Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 9. 12h:09' EZ A 518. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD 519. játékheted kezdete: ápr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 1 1 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kf 2084 1 | kézbeveszed/felveszed a 2084. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 2084 181 182 | felt. fegyverváltás: 2084 181 182 |
f 6 | kísérletezel a 6. tárggyal |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus jobb vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vortexmágus bal karját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megérinted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 242 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 107, gyógyulás: 15, összesen: -92 ÉP}
A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal felnyársalod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [75,47] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [75,46] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy kaffogó hebrencs. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a kőevő kőtestét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a kőevő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vi 0 10 | viselkedésed: 10 |
be 550 | bemész az 550. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnóm boltos jobb oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A gnóm boltos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
vi 0 6 | viselkedésed: 6 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
tim 100 | titkosírás megfejtése 100 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 48 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a massza testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a massza nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 15 életpontot vesztettél. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 140, gyógyulás: 13, összesen: -127 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [76,47] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Továbbmész...) [76,48] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal alaposan megvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mancsával a bundás csirmáz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [31 pontot használtál fel, van még 69.]
h 234 20 | használod a 234. tárgyat |
szk 22 99 115 | keresed a 22. szörnyet a 99. szörnyet a 115. szörnyet |
im | imádkozol |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból. |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY) A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben. |
KŐKÉS SZIMBÓLUM (2321. TÁRGY) Miközben végignézel jelenlegi önmagadon és felszereléseiden, számba veszed, hogy honnan hova jutottál és mi mindent értél el eddigi kalandjaid során. Eszedbe jutnak a kezdeti nehézségek, amikor még nem volt semmid. Fáztál, éheztél és bizonytalan volt a holnap. Saját magadon és tudattársaidon kívül senkire nem számíthattál. Most mégis itt vagy, és túlélsz nap nap után. Soha nem felejted el, hogy amid van, azt csak magadnak köszönheted. Ezért viselheted nyakadban a Túlélés szimbólumát, tudatva a világgal, hogy nem szorulsz másokra és bárhol, bármilyen körülmények között boldogulsz. [A kőkés szimbólumot csak a Túlélők KT tagjai készíthetik el és viselhetik. Elkészítéséhez egy kőkésre, egy ezüst nyakláncra és 10 TVP-re van szükség. A szimbólum nem foglal helyet a nyakláncok között és megacélozza a Túlélők akaratát a harcban.] |
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL) Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod. |
Erő: | 19 (22) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 29 (32) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 161/161 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 299/266 | Jellem: | gonosz (247) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (27) | Varázspont: | 279/66 | Pénz: | 663 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 24/10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 21/70 (+1%) | vágófegyverek: | 21/74 (+10%) |
ütőfegyverek: | 15/85 | lőfegyverek: | 19/95 (+12%) | dobófegyverek: | 8/50 |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
76,49 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/94 | 2. nyomkövetés: | 48/99 (+44%) | 3. lopás: | 4/86 |
4. mászás: | 11/56 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 17/87 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 10/29 |
7. gyógyítás: | 24/60 | 8. titkosírás: | 3/82 (+49%) | 9. felderítés: | 7/80 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 5/24 | 11. teológia: | 16/64 (+21%) | 12. taumaturgia: | 13/65 (+7%) |
13. versengés: | 4/77 (+9%) | 14. zene: | 9/51 (+33%) | 15. szörnyismeret: | 21/39 |
16. zárnyitás: | 3/46 | 17. vadászat: | 23/60 | 18. bányászat: | 17/48 |
19. főzés: | 2/4 (+26%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), mélységi grittang (#103) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 54 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 75.69 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | arany (#50) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | víz (#27) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
5 | tinta (#101) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
74 | 75 | 76 | 77 | |
44 | |
|
|
|
45 | |
|
|
|
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|