Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 4. 14h:47' EZ A 504. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD 505. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 37 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 6 20 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 4. KP: h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 10 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
v 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 28 aranyat. 3 158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 20, gyógyulás: 72, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [177,55] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Thak Grober előtt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délkeletre egy hóhérbimbó van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy quwarg boly van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Krogan, a pusztító. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a Krogan, a pusztító testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 39 arany, egy ezüst kulcs, egy arany karperec és egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges animált hókutya trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Krogan, a pusztító trófeát. 4 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 220, gyógyulás: 129, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [177,54] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 106, gyógyulás: 90, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével felnyitod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a magger jobb lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével felnyitod a magger nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 32, gyógyulás: 29, összesen: -3 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével megvágod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 801 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 8, gyógyulás: 23, összesen: +15 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 37 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a magger nyakát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével végigvágod a magger testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 44, gyógyulás: 33, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [179,53] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronokukac. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac jobb vállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a kronokukac testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 14, gyógyulás: 27, összesen: +13 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 19 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo sámán testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével felnyitod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 62, gyógyulás: 31, összesen: -31 ÉP}
be 667 | bemész a 667. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 55: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 206.]
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 73 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 101 életpontot sebeztél. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 450 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 103, gyógyulás: 41, összesen: -62 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 89 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a Kitaszított testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Kitaszított jobb lábát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a Kitaszított bal oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű, egy aranytű, egy kristálygömb, egy borostyán függő és egy ezüstshuriken, ezenkívül 1 trikornis nyereg. Magad mögé lököd a pitiáner ősdentor trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Kitaszított trófeát. 5 540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 140, gyógyulás: 65, összesen: -75 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 66 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 450 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 90, gyógyulás: 44, összesen: -46 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével felnyitod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével megcsapod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. A csontváz lord megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 41, gyógyulás: 32, összesen: -9 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével végigmetszed az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 23, gyógyulás: 21, összesen: -2 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 4, gyógyulás: 31, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [182,55] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
rm 367 256 180 | rombolsz a 367. tárggyal a 256. tárgyat 128 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nitmák pengével megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 8, gyógyulás: 16, összesen: +8 ÉP}
A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével végigvágod a kőkorszaki szaki bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
be 708 37 41 | bemész a 708. épületbe |
be 708 107 125 | bemész a 708. épületbe |
be 708 75 127 | bemész a 708. épületbe |
be 708 182 205 | bemész a 708. épületbe |
be 708 206 209 | bemész a 708. épületbe |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [183,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével megvágod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
szk 153 | keresed a 153. szörnyet |
ef 5 512 | energia fejlesztése 5 |
e 10 | élelemszerzés 2 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY) A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez. |
![]() Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL) Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei. |
![]() Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
![]() A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendű, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják őket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklű szellem könnyedén agyoncsaphatja. |
![]() A tengerparton gyakori kétéltű leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tűhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe! |
![]() Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver. |
![]() A büntető praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bőre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntető praglonc érintése iszonyatos. Elfutni előle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntető praglonc elsődleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az első oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni. |
![]() A sok-sok évvel ezelőtt a föld alá kényszerített ragadozó madárszerű lények komoly átalakuláson mentek keresztül: szemük hatalmasra, guvadtra nőtt, ahogy mind jobban erőltették, szárnyaik elsatnyultak, mivel a föld alatt nem volt alkalmuk repülni, karmaik, csőrük viszont megkeményedett, megerősödött, hiszen a sötét járatokban a túlélés jóval nehezebb, mint az áldott napsugarak védelmében. A mirgek tompa agyú, de veszettül harcoló lények, és ahol egyet találsz, ott van több is. |
![]() Morbid, a gonosz varázsló Irthanonnál, Dornodon egyik kiképzőtisztjénél tanulta a mágia tudományát. A háború utáni zűrzavarban nekikezdett, hogy megszervezze saját birodalmát, és ehhez erős támogatásra lelt a vezetőt kereső varkaudarokban. Bár tapasztalt a varázstudományban, egy jó fegyverforgató könnyedén legyőzheti, ha a közelébe tud férkőzni. |
![]() A pöfögő kregonok az árnyvilág nagytermetű, púpos hátú vadállatai. Jegesen hideg karmuk érintésével képesek még a lélekburkot is átszakítani, és így esetleg permanens egészségcsökkenést okozni. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha T/FT parancsot adsz ki rá. Persze igazán sok választási lehetőséged nincsen, hiszen ha nem ölöd meg a pöfögő kregont, valószínűleg sosem jutsz vissza a valós világba. |
![]() A földelementálok közül a legnagyobb. A gránitelementálon csak mágikus fegyverek képesek sebet ejteni, de még azoknak is van esélye, hogy darabokra törnek. A varázslatokkal szemben sajnos nincs immunitása. Ha egy pap megidézi a föld mélyéről a gránitelementál-szellemet, az alakot ölt, és megidézője szolgálatába áll. Képes oltárokat és más építményeket könnyedén felépíteni, ha megfelelően betanítják. |
![]() Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány. |
![]() Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani. |
Erő: | 28 (47) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 22 (53) | Támadás: | 52 (54) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 21 (38) | Védekezés: | 80 (85) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/154 év |
