181. forduló, 183. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 8. 18h:00'
EZ A 220. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
221. játékheted kezdete: okt. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 86. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+202 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-15 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 347.]
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy széljárás varázslat! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 325.]
Beizzik a turbómágia. Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 323.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kf 2067 kézbeveszed/felveszed a 2067. tárgyat
A ruhádra illeszted a q. demoralizátort. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 318.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[106,97] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy mákrózsa bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gonyolék formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a vortexmágus nyakát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi hatás! (Kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 5, gyógyulás: 23, összesen: +18 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Most a tudásodat teszik próbára. Egy gnóm terem előtted, és megszór különböző kérdésekkel. Először Ghalla szörnyeiről érdeklődik: miről ismerni fel egy varkaudart, sullárt stb. Miután válaszaidat nem találja túl kielégítőnek, mással próbálkozik: sorold fel néhány megnevezett varázslat összetevőit. Tanácstalanul töprengsz egy darabig, de nem jut eszedbe, hogy mit is kellene válaszolnod. 899 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét motyogó, 1 Mákrózsa főzet, 1 Piromenyét, 1 Szerencsejáték. Ez sajnos semmit nem ér. Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 5 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 1 Garokk, 1 Vérfürdető magszim, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Orbitális mackósajt, 1 Déja vu. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 1 Aranyeső, 2 Sötét halál, 2 Mákrózsa főzet. Ez két pár! Vesztettél. 899 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 48 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy tündöklő szobor van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász varkaudar. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet köpsz. 89 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy varkaudar falut. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Cras Lorg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar mágus került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. Semmi eredménye! (Kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
Találkozol Gnómsteinnel. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy klasszikus kitűzőt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű.
Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[40 pontot használtál fel, van még 278.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy varkaudar bajnok!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a varkaudar bajnok nyakát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 10 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 7 életpontot sebeztél. A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 139, gyógyulás: 65, összesen: -74 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy khór darázs!

Tüzet köpsz. 92 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a khór darázs bal szárnyát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 49 életpontot sebeztél. Agyartőrrel épp hogy megszúrod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 45, gyógyulás: 27, összesen: -18 ÉP}

Találsz nála 8 spirituszt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb varkaudar íjász támad meg.

Tüzet köpsz. 44 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 42 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 8 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 7 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 5 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 227, gyógyulás: 68, összesen: -159 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +233 életerő.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy varkaudar.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 21 életpontot sebeztél. A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 ezüstdarabot. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy varkaudar bajnok támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 70 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a varkaudar bajnok bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 183, gyógyulás: 74, összesen: -109 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb varkaudar behemót támad meg.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 49 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 283 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a varkaudar behemót bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 129 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 4 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 522, gyógyulás: 67, összesen: -455 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 keg gombát. Érdekes! Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +265 életerő.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb varkaudar kósza támad meg.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 50 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kósza bal karját. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a varkaudar kósza jobb karját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) 46 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel megbököd a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) 51 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 292, gyógyulás: 61, összesen: -231 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +228 életerő.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy élőholt mirg!

Tüzet köpsz. 74 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 26 életpontot sebeztél. Agyartőrrel meghorzsolod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 tolmokov-koktélt. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy varkaudar mágus.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 93 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus bal lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 53, gyógyulás: 19, összesen: -34 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb varkaudar kósza támad meg.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kósza jobb lábát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a varkaudar kósza bal karját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) 49 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod a varkaudar kósza bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) 49 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 291, gyógyulás: 60, összesen: -231 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 tapasztalatkövet. Érdekes! (ld. enc.) Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +260 életerő.) Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 273.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar támad rád.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar támad rád.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 78 életpontot sebeztél. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következő kincseket találtad: egy rézpáncél, egy sallank nyíl, egy göcsörtös bunkó és egy rézsisak. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 96 életpontot sebeztél. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 97 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Tüzet köpsz. 97 életpontot sebeztél. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Kitátod a szádat, és lehelsz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 33, gyógyulás: 5, összesen: -28 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 228.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[106,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kharón Nan Akherón. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy varkaudar mágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 82 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


Találkozol egy fekete, hosszú hajú, piros szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz éjmedált, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy mind. tűzopálját, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy réz morfmedált, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant trófea és egy halálos morf trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű.
Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Tüzet köpsz. 78 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkozna, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a jobb oldaladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kobudera bal karját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) (bőre védelmezi.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a kobudera testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) (bőre védelmezi.) Ököllel a kobudera borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a fejedet. A Kobraharapás technikáját alkalmazta. (7 támadástól 369 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Pengepajzzsal a kobudera mély sebeket nyitva megvagdossa a testedet. (5 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. {Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 509, gyógyulás: 21, összesen: -488 ÉP}


Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +300 életerő.)

