Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 14. 9h:10' EZ A 186. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD 187. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
fm 150 | feltételes mászás 150 |
flh 1 249 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tv 92 | támadó/véd. varázslat a 92. varázslatot |
dd 56 123 87 | eldobod az 56. tárgyat a 123. tárgyat a 87. tárgyat |
h 1602 112 10 | használod az 1602. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Droma Shelagoru nyakát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Droma Shelagoru bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a Droma Shelagoru nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elhajolsz a Droma Shelagoru ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Fekete Kehely (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 7 csepp spirituszt. 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg farkát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,100] Dombos terepre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dombi yeti. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [109,101] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Látsz egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux! {max. életpontja: 43-48.}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a téfea magoflux embriószerű testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista jobb karját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a troll ritualista testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a troll ritualista bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-23 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,103] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Látsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy fémbontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 17.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer bal vállát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
lm 4 905 5 | mozogsz 4 905 5 |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szárnyas koponya bőrszárnyát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szárnyas koponya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 719 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 14, gyógyulás: 35, összesen: +21 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szárnyas koponya csontos képét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szárnyas koponya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Rodrig jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rodrig testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Rodrig bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sajnos nem sikerült a Rodrig minden csapását hárítanod. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Rodrig még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar szablya (ld. enc.). Szereztél 1 koponya gyűrűt. Elhajítod a vacak orbitális mackósajt trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Rodrig trófeát. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 75, gyógyulás: 62, összesen: -13 ÉP}
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 900 6 1 | mozogsz 900 6 1 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a földsárkány jobb oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Zuramagor ébenfekete testét. Kritikus ütés! (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 griff nyakék (ld. enc.). 748 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a fekete griff farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A fekete griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [105,103] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya testét. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [46 pontot használtál fel, van még 6.]
szk 359 | keresed a 359. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 5 505 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
FEKETE KEHELY (283. TÁRGY) Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet. |
SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY) Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt! |
RODRIG (7126. ELLENFÉL) Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek. |
VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY) Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban. |
ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY) Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered... |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY) Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver. |
GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY) Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye. |
Erő: | 29 (49) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 22 (32) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/129 év |
Egészség: | 21 (29) | Életpont: | 524/598 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 34 (46) | Varázspont: | 615/513 | Pénz: | 10059 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 136/146 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/33 | ökölvívás: | 27/37 (+6%) | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 20/32 (+6%) | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | *23/100 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
105,103 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 479 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/30 | 2. nyomkövetés: | 38/38 (+30%) | 3. mászás: | 16/58 (+19%) |
4. csapdakészítés: | 17/28 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/68 | 6. gyógyítás: | 26/41 |
7. titkosírás: | 2/36 | 8. felderítés: | 13/24 (+39%) | 9. szörnyidomítás: | 3/11 |
10. teológia: | 28/51 (+11%) | 11. taumaturgia: | 14/26 | 12. szerencsejáték: | 3/12 |
13. versengés: | 14/50 | 14. harcművészetek: | 31/75 | 15. zene: | 7/31 |
16. szörnyismeret: | 20/45 | 17. pszi: | *19/100 | 18. vadászat: | 3/67 |
19. bányászat: | 16/10 (+60%) | 20. testépítés: | 1/50 | 21. úszás: | 3/66 |
22. főzés: | 7/95 | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), quwarg nagymester (#214), szintszívó (#96), Dögvész (#7495), kisebb quwarg isten (#213) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (90,30) | áldomás (#6) (95,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 431 TU szükséges.) |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 3 | ezüsttőr (#322) | |||
2 | méregfog (#1553) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | pengepajzs (#425) | 1 | rövid kard (#171) | ||
1 | varkaudar szablya (#516) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
5 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
7 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 4 | kerek kő (#19) | |||
7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nyílvessző (#108) | 20 | tüske (#22) | |||
127 | ubuk tüske (#131) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
17 | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 5 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 12 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
21 | tolmokov-koktél (#351) | 13 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 15 | vas dobónyíl (#189) | ||
Pajzsok | ||||||||
2 | díszes rézpajzs (#84) | |||||||
Páncélok | ||||||||
2 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | 1 | rézsisak (#72) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | mágusköpeny (#453) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 6 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 14 | tankány karom (#237) | |||||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | sárga erőöv (#276) | ||
2 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
2 | bakkura csizma (#96) | 2 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
3 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | ||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | q. irtó medál (#2301) |
4 | rothasztó talizmán (#815) | 2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 4 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | |
1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. ametisztje (#2207) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 63 csepp tinta (#101), fér még: 27] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
8 | fűszertartó (#210) | [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 32] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
4 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 48 csepp spiritusz (#170), fér még: 72] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 172 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 4 | aranytű (#272) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 6 | csontkulcs (#74) | 8 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 7 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 7 | fáklya (#36) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 2 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
26 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | hűségérme (#1141) | ||
6 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 4 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
17 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
33 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | 6 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 3 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | |||
6 | tudás gyöngye (#522) | 7 | varkaudar látógömb (#1107) | 8 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
74 | álompor (#396) | 43 | amniosz (#203) | 9 | aurach fog (#657) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bev formázó minta (#299) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | cru formázó minta (#300) | 10 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | darázsszárny (#652) | |||
5 | dorony tüdő (#212) | 10 | dözmöng szív (#122) | 98 | drótszőr (#37) | |||
1 | elf csont (#664) | 16 | elkarog szőr (#665) | 2 | etra hályog (#712) | |||
3 | fabontó (#106) | 26 | fekete gyöngy (#99) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
5 | fülemüle agyar (#267) | 5 | galachmit (#310) | 13 | grifftojás (#179) | |||
5 | gyíkfű (#201) | 52 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
12 | karbin plazma (#199) | 3 | kazmár gyökér (#205) | 3 | kék orchidea (#68) | |||
9 | kőszem (#304) | 4 | kreiton esszencia (#892) | 9 | liumbe hajtás (#655) | |||
292 | madártoll (#112) | 13 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | moa üveggömb (#383) | |||
37 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 5 | mutáns csont (#331) | |||
6 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | ormánygőte csont (#21) | 10 | pirkit (#153) | |||
16 | polip szívóka (#391) | 4 | pular kristály (#239) | 17 | purifikátor háj (#269) | |||
90 | quwarg kristály (#2238) | 40 | quwarg tojás (#360) | 2 | rájabőr (#404) | |||
13 | rakolits por (#669) | 1 | raptor karom (#281) | 19 | remák szív (#264) | |||
2 | rinóbőr (#651) | 40 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
3 | sáska amulett (#668) | 25 | smirglilevél (#29) | 41 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | trikornis szarv (#198) | 9 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 5 | vasérc (#152) | 16 | vízionár szem (#102) | |||
10 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 235.65 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 6 | madártoll (#112) | 32 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
49 | arany (#50) | 2 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
3 | bumeráng (#249) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | Fekete Kehely (#283) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 7 | pirkit (#153) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
17 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar szablya (#516) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | 2 | vaskulcs (#183) |
104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|