Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 14. 9h:10' EZ A 1142. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 1143. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
dx 1 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig |
fm 60 | feltételes mászás 60 |
fkt 312 1000 | felt. készítesz a 312. tárgyat (1000 darabot) |
fkt 69 1000 | felt. készítesz a 69. tárgyat (1000 darabot) |
lm 1 | mozogsz 1 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az óriás skorpió jobb középső lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az óriás skorpió testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Túlbuzgó szabó módjára az óriás skorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rövid karddal felnyitod az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Kitines ollójával az óriás skorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Kiszedsz egy óriás skorpió trófeát. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [82,68] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy acéldarázs lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az acéldarázs farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az acéldarázs torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [85,70] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kérődző etra testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a kérődző etra farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Rövid karddal néhányszor megcsapod a kérődző etra farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ellenfeled elmenekül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [86,71] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [88,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
h 238 20 | használod a 238. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
FELDERÍTÉS Ahányszor a KUT paranccsal átkutatsz egy mezőt, a felderítés képességedet használod. Ez minél magasabb, annál nagyobb eséllyel találsz meg eldobott/elrejtett tárgyakat. Kezdetben egy KUT 20 paranccsal már 100% esélye van, hogy megtalálod a spontán eldobott tárgyakat, de csak 2% esélyed, hogy rábukkansz az elrejtett tárgyakra. Minden KUT parancs fejleszti a felderítés képességedet. Ha ez magas, nemcsak a rejtett tárgyak megtalálására van nagyobb esélyed, hanem például kevesebb pontért is megtalálhatod a simán eldobott tárgyakat. Ha valakit egy szörny öl meg, és a szabadban van, ugyanaz történik a tárgyaival, mintha eldobná. Föld alatt a tárgyak elvesznek (a szörny elhurcolja őket). Még egy funkciója van a felderítés szakértelemnek: ahányas, annyi százalékkal megnöveli a valószínűségét (max. 99%-ig), hogy a harcban használt lövedéket/dobófegyvert meg tudod találni. |
SHERAN MEGIDÉZÉSE Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!" |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 9 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 10 (16) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 9 (15) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 (23) | Életpont: | 268/228 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (28) | Varázspont: | 209/13 | Pénz: | 859 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 6/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 8 (+1) | dobófegyverek: | 6 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
88,73 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. felderítés: | 1 (+1) | 8. taumaturgia: | 9 | 9. zene: | 3 (+1) |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. pszi: | 1 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 4 | 14. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 60 TVP-ért |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
29 | arany (#50) | 2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 5 | sallank karom (#128) | 10 | víz (#27) |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|