180. forduló, 182. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 12. 9h:18'
EZ A 338. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
339. játékheted kezdete: jan. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XVII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2017. január 24. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó... Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+105 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy varkaudar kósza nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 324.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 319.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 319.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 369 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 317.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

fkt 205 1 felt. készítesz a 205. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bal karját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar behemót bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. [45 pontot használtál fel, van még 272.]

bb 331 1113 123 beraksz a bankba a 331. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 2 varkaudar csontot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

bb 159 65 161 beraksz a bankba a 159. tárgyat (65 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

hu 72 295 182 hulladék: 72 295 182
Hulladékgyűjtés törölve: rézsisak. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elit csatavértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 6 1 mozogsz nyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,113] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Ezúttal siker koronázza a munkádat! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyű lándzsa. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel eltalálod az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz jön feléd.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz lord intéz feléd kihívást. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [128,112] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy phua-kúpot. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [46 pontot használtál fel, van még 226.]

jlk 1429 jelszó kimondása 1429
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a massza lifegő antennáját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza rengő gezemicéjét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a massza lifegő antennáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel megcsapod a massza rengő gezemicéjét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a massza rengő gezemicéjét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a massza a farkával a bal válladra. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A massza belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fémrudat. 1 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 115, gyógyulás: 26, összesen: -89 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő és 2 bronzpenge. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 211.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[127,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sóhajtó dorony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [126,114] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos torát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg harcos jobb középső lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod a quwarg harcos jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [125,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Látsz egy móricserjét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Erőd TF-elődött. [39 pontot használtál fel, van még 172.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[124,116] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kétfejű troll közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kétfejű troll jobb fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kétfejű troll jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-24 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 51, gyógyulás: 6, összesen: -45 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [123,117] Amerre csak a szem ellát, dombok. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy mély szakadékot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.


(Továbbmész...) [122,118] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pattanóböde közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 147.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[121,119] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy vaskohót. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.


(Továbbmész...) [120,119] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}

Találsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy quwarg bolyt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog jobb oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 129.]

szk 765 778 351 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 351. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

ef 5 506 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 94.]

f 201 kísérletezel a 201. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 84.]

f 264 kísérletezel a 264. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 74.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

79 63 47 31 15 16 32 48 64 80
77 61 45 29 13 14 30 46 62 78
75 59 43 27 11 12 28 44 60 76
73 57 41 25 9 10 26 42 58 74
71 55 39 23 7 8 24 40 56 72
69 53 37 21 5 6 22 38 54 70
67 51 35 19 3 4 20 36 52 68
1 2
65 49 33 17 18 34 50 66
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 2. térkép 76. pont
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
75 76
71 72 73 74 77 78 79 80
lépcsõk hova visznek:
75: kijárat
76: 1. térkép 2. pont

Ez a 125. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától keletre 339, északra 171 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 64.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 19.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 3, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 341 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.

