182. forduló, 184. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 22. 12h:03'
EZ A 364. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD
365. játékheted kezdete: szept. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,84] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku ostromteknős nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős nyakát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kétfejű csatabárddal eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 356.]

* 1. KP: vv 71 19 0 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 354.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Se nem főzik, se nem sütik,
Az asztalra sosem teszik,
Mégis mindenhol ezt eszik.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 32 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a massza zsezsgő csonkját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a massza zsezsgő csonkját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! A következő kincseket találtad: 2 vas dobónyíl. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [55 pontot használtál fel, van még 297.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[84,85] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér mandula illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az ork sámán testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [85,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [86,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 31 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim jobb oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP] 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 279.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[87,84] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő vadtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az emberevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [88,85] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 267.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Erdőbe jár dühöngeni, nyugalmát csak otthon leli.
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 46 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a massza szőrös fejét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a massza testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 55, gyógyulás: 2, összesen: -53 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 rézsisak [rézsisak ládikóba-> (100,80)-> 14 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny, egy díszes rézpajzs [díszes rézpajzs ládikóba-> (100,80)-> 15 arany, -2 ÉP] és 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP]. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [50 pontot használtál fel, van még 217.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 3 mérföldre (1 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 187.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[88,86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy garokk került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [88,87] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

[12 pontot használtál fel, van még 175.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imádat meghallották. Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 3 mérföldre (1 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 145.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[88,88] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,89] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Látsz egy olvasztókemencét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,90] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 127.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened tájékoztat: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 12 mérföldre (4 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 97.]

ef 10 503 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 24.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 4. BP: szk 7133 362 757 keresed a 7133. szörnyet a 362. szörnyet a 757. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar felderítőt. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 5. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 24.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 23, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját habzsol be a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 348 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 183. fordulód.

Erő: 43 (46) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 24 Támadás: 22 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 20 Életpont: 332/332 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 164/61 Pénz: 4020 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 38/6 Pszi pont: 106/309 EFejl: 30
Eddig összesen 1603 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 713 TP-t kaptál. Jelenleg 998 439 TP-d van. A következő szinthez még 1 561 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, quwarg nagymester. A 118. fordulódban 2790 arany került a bankszámládra. 2957 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 7/13 (+10%)
ütőfegyverek: 29/53 (+2%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 15/48 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
88,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/14 2. nyomkövetés: 33/97 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/56 5. csapdakészítés: 17/37 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/59
7. gyógyítás: 33/19 8. titkosírás: 18/27 (+46%) 9. felderítés: 14/32
10. szörnyidomítás: 5/98 11. teológia: 10/25 (+4%) 12. taumaturgia: 15/75
13. szerencsejáték: 3/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/7 17. szörnyismeret: 28/81 (+37%) 18. pszi: 21/53 (+2%)
19. zárnyitás: 14/43 20. vadászat: 10/31 21. bányászat: 24/55 (+24%)
22. testépítés: 28/81

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
massza (#217)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 581 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 1 rejtőköpeny (#277) 1 uzbány csőr (#169)
2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

82 83 84 85 86 87 88 89
83
84
85
86
87
88
89
90
91
(83,84) ryuku ostromteknős (#362), massza (#217)
(84,85) ork sámán (#345)
(85,85) uzbányok (#102), Tharr oltár
(86,85) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), vérfürdető magszim (#148)
(87,84) világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, vadtrollok (#70), emberevő (#119)
(88,85) Sheran rúnaköve, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), 36. jellempróba, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku légiós (#361), massza (#217)
(88,86) garokk (#73)
(88,87) oltár
(88,88) Dornodon rúnaköve
(88,89) olvasztókemence (#86), 35. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely
(88,90) 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek