Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 9. 12h:12' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: szept. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4157 SZÁMLA : XXXX |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
m 6 4 2 | mozogsz nyugatra, délre, keletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a kaszabolósáska testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaszabolósáska bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kaszabolósáska testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Találsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy gátvakond nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal többször eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya belecsíp a derekadba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a húsevő magszim testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal többször eltalálod a húsevő magszim testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször eltalálod a húsevő magszim testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges pók testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 7.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY) Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz. |
Erő: | 8 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 101/101 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 97/64 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 8 | lőfegyverek: | 6 (+1) |
49,43 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 958 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. gyógyítás: | 10 (+1) |
4. titkosírás: | 1 | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
süvítő rája (#113), pókvadász (#59) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | * | bunkósbot (#9) | 1 | * | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | kötél (#92) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 7 korty víz (#27), fér még: 13] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | bordacsont (#16) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | grákóbőr (#41) | 4 | kaktusztüske (#114) | 4 | madártoll (#112) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 4 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | varányszem (#30) | 3 | vasérc (#152) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 20.03 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kerek kő (#19) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | gyenge méreg (#26) | 2 | mandibulapenge (#125) |
46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|