(Továbbmész...) [105,100] Továbbra is síkságon vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász varkaudar került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 83 életpontot sebeztél. A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy ryuku csapásvezető előtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [22 pontot használtál fel, van még 206.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy halcsont! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 186.]

usz 21 úszol 21 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [21 pontot használtál fel, van még 165.]

usz 22 úszol 22 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüstshuriken! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [22 pontot használtál fel, van még 143.]

usz 23 úszol 23 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [23 pontot használtál fel, van még 120.]

usz 24 úszol 24 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy szigony! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [24 pontot használtál fel, van még 96.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[104,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy khór darázs. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a khór darázs testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 5, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [5 pontot használtál fel, van még 91.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 91.]

ek 503 116 98 t. energia kisütése: 503 116 98
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105 106 107 108
95
96
97
98
99
100
101
(104,99) khór darázs (#348), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(105,100) vadász varkaudar (#108), tavacska, oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720), trosnyogó szakóca (#192), hínárevő piranha (#194), opati polip (#195), elektromos angolna (#196)
(106,96) a 244. labirintus bejárata
(106,97) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, művészi porolit (#720), vortexmágus (#418), vadász varkaudar (#108)
(106,99) Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, varkaudar mágus (#128), egy kobudera férfi
(107,98) tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), varkaudar mágus (#128), Gnómstein (1806. kalandozó), varkaudar bajnok (#190), khór darázs (#348), varkaudar íjász (#687), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189), varkaudar kósza (#347), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685)

[116,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Látsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bíborgörény előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tündöklő szobor van. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 86.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladatod egyszerű: egy csatában megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat és pszi nélkül! Nekilátsz, szakszerűen választasz az előre kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettőre jobban lesz, már mosolyog is. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Biran". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Harcolnod kell, ellenfeled egy quwarg nagymester. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Tüzet köpsz. 81 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester jobb vállát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Nagyszakállú Porfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy tatu ködmönt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott tatu ködmönt 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlallena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba nem könnyű. A teremben tartózkodik rajtad és a kalandmesteren kívül még egy hóhér, egy halálraítélt és egy templomszolga. Muzsikáddal őket kell táncra perdítened. Lelkesen muzsikálsz, de a három fickó csak bámul rád. Úgy látszik, valami még hiányzik a tudásodból.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 46.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 41.]

* 3. BP: kf 821 0 0 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 11 fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 273 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 25, 24.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY)
Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (91). Ez a 182. fordulód.

Erő: 38 (53) Szint: 29 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (34) Támadás: 45 (47) Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 65 (70) Menekülés: 35 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 657/642 Jellem: jó (534) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (35) Varázspont: 645/7 Pénz: 45110 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 42/3 Pszi pont: 190/7
Eddig összesen 2895 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41 367 TP-t kaptál. Jelenleg 2 750 809 TP-d van. A következő szinthez még 249 191 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, Quwargamanga, aranyfecske. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5360 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/22 (+48%) ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: 27/40 (+14%)
ütőfegyverek: 27/83 (+5%) lőfegyverek: 27/80 dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,98 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 104,99
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,98

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/87 2. nyomkövetés: 18/36 (+12%) 3. mászás: 15/25
4. csapdakészítés: 19/52 (+17%) 5. csapdaészlelés: 2/63 6. gyógyítás: 42/62 (+2%)
7. titkosírás: 2/25 8. felderítés: 13/11 (+22%) 9. szörnyidomítás: 4/98
10. teológia: 25/24 (+7%) 11. taumaturgia: 31/87 (+15%) 12. szerencsejáték: 2/74 (+10%)
13. versengés: 11/82 (+21%) 14. harcművészetek: 14/70 15. zene: 3/34 (+9%)
16. szörnyismeret: 6/32 17. pszi: 20/10 (+10%) 18. zárnyitás: 1/90
19. vadászat: 3/44 20. vitalitás: 3/89 21. bányászat: 19/84
22. úszás: 6/47 (+54%) 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 134, 192, 201, 204, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1276, az összesen kapott pontszám: 324520. (összesen ölhető: 1290 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6729 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 sámán gyógykenőcs (#1139)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
190 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 2 ezüstdarab (#326)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 halcsont (#390) 6 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
2 kék orchidea (#68) 14 mákrózsa virág (#56) 1 ősi rúna (#2520)
3 polip szívóka (#391) 1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72)
1 sallank nyíl (#129) 4 spiritusz (#170) 1 szigony (#389)
1 tapasztalatkő (#975) 5 tolmokov-koktél (#351) 4 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar látógömb (#1107) 28 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek