177. forduló, 179. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 3. 9h:31'
EZ A 504. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
505. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 42 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [150,56] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Varázserőd regenerálódik. (+113 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. KP: v 6 20 15 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 4. KP: h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 5. KP: mak 1 0 0 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

v 1 10 20 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 334.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 314.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 294.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 284.]

h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 364 0 0 elmormolod a 364. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

flh 12 129 1 felt. lőfegyver haszn. 12 a 129. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 12 129 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

flh 15 129 2 felt. lőfegyver haszn. 15 a 129. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 15 129 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

flh 18 129 felt. lőfegyver haszn. 18 a 129. tárggyal
Ok, FLH 18 129 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 379.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 479.]

kf 837 2 kézbeveszed/felveszed a 837. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a méregfogat, majd a bal kezedbe veszed a nitmák pengét. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

tno 6 12 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

h 1775 600 használod az 1775. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 70 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 9, gyógyulás: 30, összesen: +21 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy quwarg királynő!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével felnyitod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 6, gyógyulás: 29, összesen: +23 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 csontpálcát. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 439.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 404.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy magger. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger jobb lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a magger testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével megcsapod a magger jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 682 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 52, gyógyulás: 31, összesen: -21 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 394.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[150,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy xantusz-kaktuszt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy kazmár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku csapásvezető. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi hatás! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével megcsapod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 6 arany és egy ezüst karkötő. 2 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 11, gyógyulás: 29, összesen: +18 ÉP}


(Továbbmész...) [150,54] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy sebesült woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 66 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal végigvagdosod a woorgard bal oldalát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 14 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 12, gyógyulás: 73, összesen: +61 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...) [150,53] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Látsz egy mákrózsa bokrot.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy tüskés harci gromak. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Erőd TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 349.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg bal első lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a vadász quwarg testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 267 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 8, gyógyulás: 30, összesen: +22 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 339.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[150,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku csapásvezető. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével megcsapod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és egy ezüst nyaklánc. 2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 7, gyógyulás: 30, összesen: +23 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sunyi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy xantusz-kaktuszt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy amniosz-fa van. Északra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [150,51] Még mindig füves síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy amniosz-fa van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 3 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 44, gyógyulás: 27, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [150,50] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. [15 pontot használtál fel, van még 324.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronokukac. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a kronokukac testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a kronokukac testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Vámpírkarddal végigvágod a kronokukac testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nitmák pengével súrolod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 103 életpontot sebeztél. Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 26, gyógyulás: 37, összesen: +11 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 298.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[149,49] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

v 181 187 60 elmormolod a 181. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

be 631 3 bemész a 631. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

m 8 mozogsz északra
[149,48] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy fekete kaktuszt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

vtn 78 varázslat tanulás: a 78. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

vtn 34 varázslat tanulás: a 34. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

vtn 101 varázslat tanulás: a 101. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 1 mozogsz északkeletre
[150,47] Még mindig füves síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy quwarg bolyt. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat q. rohamosztagos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével súrolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 777 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 30, gyógyulás: 94, összesen: +64 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 273.]

m 4 mozogsz délre
[150,48] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Warrax lábát masszírozza. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

v 263 elmormolod a 263. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 500 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 458 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 262.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 222.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 182.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 142.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy éjkornis. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az éjkornis testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével felnyitod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy aranygyűrű, egy vasérc, 2 ezüst gyűrű és egy szent jogar. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 75, gyógyulás: 33, összesen: -42 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 349 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 26 (45) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (53) Támadás: 47 (49) Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (38) Védekezés: 80 (85) Menekülés: 30 % Életkor: 146/154 év
Egészség: 30 (42) Életpont: 586/815 Jellem: gonosz (199) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (64) Varázspont: 784/4 Pénz: 5667 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 42/19 Pszi pont: 108/2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1638 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 996 TP-t kaptál. Jelenleg 1 886 401 TP-d van. A következő szinthez még 113 599 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, animált hókutya, taalru. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 67 az új rendszer szerint. A 177. fordulódban 2460 arany került a bankszámládra. 2477 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 16/43 szúrófegyverek: *23/101
vágófegyverek: *26/101 (+6%) ütőfegyverek: 10/22 lőfegyverek: 26/36 (+14%)
dobófegyverek: 15/48

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) max. 1 db (12 -14.); sallank nyíl (#129) max. 2 db (15 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
150,48 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188
Kedvenc táborhely: 0,0
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/77 2. nyomkövetés: 35/72 (+52%) 3. lopás: 4/98
4. mászás: 14/31 5. csapdakészítés: 14/89 (+7%) 6. csapdaészlelés: 7/5
7. gyógyítás: 25/70 8. titkosírás: 3/66 9. felderítés: 21/2
10. szörnyidomítás: 7/96 11. teológia: 29/85 (+4%) 12. taumaturgia: 30/12 (+19%)
13. szerencsejáték: 2/70 14. versengés: 11/72 15. harcművészetek: 8/10
16. zene: 4/97 17. szörnyismeret: 12/1 18. pszi: 12/23 (+25%)
19. zárnyitás: 4/5 20. vadászat: 7/12 (+64%) 21. vitalitás: 1/47
22. bányászat: 10/67 (+18%) 23. testépítés: 7/37 (+290%) 24. úszás: 8/21
25. főzés: 5/60 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot )
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse III (#59) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 81, 99, 129, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 5. Szerzett pont: 504. Beállított erő: 0 Összpont: 504

