17. forduló, 19. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 9. 12h:12'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,-12] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.)

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 127.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[47,-12] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kaszabolósáska. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a kaszabolósáska testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaszabolósáska bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kaszabolósáska testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [47,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Találsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy gátvakond nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [48,-11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal többször eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya belecsíp a derekadba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő húsevő magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a húsevő magszim testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal többször eltalálod a húsevő magszim testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször eltalálod a húsevő magszim testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+26 életerő.) Egyre éhesebb vagy. [110 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[49,-11] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mérges pók. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges pók testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Korgó gyomrod figyelmet követel.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 7.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY)
Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 18. fordulód.

Erő: 8 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 18 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 35 % Életkor: 101/101 év
Egészség: 11 Életpont: 97/64 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 64 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 132 TP-t kaptál. Jelenleg 1 451 TP-d van. A következő szinthez még 549 TP szükséges. Trófeáid: kőevő, félelem-járó.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 6 (+1)

49,43 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 3 3. gyógyítás: 10 (+1)
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 1 6. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
süvítő rája (#113), pókvadász (#59)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * bunkósbot (#9) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 aranylánc (#191)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 7 korty víz (#27), fér még: 13]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 bordacsont (#16) 5 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
3 grákóbőr (#41) 4 kaktusztüske (#114) 4 madártoll (#112)
4 mandibulapenge (#125) 4 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 2 varányszem (#30) 3 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 20.03 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kerek kő (#19) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 gyenge méreg (#26) 2 mandibulapenge (#125)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50
-13
-12
-11
-10
(47,-12) kaszabolósáska (#83), oltár
(47,-11) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), gátvakondok (#57)
(48,-11) mínosz-kúp (#178), oltár, 17. jellempróba, púpos burástya (#92), húsevő magszim (#67)
(49,-11) mérges pókok (#20)

Üzenet küldése a karakternek