177. forduló, 179. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 9. 9h:09'
EZ A 337. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
338. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+98 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 1215. hetének nyerőszámai: 21, 17, 15. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 99 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy varkaudar kósza nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 311.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 311.]

ek 7 5 3 t. energia kisütése: 7 5 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 csapdaészlelés.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 311.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 369 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 304.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 301.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 madártollat. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk dobónyíl, egy rákpajzs és egy orgyilkos tőr. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bal oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 36, gyógyulás: 3, összesen: -33 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 mérg. ubuk tüske, egy kis vaspajzs, egy hosszú íj, egy tolmokov-koktél és egy sámán gyógykenőcs. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 256.]

bb 123 65 71 beraksz a bankba a 123. tárgyat (65 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 göcsörtös bunkót. Beraksz a bank széfjébe 2 szöges páncélt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

bb 182 1113 331 beraksz a bankba a 182. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 vashegyű lándzsát. Beraksz a bank széfjébe 4 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 10 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[103,102] A terep továbbra is sűrű erdő. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar kósza. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ököllel megütöd a varkaudar kósza nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 68, gyógyulás: 7, összesen: -61 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,103] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a tüskés harci gromak jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gromak bőrt. 1 314 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Leah hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy épület van. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [105,103] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy fémbontó szójer. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 fűszertartót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délre egy épület van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 204.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[106,104] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy épület van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [107,105] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó berzerker közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 23, gyógyulás: 3, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [108,106] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Sheran templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 180.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[109,107] Továbbra is síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Sheran templom van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [110,108] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy tündöklő szobor van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 156.]

m 3 mozogsz délkeletre
[112,110] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy varkaudar kölyök irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 148.]

be 134 bemész a 134. titkos labirintusba
Ahogy a varkaudar látógömbben látottakat keresed, egyre sötétebb lesz - mintha a jótékony napsütés is tiltakozón visszahúzódna erről a területről. Aztán az egyik domb tövében hatalmas kaput pillantassz meg, az öntött vas szerkezetet valaki tőből kidöntötte. Brutálisan erős bestia lehetett. Semmi fényt nem látsz odabent. Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. A sötétség szerteoszlik, amint beljebb sétálsz. Körülötted ódon falak, doh- és hullaszag uralta folyosók húzódnak. A falak díszítése tipikusan varkaudar technológiára utal. Nem tart sokáig levonnod a következtetést: egy varkaudar város falai közé érkeztél. [5 pontot használtál fel, van még 143.]

lm 7 5 905 mozogsz 7 5 905
Kietlen folyosó vezet a látógömbben látott kettes pont felé. Idegesítően csilingelnek a vészharangok a fejedben! Nem a legjobb az előérzeted. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Pár lépés múlva eléred a folyosó következő kanyarulatát. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy kupac csont és bőrmaradvány fekszik a fal mellett. Itt valaki látszólag önkéntelenül Leah birodalmába távozott. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 31 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy újabb elágazás. A falakon üres fegyverhüvelyek sorakoznak, a földön összetörött kardokat és pajzsokat látsz. Amennyire meg tudod állapítani, varkaudar fegyverek. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Hopsz, a járat hirtelen véget ér. A kétoldalról beomlott falak mögött továbbvezető járat sejlik. Ahhoz azonban túl kicsi a lyuk a kövek között, hogy átpréselhesd magad. [7. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy vaskulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy újabb elágazás. A falakon üres fegyverhüvelyek sorakoznak, a földön összetörött kardokat és pajzsokat látsz. Amennyire meg tudod állapítani, varkaudar fegyverek. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [40 pontot használtál fel, van még 103.]

d 186 1 eldobod a 186. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 nagy vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

lm 11 900 14 mozogsz 11 900 14
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A folyosó kacskaringózva folytatódik előtted. [11. PONT] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az élesen elforduló járatban némi meglepetés fogad. Egy hatalmas varkaudar szobra az, csatavértjéből ítélve egy varkaudar hadúré. Kezét parancsolón nyújtja előre, legalábbis nyújtaná, de valamilyen barbár, műveletlen banda azt a karjánál letörte. Fejével sem bántak kesztyűsebb kézzel - orrát, fülét laposra rongálták. Talán így már nem is annyira ijesztő, mint fénykorában volt, szégyelve gondolsz az iménti reakciódra. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Piciny terembe lépsz. Valamikor díszes lakószoba lehetett. Törött ágyak állnak a falak mellett, a másik oldalon pedig egy dézsa darabjai fekszenek. A padlón jól megállapítható, merre folyt belőle az őt valaha színültig töltő vörös lé. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt sullár az. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt sullár testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 46, gyógyulás: 9, összesen: -37 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs és 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 78.]