Egészség: | 30 (42) | Életpont: | 649/742 | Jellem: | gonosz (204) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 20 (64) | Varázspont: | 803/130 | Pénz: | 2068 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 42/19 | Pszi pont: | 120/12 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 16/43 | szúrófegyverek: | *23/101 |
vágófegyverek: | 27/73 (+21%) | ütőfegyverek: | 10/22 | lőfegyverek: | 26/97 (+21%) |
dobófegyverek: | 15/48 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) max. 1 db (12 -14.); sallank nyíl (#129) max. 2 db (15 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/77 | 2. nyomkövetés: | 37/56 (+58%) | 3. lopás: | 5/17 |
4. mászás: | 14/58 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 15/17 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 7/12 |
7. gyógyítás: | 25/70 | 8. titkosírás: | 3/66 | 9. felderítés: | 21/15 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 7/96 | 11. teológia: | 30/50 (+6%) | 12. taumaturgia: | 31/20 (+48%) |
13. szerencsejáték: | 2/70 | 14. versengés: | 11/72 | 15. harcművészetek: | 8/10 |
16. zene: | 4/97 | 17. szörnyismeret: | 12/6 | 18. pszi: | 13/3 (+16%) |
19. zárnyitás: | 4/5 | 20. vadászat: | 9/18 (+50%) | 21. vitalitás: | 1/47 |
22. bányászat: | 11/33 (+12%) | 23. testépítés: | 8/74 | 24. úszás: | 8/21 |
25. főzés: | 6/17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (6,15) | vámpirizáció (#1) (6,20) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | vércápa (#193) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 75. labirintus (151,29). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 81, 99, 129, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 15. Szerzett pont: 1549. Beállított erő: 0 Összpont: 1549 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, v 1 10 20, v 182, p 71, p 65 2, h 1133, p 73, h 841, v 364, p 70. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 43 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 4 | ezüsttőr (#322) | 1 | méregfog (#1553) | |||
1 | teriád lándzsa (#1282) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | * | nitmák penge (#837) | ||
1 | * | vámpírkard (#358) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | kőkalapács (#13) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||
1 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | ||
1 | parittya (#18) | 1 | rövid íj (#107) | |||||
Lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 11 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
10 | kerek kő (#19) | 2 | nyílvessző (#108) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
10 | tüske (#22) | 5 | ubuk tüske (#131) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | bogyógránát (#430) | 1 | esszenciakristály (#350) | 5 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | jégpasztilla (#1566) | 10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | haramaki (#1367) | 1 | * | tükörpáncél (#519) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | mentát korona (#1559) | 1 | * | rémbőr tarkóvédő (#737) | ||
1 | rézsisak (#72) | 1 | * | ryuku kalózkendő (#1157) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
15 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | igazgy. fülbevaló (#197) | ||
12 | obszidián függő (#195) | 1 | * | rubin fülbevaló (#673) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 3 | * | denevér szimbólum (#140) | 6 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
6 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngysor (#192) | 6 | halálhozó talizmán (#813) | ||
1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 4 | korinthai talizmán (#814) | 1 | nap szimbólum (#141) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 4 | vortex talizmán (#812) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | arany karperec (#194) | 2 | Eldaran karkötője (#373) | 8 | ezüst karkötő (#158) | |||
4 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | 12 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | kráken gyűrű (#1165) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | bronz éjmedál (#2440) | 1 | * | klasszikus kitűző (#2514) | 1 | * | mind. igazgyöngye (#2694) | |
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 54] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 6 korty sötét ital (#284), fér még: 4] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 21] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 51] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
2 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 2] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 48 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 30 csepp ragasztó (#83), fér még: 70] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 10 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | |||
2 | aranypikkely (#415) | 4 | aranytű (#272) | 1 | argum szörnymágnes (#2503) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bo'adhun idol (#745) | 5 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
7 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | éjkő (#2369) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 10 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 2 | fiatalság itala (#473) | 4 | furulya (#233) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 30 | kaja (#2) | ||
3 | kötél (#92) | 11 | kristályfolyadék (#449) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
25 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | |||
10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
2 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | olló (#335) | 5 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | ryuku amfora (#1153) | |||
1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 9 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csésze (#841) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | adamantit (#627) | 2 | alligátorbőr (#661) | |||
5 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 11 | aurach fog (#657) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
5 | darázsszárny (#652) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
38 | drótszőr (#37) | 1 | elf csont (#664) | 14 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 6 | ezüstdarab (#326) | 13 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 4 | fokhagyma (#403) | 1 | grifftojás (#179) | |||
6 | gromak bőr (#268) | 10 | halcsont (#390) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
2 | hókutya nyakörv (#1077) | 1 | hro formázó minta (#601) | 4 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jégszív (#282) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
11 | karbin plazma (#199) | 5 | kék orchidea (#68) | 14 | kőszem (#304) | |||
4 | kvazár (#244) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
3 | liumbe hajtás (#655) | 3 | lótuszvirág (#447) | 9 | madártoll (#112) | |||
3 | mágiaszilánk (#2668) | 5 | magszim bél (#103) | 15 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | mandibulapenge (#125) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | medúzacsáp (#703) | |||
1 | moa burát (#384) | 2 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 4 | moa üveggömb (#383) | 22 | mocsári penke (#148) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 12 | mutáns csont (#331) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
10 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 5 | púderkő (#119) | |||
83 | quwarg tojás (#360) | 6 | rájabőr (#404) | 2 | rakolits por (#669) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | raptor karom (#281) | 6 | remák szív (#264) | |||
21 | rézdarab (#70) | 4 | rinóbőr (#651) | 10 | rókafarok (#124) | |||
1 | Salamon esszenciája (#952) | 3 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
1 | sárkánypikkely (#292) | 3 | smirglilevél (#29) | 22 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 2 | szuperkötél (#209) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | teknőcteknő (#416) | 1 | teknősesszencia (#702) | |||
5 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | trikornis szarv (#198) | 2 | tyrex csont (#280) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 6 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 9 | vasérc (#152) | 9 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 292.64 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
17 | sallank nyíl (#129) | 3 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||
1 | mágiaszilánk (#2668) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 9 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
28 | víz (#27) |
174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | |
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|