Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. szept. 21. 15h:14' EZ A 363. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD 364. játékheted kezdete: szept. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő bal karját. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 83, gyógyulás: 12, összesen: -71 ÉP}
* 1. KP: vv 71 19 0 | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
fvh 10 | felt. varázslat haszn. 10 |
kf 6 2 | kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a bal kezedbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza duzzadt orrát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza jobb oldalát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a massza jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A massza belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 89, gyógyulás: 6, összesen: -83 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Kétfejű csatabárddal párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza fejét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor megkarcolod a varkaudar kósza bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 47, gyógyulás: 5, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [87,92] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 30 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [86,91] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 28 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle bal vállát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 27 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Jerome jobb oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a Jerome testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a Jerome ollója a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Jerome, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Jerome szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Jerome köpenye (ld. enc.). Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 6 csepp rákfatty váladékot. (Nincs mibe rakni 6 rákfatty váladékot.) 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [85,89] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [85,88] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Kétfejű csatabárddal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
im 1 | imádkozol |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sullár testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a sullár jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a massza kocsonyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb oldalát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvagdosod a massza csavaros szarvát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 1 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
ef 14 503 | energia fejlesztése 14 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd az északi aurach nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aurach bőr. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: szk 7133 362 757 | keresed a 7133. szörnyet a 362. szörnyet a 757. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY) Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
Erő: | 43 (46) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 34 (38) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 332/332 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 30 (36) | Varázspont: | 164/120 | Pénz: | 3983 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 38/2 | Pszi pont: | 106/285 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/28 | szúrófegyverek: | 1/14 | vágófegyverek: | 6/80 (+28%) |
ütőfegyverek: | 29/48 (+4%) | lőfegyverek: | 1/0 | dobófegyverek: | 15/39 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
85,88 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/14 | 2. nyomkövetés: | 33/82 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 3/56 | 5. csapdakészítés: | 17/25 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/59 |
7. gyógyítás: | 33/19 | 8. titkosírás: | 17/6 (+54%) | 9. felderítés: | 14/32 |
10. szörnyidomítás: | 5/98 | 11. teológia: | 9/70 (+6%) | 12. taumaturgia: | 15/75 |
13. szerencsejáték: | 3/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 6/7 | 17. szörnyismeret: | 28/22 (+37%) | 18. pszi: | 21/45 (+7%) |
19. zárnyitás: | 14/43 | 20. vadászat: | 10/31 | 21. bányászat: | 24/7 (+48%) |
22. testépítés: | 28/74 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 581 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | aurach bőr (#658) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 8 | drótszőr (#37) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 6 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | sullár hólyag (#168) |
83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | |
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|