófea és egy Vérmes Amazon trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Bal kezében egy vadászkést tart. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 alkímiázó üstöt (7600 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kis vaskulcsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+100 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

hh 1107 1107 1107 használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

30
22 24 33
26 28
31
25 27 29 32
23 21
10 8 6 7
14
20
9 2
15 13 5
19 17
3
11
16 1
18 12 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 134. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 12, délre 21 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 316.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

10 7
9 6
8 5
4
11 3
12 2
13 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
7: 2. térkép 1. pont
10: 3. térkép 23. pont
13: 2. térkép 3. pont
4 1
2 12 15 18
5 6
10 11 14 17
13 16 19 20 7
23 26 29 31 8
21 22 25 28
32 9
3 24 27 30
33 34
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 7. pont
2: 1. térkép 10. pont
3: 1. térkép 13. pont
34: 3. térkép 1. pont
22 20 18 16 15
23
21 19 17 14
13 12
11 10
9 7 5 3
1
8 6 4 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 34. pont
23: 1. térkép 10. pont

Ez a 124. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 42, északra 99 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 305.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 294.]

hh 1107 1107 1107 használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

23 24 25 26 27 28
8 9 10 11
22 7 12 29
38 39 40 41
1
21 6 35 37 44 42 13 30
36 2 43
20 5 14 31
4 3 16 15
19 18 17 34 33 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 126. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 9, délre 42 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 283.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1 2 3 4 5
6
10 9 8 7
11
12 13 14 15
16
20 19 18 17
21
22 23 24 25
26
33 32 31 30 29 28 27
34 35 36 37 38 39
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 130. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 528, északra 243 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 272.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1
4 3 2 23
7
21 25
5 6 15 24
27
12 13 14
22 26
10 31
28
29
16
8
11 32
20
9 17 18 19 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
19 17 15 13
11 9 6
7
18 16 14 12 10 8 3 4
27
26
22
2 5
28 25
20
29
24 23 1
21
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont

Ez a 128. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 303, északra 81 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 261.]

hh 1107 1107 1107 használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

79 63 47 31 15 16 32 48 64 80
77 61 45 29 13 14 30 46 62 78
75 59 43 27 11 12 28 44 60 76
73 57 41 25 9 10 26 42 58 74
71 55 39 23 7 8 24 40 56 72
69 53 37 21 5 6 22 38 54 70
67 51 35 19 3 4 20 36 52 68
1 2
65 49 33 17 18 34 50 66
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 2. térkép 76. pont
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
75 76
71 72 73 74 77 78 79 80
lépcsõk hova visznek:
75: kijárat
76: 1. térkép 2. pont

Ez a 125. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától keletre 339, északra 171 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 250.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

lm 1 mozogsz 1
Elszántan mész előre. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Kilépsz az épületből.
[22 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 689 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

v 96 96 108 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

107 108 109
102
103
104
(108,103) a 187. labirintus bejárata

[96,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Elenios híve. Egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot és egy szem szimbólumot visel. Fegyverzetét egy húsevő magszim trófea ékesíti. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy rövid kardot tart. {legmagasabb egyéb szakértelme: rejtőzködés (4).} Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 218.]

ee 308 307 193 eladod a 308. tárgyat a 307. tárgyat a 193. tárgyat
Eladtál 1 ezüst papi karkötőt. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 réz papi karkötőt. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranygyűrűt. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 218.]

ee 180 1533 276 eladod a 180. tárgyat az 1533. tárgyat a 276. tárgyat
Eladtál 2 ezüst gyűrűt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nodonrod kitűzőt. 90 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 1 mozogsz északkeletre
[97,107] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm jobb oldalát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összeakadsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy törpemammut cipeli. {max. varázspontja: 462; max. pszije: 60.}
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. {max. életpontja: 418.}
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (101).}
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [13 pontot használtál fel, van még 205.]

ee 322 182 516 eladod a 322. tárgyat a 182. tárgyat az 516. tárgyat
Eladtál 3 ezüsttőrt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vashegyű lándzsát. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar szablyát. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 205.]

ee 181 1562 230 eladod a 181. tárgyat az 1562. tárgyat a 230. tárgyat
Eladtál 1 vasalt bunkót. 55 aranyat kaptál.
Eladtál 2 Métely páncélját. 240 aranyat kaptál.
Eladtál 2 lánckesztyűt. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 205.]

ve 189 10 megveszed a 189. tárgyat 10
Mindössze 6 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 6 vas dobónyilat. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ve 186 1 megveszed a 186. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy vaskulcsot. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ve 241 1 megveszed a 241. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,103] Kisebb hegyek emelkednek itt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy földsárkány. {támadása: 18.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a földsárkány sziklatestét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a földsárkány fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A földsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Észreveszel egy nekrofunt. Észreveszel egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,103] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy troll ritualista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 99-109.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista ragyás bőrét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-22 életpont). A troll ritualista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Utad során felfedezel egy sziklafészket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz! {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 16 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz nyakát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy griffőniksz! {támadása: 10.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz bal szárnyát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy aranygriff! {egyik sebzési módja: 1x 2d10+8.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az aranygriff testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd az aranygriff jobb szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [106,103] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy proteinsólyom. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a proteinsólyom jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a proteinsólyom bal oldalát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal felnyitod a proteinsólyom testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[105,103] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bibircsók-óriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 89-98.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet! {egyik sebzési módja: 1x 2d6+1.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy ragyás burástya! {támadása: 14.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a ragyás burástya bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy ragyás burástya! {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 2 magszim belet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy épület van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,104] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bibircsók-óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Hirtelen felkapod a fejed a zajra, hogy a közelben megmoccan valami. Ez egy fémbontó szójer! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst kulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Ez egy bányarém! (ld. enc.) {max. életpontja: 161-190.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bányarém bal karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bányarém árnyéktestét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a bányarém bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bányarém többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bányarém száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Ez egy bányarém! {védettsége: 30 szúró, 45 vágó, 30 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bányarém árnyéktestét. Kritikus ütés! (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bányarém testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a bányarém testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bányarém megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 1 bányászlámpát (ld. enc.). Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy épületet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,105] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [94 pontot használtál fel, van még 45.]

m 7 5 4 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre
[102,104] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux! {max. életpontja: 43-48.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux ragyás nyelvét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy ragyás burástya! {támadása: 14.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel kegyetlenül megütöd a ragyás burástya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg felderítő! {max. életpontja: 85-94.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 2 magszim belet. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,105] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [42 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy földsárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját fal föl a mutáns pók. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha ékszerként kitűzöd a ruhádra, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót.
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY)
Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség> paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Az alkímiázó üsttel, ha akarsz, nem átadható tárgyakat is arannyá alakíthatsz (de átkozott tárgyat nem). Még egy nagy előnye az üstnek az alkímiával szemben, hogy nem hibázik, legfeljebb akkor, ha nem átadható tárgyat alakítasz arannyá.

NAGY VASKULCS (186. TÁRGY)
A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál.

PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY)
Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni.

BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY)
Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém.

BÁNYÁSZLÁMPA (1687. TÁRGY)
Ez az ütött-kopott, a kortól megzöldült fémhenger különleges tulajdonsággal bír: bármikor meggyújthatod, világítani fog neked a sötétben, és soha nem alszik el. Ha van egy ilyen lámpád, többé nem lesz szükséged fáklyára a labirintusokban. (Ha varázslatkomponensként helyettesítesz fáklyát, azt természetesen nem helyettesíti.)

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 183. fordulód.

Erő: 29 (50) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 22 (32) Támadás: 54 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 23 (31) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 32/129 év
Egészség: 21 (29) Életpont: 504/504 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 615/492 Pénz: 3363 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 136/156
Eddig összesen 1835 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 125 TP-t kaptál. Jelenleg 1 507 560 TP-d van. A következő szinthez még 192 440 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Rodrig, Dögvész. A 50. fordulódban 28 arany került a bankszámládra. 49 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 27/42 (+3%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 20/38 (+6%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 24/17 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,105 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/30 2. nyomkövetés: 38/88 (+30%) 3. mászás: 16/81 (+14%)
4. csapdakészítés: 17/40 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/91 6. gyógyítás: 26/41
7. titkosírás: 2/36 8. felderítés: 13/30 (-800%) 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 28/68 (+6%) 11. taumaturgia: 14/40 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/12
13. versengés: 14/50 14. harcművészetek: 31/75 15. zene: 7/31
16. szörnyismeret: 20/82 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 3/67
19. bányászat: 17/30 (+72%) 20. testépítés: 1/50 21. úszás: 3/66
22. főzés: 7/95 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), quwarg nagymester (#214), szintszívó (#96), Dögvész (#7495), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (90,30) áldomás (#6) (94,20) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 328 TU szükséges.)
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
7 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 5 kerek kő (#19)
7 mérg. ubuk tüske (#137) 20 tüske (#22) 127 ubuk tüske (#131)
7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
17 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 5 ezüstshuriken (#327)
5 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 17 mérg. vas dobónyíl (#190) 21 tolmokov-koktél (#351)
13 * ubuk dobónyíl (#138) 21 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * jing-jang fejpánt (#556)
Köpenyek
1 mágusköpeny (#453) 1 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
14 tankány karom (#237)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276)
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
2 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
3 * gólem talizmán (#811) 1 griff nyakék (#1579) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301)
4 rothasztó talizmán (#815) 2 * varkaudar szimbólum (#1528) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 63 csepp tinta (#101), fér még: 27]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
8 fűszertartó (#210) [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 32]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 55 csepp spiritusz (#170), fér még: 65]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 186 csepp ugh méreg (#166), fér még: 6]
3 vizestömlő (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16]
1 zöld üveg (#82) [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Eszközök, használati tárgyak
4 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 1 aranytermő erszény (#819)
4 aranytű (#272) 1 bányászlámpa (#1687) 2 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 8 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 Éjmágus tükre (#1100) 7 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
2 Fairlight szütyője (#2108) 7 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 26 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141) 4 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 5 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 2 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540)
1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
33 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 6 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234)
2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
6 tudás gyöngye (#522) 8 varkaudar pálinka (#1137) 3 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
74 álompor (#396) 43 amniosz (#203) 3 aranytoll (#572)
9 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
6 borkonyó bibe (#312) 1 cru formázó minta (#300) 19 csillezsályalevél (#1253)
8 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212) 10 dözmöng szív (#122)
98 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664) 16 elkarog szőr (#665)
2 etra hályog (#712) 3 fabontó (#106) 26 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 5 fülemüle agyar (#267) 5 galachmit (#310)
13 grifftojás (#179) 5 gyíkfű (#201) 54 gyöngymangó (#135)
5 kaktusztüske (#114) 12 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205)
3 kék orchidea (#68) 9 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892)
9 liumbe hajtás (#655) 292 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103)
13 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 moa üveggömb (#383) 37 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 7 nektoraf faggyú (#667)
4 ormánygőte csont (#21) 15 pirkit (#153) 16 polip szívóka (#391)
4 pular kristály (#239) 17 purifikátor háj (#269) 90 quwarg kristály (#2238)
40 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404) 13 rakolits por (#669)
1 raptor karom (#281) 19 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651)
40 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 3 sáska amulett (#668)
25 smirglilevél (#29) 41 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209)
6 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172) 4 Thargodan esszencia (#328)
6 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar tekercs (#653) 2 vasérc (#152)
17 vízionár szem (#102) 10 xirnox szív (#213)

