17. forduló, 19. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. ápr. 21. 11h:45'
EZ A 37. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
38. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

MORHOLT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-6] koordinátán.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

tno 4 1 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

t 89 támadod a 89. szörnyet
FT 89 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sörényes ubuk! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált kaffogó hebrencs trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sörényes ubuk trófeát. 145 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


v 6 4 3 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 153.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[48,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [49,-7] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [50,-8] A terep vált: bozótos területen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy acéldarázs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az acéldarázs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az acéldarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 123.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[51,-8] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz valamit: 1 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [52,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy csontlepke. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,-8] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

[30 pontot használtál fel, van még 93.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[54,-8] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bo-skorpió. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. A bo-skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [55,-9] Továbbra is síkságon vagy. Elérted Maad nyugati határát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy woor-antilop. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a woor-antilop testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel megvágod a woor-antilop testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a woor-antilop jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A woor-antilop még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Észreveszel egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz rinóbőr övet. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 73.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézsisakot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 22.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 22 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [22 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 159 pontot. A következő körben tehát 159 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY)
Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent.
- Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél!
[Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY)
A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg.

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Tharr követője vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 16 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 20 Életpont: 108/60 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 25/4 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 58 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 396 TP-t kaptál. Jelenleg 2762 TP-d van. A következő szinthez még 1238 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, gyilkos tetű.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 4
dobófegyverek: 4 (+1)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 .); dárda (#10) (3 -);
55,67 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 2 3. csapdakészítés: 1
4. gyógyítás: 6 5. felderítés: 1 6. teológia: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot, csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
csontlepke (#746)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

HŐSTETTEID

Összsúly: 41.51 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 3 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 5 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(47,-6) sörényes ubukok (#89)
(48,-7) 28. jellempróba, oltár
(50,-8) acéldarázs (#140), oltár, 38. jellempróba
(51,-8) oltár
(52,-8) csontlepke (#746), gumifa (#38), oltár
(54,-8) bo-skorpió (#54)
(55,-9) woor-antilop (#31), egy ismeretlen isten rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tímárkunyhó (#684)

Üzenet küldése a karakternek