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, v 1 10 20, v 182, p 71, p 65 2, h 1133, p 73, h 841, v 364, p 70.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
3 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553) 1 teriád lándzsa (#1282)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328) 1 * nitmák penge (#837)
1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 harci kalapács (#174) 2 kőkalapács (#13)
1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
1 parittya (#18)
Lövedékek
11 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
1 nyílvessző (#108) 23 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22)
Dobófegyverek
8 bogyógránát (#430) 1 esszenciakristály (#350) 4 ezüstshuriken (#327)
5 jégpasztilla (#1566) 9 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyu-shuriken (#157)
1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 haramaki (#1367) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 mentát korona (#1559) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737) 1 * ryuku kalózkendő (#1157)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
12 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 igazgy. fülbevaló (#197)
12 obszidián függő (#195) 1 * rubin fülbevaló (#673)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
2 * denevér szimbólum (#140) 6 ezüst nyaklánc (#117) 6 * gólem talizmán (#811)
1 gyöngysor (#192) 6 halálhozó talizmán (#813) 1 * hősiesítő medál (#1558)
4 korinthai talizmán (#814) 1 nap szimbólum (#141) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany karperec (#194) 2 Eldaran karkötője (#373) 8 ezüst karkötő (#158)
4 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 aranygyűrű (#193) 1 drakolder gyűrű (#969) 10 ezüst gyűrű (#180)
1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 háború gyűrűje (#722) 1 * kráken gyűrű (#1165)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 bronz éjmedál (#2440) 1 * klasszikus kitűző (#2514) 1 * mind. igazgyöngye (#2694)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 42]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 6 korty sötét ital (#284), fér még: 4]
4 fűszertartó (#210) [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 35 csepp spiritusz (#170), fér még: 65]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 2]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 17 csepp ugh méreg (#166), fér még: 31]
3 vizestömlő (#3) [bennük 2 korty víz (#27), fér még: 58]
5 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 90]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 10 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
2 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503)
1 bo'adhun idol (#745) 5 cirkuszi pergamen (#1233) 7 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369) 10 Fairlight szütyője (#2108)
2 fáklya (#36) 1 feneketlen bugyor (#570) 2 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 1 fűszerkeverék (#1170) 1 + hebrencs csapda (#147)
29 kaja (#2) 3 kötél (#92) 11 kristályfolyadék (#449)
1 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 moa antigrav (#2204)
1 moa varázsdoboz (#1133) 2 nagy aranykulcs (#246) 1 olló (#335)
5 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 ryuku amfora (#1153) 1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 varkaudar csésze (#841) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 adamantit (#627) 2 alligátorbőr (#661)
1 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657)
1 bev formázó minta (#299) 12 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 csillezsályalevél (#1253) 5 darázsszárny (#652) 1 dentor bőr (#551)
1 din formázó minta (#301) 26 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
14 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 5 ezüstdarab (#326)
7 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 4 fokhagyma (#403)
1 grifftojás (#179) 3 gromak bőr (#268) 40 gyöngymangó (#135)
10 halcsont (#390) 1 hattyútoll (#1222) 2 hókutya nyakörv (#1077)
1 hro formázó minta (#601) 4 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
3 kaktusztüske (#114) 11 karbin plazma (#199) 5 kék orchidea (#68)
12 kőszem (#304) 4 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656)
3 liumbe hajtás (#655) 3 lótuszvirág (#447) 6 madártoll (#112)
1 mágiaszilánk (#2668) 5 magszim bél (#103) 5 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa burát (#384) 2 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
1 moa smaragd (#377) 4 moa üveggömb (#383) 21 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 12 mutáns csont (#331) 6 nektoraf faggyú (#667)
10 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 5 púderkő (#119)
80 quwarg tojás (#360) 2 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226)
1 raptor karom (#281) 4 remák szív (#264) 21 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 10 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952)
2 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 1 sárkánypikkely (#292)
22 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677) 2 szuperkötél (#209)
1 teknősesszencia (#702) 5 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198)
1 tyrex csont (#280) 1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30)
3 varkaudar csont (#1113) 9 vasérc (#152) 9 xirnox szív (#213)

Összsúly: 228.88 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 1 quwarg tojás (#360)
2 sáfránykő (#979) 24 sallank nyíl (#129) 3 tinta (#101)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 aranypikkely (#415) 1 csontpálca (#329)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
3 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 1 gromak bőr (#268)
1 ilkin érc (#232) 19 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125)
1 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150) 1 trikornis szarv (#198)
3 tüske (#22) 5 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

148 149 150 151
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
(149,48) Thargodan csatamező (#432), oltár
(149,49) bávatag golombár (#165), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(150,47) Leah oltár, 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), q. rohamosztagos (#242)
(150,48) művészi porolit (#720), kardfogú fülemülék (#146), éjkornis (#228)
(150,50) bávatag golombár (#165), kronokukac (#285)
(150,51) Chara-din monolitja (#534), oltár, kultúrmasztodon (#227)
(150,52) ryuku csapásvezető (#778), oltár, művészi porolit (#720)
(150,53) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), tüskés harci gromak (#156), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214)
(150,54) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), kihívás tornya (#502), vaskohó (#155), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), 21. jellempróba, érclelőhely
(150,55) Leah oltár, ryuku csapásvezető (#778)
(150,56) quwarg nagymester (#214), quwarg királynő (#153), magger (#747)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.12.03 09:18 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 0)
˙

Üzenet küldése a karakternek