177. forduló, 179. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 23. 11h:58'
EZ A 970. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
971. játékheted kezdete: nov. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

BOÁZU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [162,58] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy quwarg királynő nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 376.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 376.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 374.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 374.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 365.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 359.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 344.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 340.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 325.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

ef 8 506 energia fejlesztése 8
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 269.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

fm 63 149 feltételes mászás 63 a 149. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 269.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[161,57] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ipari Áram egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy norpadolótika közeledik. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a norpadolótika testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 62, gyógyulás: 45, összesen: -17 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [160,56] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy norpadolótika. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika jobb első lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a norpadolótika testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 47, gyógyulás: 45, összesen: -2 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [159,55] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász quwarg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a vadász quwarg bal első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megbököd a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 26, gyógyulás: 45, összesen: +19 ÉP}

Felfedeztél egy phua-kúpot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ezüstmókus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. [30 pontot használtál fel, van még 239.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[158,56] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy norpadolótika. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika bal oldalát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a norpadolótika bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a norpadolótika jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a norpadolótika testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 92, gyógyulás: 60, összesen: -32 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a drasmólyom nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy bundás csirmáz!

Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Csak ennyi? - nézel körül fitymálva. - NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy légirozmár!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 8 aranyat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a smaragdgólem fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a smaragdgólem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 3 726 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 160, gyógyulás: 78, összesen: -82 ÉP}


A boszorka sátrához sétálsz. A bibircsókos öregasszony örömmel fogad, hisz olyan küldetése van számodra, melynek megoldásával mindketten jól jártok. A jutalmadért cserébe a legközelebbi alkalommal a következő tárgyak legyenek nálad: 1 bunthar bőr, 1 ezüst karkötő, 1 raptor szablya, 7 kőkés, 1 ezüst nyaklánc.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [157,56] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester torát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 24, gyógyulás: 51, összesen: +27 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy quwarg nagymester!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 30, gyógyulás: 56, összesen: +26 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüstshurikent. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 3, gyógyulás: 41, összesen: +38 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [156,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt. Látsz egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy ryuku csapásvezető irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 67 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a Raia szent lovagja nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 106 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 130, gyógyulás: 74, összesen: -56 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a kultúrmasztodon bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal megkarcolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2 775 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 132, gyógyulás: 76, összesen: -56 ÉP}

[86 pontot használtál fel, van még 153.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc fejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a szintszívó bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 525 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord jobb karját. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ajaj, összefutottál Fairlight egyik gólemével! Úgy tűnik, mintha ő is ezt a csatamezőt fosztogatná. Nincs más lehetőséged, mint megtámadnod. Nem is habozol soká! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy agyaggólem intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyaggólem testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az agyaggólem testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyaggólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az agyaggólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyaggólem agyagtestét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az agyaggólem nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyaggólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mancsával az agyaggólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az agyaggólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 alaprúna (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált Blounther apó trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes agyaggólem trófeát. 6 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Találtál egy mágiaszilánkot. (ld. enc.) Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzsisak, egy bronzhegyű lándzsa, 2 nyu-shuriken és egy sallank nyíl. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 123.]

m 8 mozogsz északra
[156,54] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy malmot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 118.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Jó meleg van idebent, s mindenfelé száll a gabonapor a levegőben. Köhögésre ingerel, ahogy belélegzed. Egy molnárlegény közelít feléd. Megérzi rajtad, hogy szándékaid nem tisztességesek, jellemed sötét, mint az éjszaka. Milyen igaza van! Elő sem kell állnod a követelésekkel, a molnár már pakolja is eléd a javait.
- Vigye amim van, uram. Csak engem ne bántson - mondja, és csak pakol és pakol. Aztán hirtelen abbahagyja. - Ennyim van, benne van mindenem!
Kevésnek találod. De csak nem állsz le egy molnárral vitatkozni. Egyszerűen leütöd a fickót, mire ő elterül, mint egy liszteszsák. Nem is mozdul többé. Téged ne akarjon átrázni. Azért a cuccost nem hagyod itt, még felpakolod, mielőtt távozol: 1 furulyát, 1 szeksztánst, 18 drótszőrt, 1 kis vaskulcsot, 14 halcsontot, 1 kígyóbőr kesztyűt, 12 sáfrányport. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 113.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[155,53] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [155,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 74 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja jobb karját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 106 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 103.]

szk 184 keresed a 184. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezoterikus mardel. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel fejét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 93.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+5 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 506 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 3. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 226-240.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a magger bal lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a magger jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger jobb oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a magger jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 15, 6.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 349 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYAGGÓLEM (8003. SZÖRNY)
A megelevenedett agyag több formájával találkoztál már, pl. agyagelementálokkal és agyagurakkal. Ezúttal azonban nem elementálfélével hozott össze a balsors, hanem egy mágiával kreált teremtménnyel, egy gólemmel. Az összetartó mágia isteni eredetű, így esélyed sincs megszüntetni. Az egyetlen, amit tehetsz vele, hogy megpróbálod szétverni. Erre bármely fegyvertípus alkalmas, de ha nem mágikus a fegyvered, akkor inkább ne is próbálkozz vele! Vigyázz, mert egy agyaggólem nem könnyű ellenfél!

ALAPRÚNA (2670. TÁRGY)
Egy ősi jelre, egy rúnára bukkantál. Csupán ennyi maradt a legyőzött gólemből. Mire tudnád használni? Esetleg rá tudod olvasztani valamire a varázstárgykészítés varázslattal? Vagy több rúnát tudsz kombinálni valami erősebbé, hasznosabbá? Csak a találékonyságodra van bízva, hogy találsz-e valami felhasználási módot.

MÁGIASZILÁNK (2668. TÁRGY)
Olyan apró kis szilánkra bukkantál, hogy már az is csoda, hogy észrevetted. Amikor megvizsgálod, érzed, hogy lüktet benne a mágia. Nem állandóan, folyamatosan buzog, hanem időzítve lüktet. Hmm, érdekes! Talán tudsz kezdeni majd vele valamit.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 52. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 22 (37) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 28 (45) Támadás: 49 (51) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (41) Védekezés: 73 (78) Menekülés: 30 % Életkor: 69/80 év
Egészség: 23 (36) Életpont: 624/445 Jellem: gonosz (281) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (57) Varázspont: 739/153 Pénz: 484 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 46/19 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1493 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 708 TP-t kaptál. Jelenleg 1 622 436 TP-d van. A következő szinthez még 77 564 TP szükséges. Trófeáid: animált hókutya, ősdentor, agyaggólem. A 177. fordulódban 1871 arany került a bankszámládra. 1885 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 26/94 (+34%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 22/83 (+10%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (16 -18.); vashegyű nyíl (#176) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
155,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/25 2. nyomkövetés: 22/35 (+15%) 3. mászás: 12/29 (+10%)
4. csapdakészítés: 11/80 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/12 6. gyógyítás: 26/68
7. titkosírás: 3/3 8. felderítés: 18/23 (+16%) 9. szörnyidomítás: 6/13
10. teológia: 34/17 (+43%) 11. taumaturgia: 27/46 (+36%) 12. szerencsejáték: 3/71
13. versengés: 9/26 (+18%) 14. harcművészetek: 1/7 15. zene: 10/47 (+33%)
16. szörnyismeret: 14/2 (+24%) 17. pszi: 5/89 (+8%) 18. zárnyitás: 1/71
19. vadászat: 4/37 (+11%) 20. vitalitás: 1/65 21. bányászat: 21/24
22. úszás: 9/13 23. főzés: 8/17 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 99, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 43, 46, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 5. Szerzett pont: 504. Beállított erő: 0 Összpont: 504

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 2 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 203.30 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 gyíkfű (#201) 1 mocsári penke (#148)
1 quwarg tojás (#360) 1 varázskő (#305) 1 vasérc (#152)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 1 alaprúna (#2670) 3 álompor (#396)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 bronzsisak (#88) 31 drótszőr (#37)
1 ezüstshuriken (#327) 2 ezüsttőr (#322) 2 fekete gyöngy (#99)
1 furulya (#233) 1 gólem talizmán (#811) 1 gromak bőr (#268)
14 halcsont (#390) 22 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kis vaskulcs (#40) 6 madártoll (#112) 1 mágiaszilánk (#2668)
2 mandibulapenge (#125) 1 mutáns csont (#331) 2 nyu-shuriken (#157)
12 sáfránypor (#211) 1 sallank nyíl (#129) 1 szeksztáns (#32)
2 szvó-ektoplazma (#151) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

154 155 156 157 158 159 160 161 162 163
51
52
53
54
55
56
57
58
59
(155,52) ezoterikus mardelek (#184), Fairlight oltár, 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239), magger (#747)
(155,53) 22. jellempróba, Leah oltár
(156,54) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), malom (#1204), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár
(156,55) ősi csatamező (#263), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), 31. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239), kultúrmasztodon (#227), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), agyaggólem (#8003)
(157,56) quwarg boly (#359), oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg nagymester (#214), tüskés harci gromakok (#156)
(158,56) norpadolótika (#226), grok-képződmény (#149), Leah oltár, drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93), légirozmár (#94), smaragdgólem (#417)
(159,55) vadász quwarg (#241), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), oltár
(160,56) norpadolótika (#226), tavacska, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 27. jellempróba, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(161,57) mínosz-kúp (#178), Dornodon oltár, 43. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), norpadolótika (#226)
(162,58) quwarg királynők (#153)

Üzenet küldése a karakternek