lm 16 18 22 mozogsz 16 18 22
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT] Hamarosan egy varkaudar kölyköt pillantasz meg. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 457 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Üres szobába lépsz. A falakon polcok sorakoznak, rajtuk pókháló fedte edények. Azért a földre is jutott belőlük! Éles szélű darabjaik a szoba egész padlóját betöltik. Jobb is, ha nem lépsz beljebb! [16. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar bajnok van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ököllel megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 71, gyógyulás: 7, összesen: -64 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 3 varkaudar pálinkát és 1 nagy aranykulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy vérbe fagyott Dornodon szimbólumos alak mellett vezet el az utad. Jól megjárta, miután a varkaudarok végeztek vele, a sullárjaikat uszították rá - legalábbis a testét mindenfelé szabdaló harapásnyomok erre utalnak. [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Teszel egy kört a látógömbben is látott folyosókarikában. Nem érte meg erre jönni, semmit nem találsz, a hely semmivel sem több, mint az eddigi romos járatok. [18. PONT] Hirtelen egy varkaudar kölyköt veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök bal vállát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar pálinkát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elágazás! [19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elszántan lépdelsz tovább a kietlen folyosón. [20. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt sullár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az élőholt sullár hatalmas testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy előcsarnokszerű helyiségbe érkezel. Kétoldalt szobrok sorakoznak. Ijesztő, de mintha a varkaudar kőharcosok szemeiket pontosan a tiedbe irányítanák! [22. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy varkaudar behemótot pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar behemót. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 133 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 158, gyógyulás: 5, összesen: -153 ÉP}

Hamarosan egy varkaudar behemótot pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 31 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 45, gyógyulás: 3, összesen: -42 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
[54 pontot használtál fel, van még 24.]

ek 289 t. energia kisütése: 289
Düh vérvörös köde bállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 14.]

lm 24 22 905 mozogsz 24 22 905
Folytatod a felderítést. Egy gyémántkemény adamantit ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A következő helyiség egy öltözőszoba. Kétszer olyan magas, mint az eddigi folyosók, és a falakat körben, magasba nyúló szekrények támasztják. Egyikük nyitva van, így könnyen beljebb kukkanthatsz. Díszes páncélöltözet kandikál ki az ajtók mögül, ami sajnos nem a te méreted. Ráadásul aranyötvözetes anyaga túl nehéznek is néz ki ahhoz, hogy magaddal vihesd. Csak a nyálcsorgatás marad. [24. PONT] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 387 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy varkaudar hadurat pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy varkaudar szablya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 51 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Vaskarddal megvagdalod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. Messze hajítod a vacak kis borzalmas varkaudar trófeát, és kiszedsz egy varkaudar hadúr trófeát. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 158, gyógyulás: 27, összesen: -131 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar szablyát (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Egy előcsarnokszerű helyiségbe érkezel. Kétoldalt szobrok sorakoznak. Ijesztő, de mintha a varkaudar kőharcosok szemeiket pontosan a tiedbe irányítanák! [22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 23 900 26 mozogsz 23 900 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 29, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY)
Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél.

VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY)
Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz!

VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY)
Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 27 (36) Szint: 22 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 26 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 324/218 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 522/55 Pénz: 955 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 45/12 Pszi pont: 186/191 EFejl: 30
Eddig összesen 1717 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 544 TP-t kaptál. Jelenleg 870 263 TP-d van. A következő szinthez még 129 737 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 9192 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/31 (+6%) szúrófegyverek: 11/27 (+77%) vágófegyverek: 27/32 (+3%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 25/74 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -15.); tüske (#22) max. 4 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
112,110 mezőn táborozol, a 134. labirintusban, 1. szinten, 22. ponton
Kedvenc táborhely: 102,101
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/93 (+324%) 2. nyomkövetés: 47/84 (+10%) 3. mászás: 6/7 (+10%)
4. csapdakészítés: 17/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 14/40 (+621%) 6. gyógyítás: 21/60
7. titkosírás: 7/48 8. felderítés: 19/94 (+327%) 9. szörnyidomítás: 7/10
10. teológia: 15/52 (+26%) 11. taumaturgia: 20/2 (+14%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 12/68 14. zene: 4/79 15. szörnyismeret: 24/85 (+22%)
16. pszi: *29/100 (+94%) 17. zárnyitás: 20/73 (+320%) 18. vadászat: 5/61
19. bányászat: 21/51 (+36%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 12/31 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 13 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 3 * orgyilkos tőr (#225) $1 varkaudar lándzsa ($224)
Vágófegyverek
2 rövid kard (#171) 1 varkaudar szablya (#516) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 3 hosszú íj (#111) $2 rövid íj ($107)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 9 kerek kő (#19) $4 mérg. ubuk tüske ($137)
6 mérgezett vasnyíl (#187) $1 nyílvessző ($108) 5 rézgolyó (#343)
$1 sallank nyíl ($129) $7 ubuk tüske ($131) 11 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) $2 tolmokov-koktél ($351)
Pajzsok
$1 kis vaspajzs ($159) $1 rákpajzs ($98)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
$1 bronzsisak ($88) 1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
$1 * fekete bőrcsizma ($247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
5 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813) 3 korinthai talizmán (#814)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 61 csepp tinta (#101), fér még: 19]
8 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 38]
6 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 72]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
22 sullár hólyag (#168) [bennük 63 csepp spiritusz (#170), fér még: 377]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
14 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 168]
6 vizestömlő (#3) [bennük 107 korty víz (#27), fér még: 13]
5 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) $1 ezüst kulcs ($184)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 17 kaja (#2)
$1 kis aranykulcs ($240) 1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386)
$1 nagy aranykulcs ($246) 1 + nyílcsapda (#243) 16 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 4 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
2 távcső (#42) 9 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
48 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 2 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
7 dözmöng szív (#122) 51 drótszőr (#37) 7 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) $6 főnixtoll ($563) 5 fülemüle agyar (#267)
1 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268) 6 gyíkfű (#201)
19 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
5 karbin plazma (#199) 3 kék orchidea (#68) 5 kvazár (#244)
129 madártoll (#112) 1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 1 moa üveggömb (#383) $2 mocsári penke ($148)
40 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 7 pular kristály (#239)
2 ramit kő (#226) 20 + remák szív (#264) 8 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 4 Thargodan esszencia (#328) $1 + vapár ág ($110)
19 vasérc (#152)

Összsúly: 114.55 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1 göcsörtös bunkó ($123) 10 mutáns csont (#331) $4 rinóbőr ($651)
84 sallank karom (#128) $2 szöges páncél ($65) 1 tudás gyöngye (#522)
3 varázskő (#305) $4 varkaudar csont ($1113) 2 vashegyű lándzsa (#182)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 göcsörtös bunkó (#123) 3 gyöngymangó (#135) 10 mutáns csont (#331)
2 szöges páncél (#65) 3 tinta (#101) 7 tüske (#22)
2 varkaudar csont (#1113) 2 vashegyű lándzsa (#182) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
206 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fűszertartó (#210) 1 gromak bőr (#268) 1 hosszú íj (#111)
3 kaja (#2) 6 kerek kő (#19) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaspajzs (#159) 2 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rákpajzs (#98) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 varkaudar lándzsa (#224) 4 varkaudar pálinka (#1137) 1 varkaudar szablya (#516)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
(103,102) varkaudar kósza (#347), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(104,103) tüskés harci gromak (#156), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Leah oltár, érclelőhely
(105,103) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Sheran oltár, érclelőhely
(106,104) fémbontó szójer (#150), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(107,105) Leah oltár, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(108,106) 35. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(109,107) Elenios oltár
(110,108) Chara-din monolitja (#534)
(111,109) Elenios rúnaköve
(112,110) a 134. labirintus bejárata, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), varkaudar kölyök (#685), élőholt sullár (#216), varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189), varkaudar hadúr (#270)

Üzenet küldése a karakternek