17. forduló, 19. forduló, Choose Lee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 13. 10h:00'
EZ A 18. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
19. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat legkorábban a 19. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4384
SZÁMLA : XXXX

CHOOSE LEE KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-18] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy koponya gyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló holdkövét, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy köpködő bruhatag trófea és egy karmos tankány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Calen Randir. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.)

m 6 mozogsz nyugatra
[46,-18] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bo-skorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Nathan. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Látsz egy varkaudar falut. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 móri gyümölcsöt. [22 pontot használtál fel, van még 134.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar jön feléd.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét. (ld. enc.)

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Nagyot húz a varkaudar kölyök farka a lábadra! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a varkaudar kölyök a hátadon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Eldobod az értéktelenné vált garokk trófeát, és kiszedsz egy varkaudar kölyök trófeát. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar jön feléd. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+7 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+9 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+8 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+8 életerő.) [125 pontot használtál fel, van még 9.]

be 53 bemész az 53. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 2 3 32 mozogsz 2 3 32
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 29 30 31 mozogsz 29 30 31
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 28 26 25 mozogsz 28 26 25
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 22 18 19 mozogsz 22 18 19
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 20 21 14 mozogsz 20 21 14
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 15 16 17 mozogsz 15 16 17
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 9 10 11 mozogsz 9 10 11
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 157 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)
A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved).

VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY)
Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort!

KARAKTERLAP

Choose Lee, egy kopasz, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 18. fordulód.

Erő: 20 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 4 Menekülés: 50 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 15 Életpont: 106/84 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 98 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 97 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 534 TP-t kaptál. Jelenleg 4 512 TP-d van. A következő szinthez még 2 488 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kölyök, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9 lőfegyverek: 4

46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 1. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 125 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 9 (+1) 5. felderítés: 1 6. harcművészetek: 6
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), mákrózsa virágot (#56) (max. 4 darabot, csak egyszer)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): többek közt 114. tárgyat kell leadnod. városháza (Qvill) (527): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

Összsúly: 25.99 kg Megterheltség: 51%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 134 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 gyenge méreg (#26) 3 móri gyümölcs (#116) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48
-19
-18
-17
(46,-18) bo-skorpió (#54), az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 17. jellempróba, varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Jelentősen csökkentettünk a ryuku, yaurr, királyi és császári rúnák IQ követelményén.

Üzenet küldése a karakternek