17. forduló, 19. forduló, Fűzfa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. júl. 31. 4h:34'
EZ A 21. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
22. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 39 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3597
SZÁMLA : XXXX

HAJLÓ FŰZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,104] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.)

tps 10
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 5 VP-t.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 190. Kapsz 10 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 187. Kapsz 3 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 185. Kapsz 2 VP-t.]

gyj 0 95 1 felt. gyűjtés 95 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 95% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

hu 714 184 231 hulladék: 714 184 231
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza tömpe orrát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csáprágójával a massza megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 óndarabot. 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy csodálatos moa obszidián! (ld. enc.) Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 9 VP-t.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 140.]

d 2 25 eldobod a 2. tárgyat (25 darabot)
Elhajítasz 25 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 1 2 7 mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra
[47,103] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [48,103] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tintacsiga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 111.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[47,101] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a gorombilla testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő szőrös pók nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [46,100] Az erdőt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Látsz egy mély kutat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) {max. életpontja: 55-58.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megcsapod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [45,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy épületet. Északra nézve látsz egy oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a piromenyét nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz egy fekete hajú, barna szemű ember férfival. Fekete a bőre. Egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy púpos burástya trófea és egy kaffogó hebrencs trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. {legmagasabb egyéb szakértelme: gyógyítás (12).} Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
[29 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[45,99] Egy kisebb településhez érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.


(Továbbmész...) [44,98] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Van itt egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 6 acélpengőkét 18 aranyért, 3 evaporőr hájat 15 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 4 hebrencs állkapcsot 16 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 4 királygyík bőrt 12 aranyért, 2 kis bőrpajzsot 10 aranyért, 4 lapockacsontot 16 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért, 10 sallank karmot 20 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért.
Összeakadsz Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy kőszáli disznó (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol Karamonnal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. {ereje: 22.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy mérges pók (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [10 pontot használtál fel, van még 72.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 62. Kapsz 10 VP-t.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 52. Kapsz 10 VP-t.]

ea 110 28 eladod a 110. tárgyat 28
Eladtál 28 vapár ágat. 280 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ea 48 1 eladod a 48. tárgyat 1
Eladtál 1 antilopbőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 8 VP-t.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 22.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 21-24.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 12.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tpf 10
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 609 11 bemész a 609. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 609 30 7 bemész a 609. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

MOA OBSZIDIÁN (380. TÁRGY)
Ezt a követ egy mesteri tudású Moa ékszerész faragta tökéletes gömb alakúra egy bizonyára jóval nagyobb obszidián darabból. Kiváló dísze lehet bármely ékszernek.

UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY)
Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY)
Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet.

KARAKTERLAP

Hajló Fűz, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hűséges követője vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 13 (20) Szint: 11 Merészség: 10/4 Magasság: 150 cm
IQ: 15 (19) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 233/232 Jellem: semleges Tul. pont: 14
Szerencse: 13 (20) Varázspont: 146/146 Pénz: 640 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 48/12
Eddig összesen 201 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 232 TP-t kaptál. Jelenleg 22 460 TP-d van. A következő szinthez még 2 540 TP szükséges. Trófeáid: vadász varkaudar, ork sámán, emberevő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 dobófegyverek: 11

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -4.); bumeráng (#249) max. 2 db (5 -7.); bumeráng (#249) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
44,98 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 8 5. gyógyítás: 1 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 4 9. harcművészetek: 1
10. pszi: 8 (+1) 11. vadászat: 1 12. főzés: 2 (+1)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): új.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 138, v 15 110 2.

Összsúly: 70.17 kg Megterheltség: 46%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 95% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 3 evaporőr háj (#105)
2 ezüst kulcs (#184) 4 hebrencs állkapocs (#130) 8 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 4 királygyík bőr (#44) 2 kis bőrpajzs (#45)
3 lapockacsont (#33) 1 madártoll (#112) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rézsisak (#72) 1 rőtmanó kacagány (#714) 10 sallank karom (#128)
1 szöges páncél (#65) 22 vapár ág (#110)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
458 arany (#50) 1 moa obszidián (#380) 1 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 4 tinta (#101) 1 uzbány csőr (#169)
34 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49
97
98
99
100
101
102
103
104
105
(44,98) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, Karamon (6115. kalandozó), útonálló (#130)
(45,99) oltár
(45,100) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 26. jellempróba, piromenyét (#99), egy ember férfi
(46,100) mély kút (#93), oltár, 1. jellempróba, alpesi tehén (#91), uzbány (#102)
(46,104) massza (#217)
(47,101) gorombillák (#38), szőrös pók (#100)
(47,102) oltár, 18. jellempróba, tintacsigák (#74)
(47,103) oltár, 2. jellempróba, garokkok (#73)
(48,103) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), 10. jellempróba, oltár, rájanyék (#58)

Üzenet küldése a karakternek