Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 21. 12h:02' EZ A 771. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD 772. játékheted kezdete: jan. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
a 259 5439 | átadod a 259. tárgyat az 5439. kalandozónak |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 252 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 685 | bemész a 685. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | fúvócső (#20) 6 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
varányszem (#30) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, | ásó (#34) 7 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 18 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, | távcső (#42) 24 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, | bőrpáncél (#51) 7 ap /db, | bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, |
csontszablya (#64) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 36 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, | rézpajzs (#73) 21 ap /db, |
rézkulcs (#75) 9 ap /db, | bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, |
mérleg (#81) 12 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, |
bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, | bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, |
rákpajzs (#98) 15 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, | rövid íj (#107) 12 ap /db, | vapár ág (#110) 15 ap /db, |
hosszú íj (#111) 30 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, | sallank karom (#128) 3 ap /db, |
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, |
mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, |
nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, |
vasérc (#152) 3 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, |
vassisak (#160) 27 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, | borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, |
vasvért (#164) 90 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, |
rövid kard (#171) 24 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, | harci kalapács (#174) 30 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, |
vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, |
mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, | aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, |
arany karperec (#194) 39 ap /db, | obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, |
karbin plazma (#199) 15 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, | dorony tüdő (#212) 12 ap /db, |
ketrec (#216) 114 ap /db, | dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, |
orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, | lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, |
furulya (#233) 10 ap /db, | lajhár csont (#236) 4 ap /db, | tankány karom (#237) 15 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, |
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, | nyílcsapda (#243) 33 ap /db, | márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, | tatu ködmön (#255) 6 ap /db, | kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, |
gromak bőr (#268) 12 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, | ametiszt medál (#275) 42 ap /db, |
sárga erőöv (#276) 187 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, |
tyrex csont (#280) 45 ap /db, | raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, |
varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, | elit csatavért (#295) 45 ap /db, | arx formázó minta (#298) 37 ap /db, | bev formázó minta (#299) 37 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 37 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 22 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | királyi korona (#338) 187 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, | shinai gömb (#348) 180 ap /db, |
molluszk ház (#353) 3 ap /db, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, | quwarg tojás (#360) 3 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, | rájabőr (#404) 4 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, |
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, | bányászcsákány (#434) 15 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, |
arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, |
nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db, | csatabárd (#555) 33 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, | rinóbőr (#651) 7 ap /db, |
darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | elf csont (#664) 6 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | troll csont (#704) 6 ap /db, |
etra hályog (#712) 37 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, | rubin fejék (#729) 210 ap /db, |
smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, | párducbőr (#1066) 15 ap /db, |
jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, | rozmárfog (#1069) 4 ap /db, | yetiszív (#1070) 12 ap /db, | féregbél (#1071) 6 ap /db, |
ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | cetuszony (#1075) 15 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, |
fűszerkeverék (#1170) 15 ap /db, | malomkő (#1205) 7 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, | extra takarmány (#1360) 27 ap /db, |
pókláb (#1378) 1 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | alligátorbőr (#661) 10 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, |
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | Aritma ostora (#1605) 130 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, |
aurach bőr (#658) 14 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | bakkura bőr (#95) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, |
bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, | csontpálca (#329) 15 ap /db, |
darázsszárny (#652) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, |
drótszőr (#37) 2 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | extra takarmány (#1360) 12 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, |
fülemüle agyar (#267) 5 ap /db, | gromak páncél (#270) 30 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | harci kalapács (#174) 20 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, | hosszú íj (#111) 20 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, |
ilkin érc (#232) 3 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | koboldkorona (#1629) 300 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | kristálygömb (#265) 10 ap /db, | kvazár sisak (#266) 70 ap /db, | lánckesztyű (#230) 15 ap /db, |
madártoll (#112) 1 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, | mászókampó (#165) 12 ap /db, |
mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérleg (#81) 8 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | nap szimbólum (#141) 10 ap /db, |
nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, | párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, |
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, | sáfránykristály (#675) 20 ap cseppje, |
sallank karom (#128) 2 ap /db, | sallank nyíl (#129) 3 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 30 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 35 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, | vaskulcs (#183) 10 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db áron. |
m 6 | mozogsz nyugatra |
kt 4 13 | elkészíted a 4. tárgyat (13 darabot) |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-12,-4] Még mindig a városban vagy.
kt 17 20 | elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 685 | bemész a 685. épületbe |
m 8 3 | mozogsz északra, délkeletre |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-12,-5] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Észreveszel egy fény szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [30 pontot használtál fel, van még 34.]