Erő: 28 (37) Szint: 22 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 324/240 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 522/63 Pénz: 1060 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 48/17 Pszi pont: 191/145 EFejl: 30
Eddig összesen 1788 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 515 TP-t kaptál. Jelenleg 916 029 TP-d van. A következő szinthez még 83 971 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 9192 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/57 (+14%) szúrófegyverek: 12/91 (+59%) vágófegyverek: 27/38 (+1%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 25/91 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) max. 4 db (8 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -15.); tüske (#22) max. 4 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
120,119 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 102,101
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/93 2. nyomkövetés: 48/44 (+35%) 3. mászás: 6/11
4. csapdakészítés: 17/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/62 6. gyógyítás: 21/60
7. titkosírás: 7/60 (+12%) 8. felderítés: 17/78 (+46%) 9. szörnyidomítás: 7/10
10. teológia: 15/68 11. taumaturgia: 20/24 (+4%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 12/68 14. zene: 4/90 15. szörnyismeret: 25/44 (+37%)
16. pszi: *30/100 (+96%) 17. zárnyitás: 18/10 18. vadászat: 6/11 (+50%)
19. bányászat: 22/35 (+48%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 12/64 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 160 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 3 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
$3 bronzpenge ($126) 2 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
1 vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
6 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 3 hosszú íj (#111) $5 rövid íj ($107)
Lövedékek
$1 bronzhegyű nyíl ($94) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
$5 mérg. ubuk tüske ($137) 6 mérgezett vasnyíl (#187) $10 nyílvessző ($108)
5 rézgolyó (#343) $4 sallank nyíl ($129) 12 * tüske (#22)
$10 ubuk tüske ($131) 10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$3 bumeráng ($249) $1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) $2 nyu-shuriken ($157)
$3 tolmokov-koktél ($351) $2 ubuk dobónyíl ($138) $1 vas dobónyíl ($189)
Pajzsok
$1 rákpajzs ($98)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
$3 bronzsisak ($88) 1 * harci maszk (#1739) 1 rézsisak (#72)
$1 vassisak ($160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
$1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
2 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
$3 bakkura csizma ($96) $1 * fekete bőrcsizma ($247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
5 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813) 3 korinthai talizmán (#814)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $2 * obszidián karkötő ($229)
$1 réz papi karkötő ($307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 aranygyűrű ($193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 61 csepp tinta (#101), fér még: 19]
8 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 38]
6 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 72]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
22 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 380]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
15 uzbány csőr (#169) [bennük $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 172]
6 vizestömlő (#3) [bennük 68 korty víz (#27), fér még: 52]
5 zöld üveg (#82) [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) $1 ezüst kulcs ($184)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 13 kaja (#2)
$1 kis aranykulcs ($240) 1 kis ónixkulcs (#1110) 1 kötél (#92)
$1 kristálygömb ($265) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386) $1 nagy aranykulcs ($246)
1 + nyílcsapda (#243) 16 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
14 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42)
3 varázskő (#305) 32 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
55 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 2 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
$1 dorony tüdő ($212) 7 dözmöng szív (#122) 40 drótszőr (#37)
9 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
2 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) $6 főnixtoll ($563)
5 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268)
6 gyíkfű (#201) 18 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 5 karbin plazma (#199) 3 kék orchidea (#68)
5 kvazár (#244) 143 madártoll (#112) 1 moa jádekő (#382)
1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379) 1 moa üveggömb (#383)
$2 mocsári penke ($148) 46 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
7 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 2 ramit kő (#226)
$1 raptor karom ($281) 20 + remák szív (#264) 8 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) $7 sünmedve tüske ($14) $2 szvó-ektoplazma ($151)
4 Thargodan esszencia (#328) $1 + vapár ág ($110) 19 vasérc (#152)

Összsúly: 141.57 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1 elit csatavért ($295) $1 göcsörtös bunkó ($123) $1 kis vaspajzs ($159)
13 mutáns csont (#331) $1 nagy vaspajzs ($161) $4 rinóbőr ($651)
84 sallank karom (#128) $2 szöges páncél ($65) 1 tudás gyöngye (#522)
$6 varkaudar csont ($1113) $2 varkaudar lándzsa ($224) $2 vashegyű lándzsa ($182)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 kaja (#2) 3 mutáns csont (#331) 1 nagy vaspajzs (#161)
3 spiritusz (#170) 1 varkaudar látógömb (#1107) 1 vashegyű nyíl (#176)
12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
2 bronzpenge (#126) 1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665)
1 fémrúd (#104) 1 kristálygömb (#265) 4 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 1 réz papi karkötő (#307) 1 tankány karom (#237)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
(120,119) nukleáris cickányok (#155), szent tölgyfa (#393), oltár, erszényes elkarog (#354)
(121,119) vaskohó (#155), 30. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely
(122,118) pattanóbödék (#145), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely
(123,117) 31. jellempróba, érclelőhely
(124,116) kétfejű troll (#163), Elenios oltár, érclelőhely
(125,115) ryuku gárdista (#360), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 38. jellempróba
(126,114) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, karmos tankányok (#137), quwarg harcos (#201)
(127,113) quwarg harcos (#201), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202), sóhajtó dorony (#112)
(128,112) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, quwarg királynő (#153), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek