Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 14. 15h:01' EZ A 759. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD 760. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-1 életpont.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sörényes ubuk tüskés hátát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 7 ubuk tüskét. 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 4. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
dd 268 16 104 | eldobod a 268. tárgyat a 16. tárgyat a 104. tárgyat |
kf 1659 | kézbeveszed/felveszed az 1659. tárgyat |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
ek 116 50 1 | t. energia kisütése: 116 50 1 |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az arató csattanat jobb oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az arató csattanat testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [106,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd az uzbány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 uzbány csőrt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel?
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,72] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz görbe csontjait. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [103,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós fejét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [102,69] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sullár közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Vaskarddal végigvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Felfénylik az állatvédelem! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ek 7 8 32 | t. energia kisütése: 7 8 32 |
ek 116 65 58 | t. energia kisütése: 116 65 58 |
be 189 | bemész a 189. titkos labirintusba |
lm 901 11 12 | mozogsz 901 11 12 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
lm 16 17 905 | mozogsz 16 17 905 |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 97 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
lm 18 900 1 | mozogsz 18 900 1 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (5 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hadúr bal karját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar és 3 gyöngymangó. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar varázsló trófeát, és kinyersz egy alkalmas varkaudar hadúr trófeát. 2 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz bal oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 14 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [99,68] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [98,68] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 16 életpontot vesztettél. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt sullár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt sullár testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY) A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják. |
VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY) Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz! |
VARKAUDAR KORBÁCS (1134. TÁRGY) Bár a varkaudar kínzókamrákban számtalan brutálisnál brutálisabb eszköz áll, mégis, a fogvatartók többségének a korbács a kedvenc fegyvere. Semmit sem szeretnek annál jobban, mint amikor a korbács hangosan csattan az áldozat hátán, és fájdalmas sikolyok közepette hosszú vércsíkot hagy maga után emlékeztetőül. Ki tudja, hány kalandozót kínozhattak meg ezzel a fegyverrel. Lehet, hogy a legjobb volna elhajítani, mielőtt még elkezdenek az ő emlékeik kísérteni. Ha ez egyáltalán nem zavar, a korbácsot akár a saját hasznodra is fordíthatod. Az ütőfegyvernek minősülő fegyver sebzése 1d20, akár balkezedbe is veheted, és használatakor +10 védelmet kapsz, valamint kalandozók ellen +10 sebzést. Persze elég képzettnek kell lenni a használatához: ha ütőfegyver szakértelmed 36. szint alatt van, nem fogod a kezedbe venni, nehogy magadat sebezd meg vele. |
VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY) Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened. |
Erő: | 25 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 28 (30) | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 23 (25) | Védekezés: | 44 (48) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 86/86 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 305/102 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 23 (31) | Varázspont: | 401/0 | Pénz: | 1162 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 96/76 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/82 (+30%) | vágófegyverek: | 31/77 (+7%) | ütőfegyverek: | 1/52 |
lőfegyverek: | 7/23 (+109%) | dobófegyverek: | 27/88 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (17 -24.); ubuk dobónyíl (#138) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
97,68 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/14 (+336%) | 2. nyomkövetés: | 37/89 (+35%) | 3. mászás: | 15/3 |
4. csapdakészítés: | 25/48 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/17 (+306%) | 6. gyógyítás: | 27/29 (+37%) |
7. titkosírás: | 1/19 | 8. felderítés: | 44/84 (+3524%) | 9. szörnyidomítás: | 6/82 |
10. teológia: | 21/50 (+10%) | 11. taumaturgia: | 22/50 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 3/19 |
13. versengés: | 12/54 | 14. zene: | 6/34 | 15. szörnyismeret: | 20/62 (+27%) |
16. pszi: | 12/38 (+7%) | 17. zárnyitás: | 4/25 (+306%) | 18. vadászat: | 3/49 |
19. bányászat: | 23/71 | 20. főzés: | 9/68 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
tüskés harci gromak (#156), szintszívó lények (#9097), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tolvajvér (#364) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dögvész (#7495) | |
hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (idomítás alatt) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 175, 189, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 69 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 919 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | bordacsont (#16) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | rövid kard (#171) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | éjkő (#2369) | 1 | gyöngymangó (#135) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | 1 | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
1 | vasérc (#152) | 9 | víz (#27) |
96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|