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
be 492 | bemész a 492. épületbe |
v 22 174 | elmormolod a 22. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL) Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod. |
MANÓ (36. SZÖRNY) Földalatti üregekben, vájatokban élnek a manók. Ezek az apró termetű, ragyás bőrű, sárga fogú humanoid teremtmények felettébb sunyi természetűek. Nem valami intelligensek, ezért fegyverzetük is nagyon primitív, de ha egyszerre többel találkozol, akkor veszélyesek lehetnek. |
SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY) A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendű, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják őket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklű szellem könnyedén agyoncsaphatja. |
HAMUPÓK (40. SZÖRNY) A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgező. |
GÖRGŐTE (41. SZÖRNY) A tengerparton gyakori kétéltű leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tűhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe! |
HARCOS (47. ELLENFÉL) A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők. |
GYÍKEMBER (51. SZÖRNY) Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják. |
GITONGA (76. SZÖRNY) A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít. |
TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY) A világégés után sokáig nem esett az eső, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bőrét? |
KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY) Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért. |
KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY) A hideg árnyékvilág ködében felsejlik előtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztető ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betűs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltűnik. |
ÁRNYÉKSÁR (61. TÁRGY) A sötét motyogó elpusztításakor valójának egy ektoplazmikus pszeudo-realizációja, más néven árnyéksár csapódik le. Ennek felfogására bármely holt lélek képes némi miszto-energia koncentrálás segítségével. Hogy mire jó ez a súlytalan, fekete anyag? Lehet, hogy semmire. |
KÖDCSILLAG (62. TÁRGY) Ha némi koncentrálással kettéválasztasz egy ködmangót, előtűnik üreges belseje. Ezt két adag árnyéksárral megtöltve, misztikusan tündöklő, világító tárgyhoz jutsz, a ködcsillaghoz (KT 62, 30 pontért). A dolog feltétlenül kapcsolatos a mágiával, de nem tűnik egészségre ártalmasnak. Ha egy ködcsillagot akarsz használni valahol, ahol ennek hasznosságára utalást kapsz, akkor a H 62 (használod a ködcsillagot) parancsot kell kiadnod, 15 pontért. |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
KOPONYA SZIMBÓLUM (139. TÁRGY) Leah követőinek szimbóluma egy rézlapra festett fehér, vigyorgó koponya képe. Hosszú vasláncon lóg, amely segítségével a nyakadba akaszthatod. Érintése nagyon hideg, mintha egy jégcsapot fognál... Amíg viseled, néggyel jobb a hideg és haláltámadások elleni védettséged. A koponya szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
KÉT KARD SZIMBÓLUM (144. TÁRGY) A két apró, keresztbe rakott acélkard egy ezüstláncra van felerősítve - ez Tharr, a háború istenének szent szimbóluma. Megmarkolva, máris erősebbnek érzed magad - amíg viseled, kettővel magasabb az erőd. A két kard szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
Erő: | 24 | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 16 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 266/239 | Jellem: | jó (198) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 155/42 | Pénz: | 335 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/0 | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/6 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 2/95 |
ütőfegyverek: | 22/25 | lőfegyverek: | 15/41 | dobófegyverek: | 1/57 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/51 | 2. nyomkövetés: | 46/46 (+4%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 7/42 | 5. csapdakészítés: | 11/52 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/2 |
7. gyógyítás: | 49/81 | 8. titkosírás: | 1/90 | 9. felderítés: | 4/97 |
10. szörnyidomítás: | 1/88 | 11. teológia: | 20/58 (+12%) | 12. taumaturgia: | 10/32 (+3%) |
13. versengés: | 3/71 | 14. zene: | 10/89 (+8%) | 15. szörnyismeret: | 5/64 (+30%) |
16. zárnyitás: | 3/60 | 17. vadászat: | 19/42 | 18. bányászat: | 15/35 |
19. csapatmunka: | 2/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tűzeső (#61) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 48 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 133.85 kg | Megterheltség: 185% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
3 | óndarab (#85) | 4 | rézdarab (#70) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
72 | arany (#50) | 13 | bot (#4) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | |||
14 | pirkit (#153) | 7 | vasérc (#152) | 45 | víz (#27) |