Összsúly: 206.47 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst papi karkötő (#308)
3 ezüsttőr (#322) 5 kaja (#2) 2 lánckesztyű (#230)
2 Métely páncélja (#1562) 1 nodonrod kitűző (#1533) 1 réz papi karkötő (#307)
7 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar szablya (#516) 1 vasalt bunkó (#181)
1 vashegyű lándzsa (#182) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
479 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 1 bányászlámpa (#1687)
6 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135) 1 kis vaskulcs (#40)
4 magszim bél (#103) 1 nagy vaskulcs (#186) 6 pirkit (#153)
1 sallank karom (#128) 1 sólyomcsőr (#1223) 1 spiritusz (#170)
1 téfea-agy (#172) 10 ugh méreg (#166) 6 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152) 1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
102
103
104
105
106
(101,105) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(102,104) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(103,105) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(104,104) bibircsók-óriás (#120), elhagyott bánya (#1685), fémbontó szójer (#150), bányarém (#7083)
(105,103) bibircsók-óriás (#120), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Sheran oltár, mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(106,103) törpe bánya (#435), érclelőhely, proteinsólyom (#771)
(107,103) troll ritualista (#365), sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), griffőniksz (#106), aranygriff (#304), érclelőhely
(108,103) a 187. labirintus bejárata, földsárkány (#359), Elenios oltár, nekrofun (#173), vaskohó (#155), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A jégdragnit ad +6 védettséget is, ami eddig nem szerepelt az enciklopédiájában. Most ezt is beleírtuk.
* - Új, kódexelhető labirintus került be a Víz síkjára. A Föld síkkal határos részen érdemes keresni.
* - Az aranyeső varázslat a síkokon ezentúl több aranyat ad. A Kiégett Földeken kapott aranymennyiségnél átlagban picit többet.
* - Szörnyidomításnál megszüntettünk két korlátot. Egyrészt az, hogy egy szörny idomítási költsége max. 900 TVP lehet. Másrészt azt, hogy egy parancsból max. 500 TVP-t lehet idomításra költeni. (A második esetben valójában az 500-at 5000-re emeltük.)
* - Ha egy karakternek nincs szeksztánsa, akkor a forduló végi térképnél és a honlapos koordináta kiírásnál is a relatív koordinátát írjuk ki, nem pedig az abszolútot. A karakterlapos táborozási hely kiírásakor eddig - hibásan - az abszolút koordináta jelent meg ilyen esetben is. Ezt javítottuk, mostantól ott is a relatív koordináta íródik ki.
* - Mostantól a 7614-es sorszámú szörnyig lehet tesztcsatázni.
* - Ezentúl házastársak között tudatpontot is lehet átadni
* - Javítottunk egy hibát, ami akkor fordult elő, ha a karakter nem szúró sebzésű távolsági fegyvert használt. Ebben az esetben a közelharci fegyver "örökölte" a távolsági fegyver sebzéstípusát (szúró-vágó-ütő).
* - Jelentősen erősítettünk a moszatleves és féregpüré bónuszain, elsősorban a gyengébb karakternek lesz nagy segítség a síkokon ez a két étel.
* - A szerencsekocka (1693) slotot nem foglaló ékszer lett annak érdekében, hogy a karakterlapon is megjelenjen a +2 szerencsejátéka, és minden szituációban megadja azt.

Üzenet küldése a karakternek