176. forduló, 178. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 5. 15h:04'
EZ A 194. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD
195. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,62] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 14. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

ek 7 8 4 t. energia kisütése: 7 8 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 felderítés.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 301.]

lm 18 21 24 mozogsz 18 21 24
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [17. PONT.] Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [18. PONT. --> 19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [20. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [21. PONT. --> 22. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mosolygó rettenet van előtted! (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet jobb csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mosolygó rettenet bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 12 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 362 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 bordacsontot. Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [24. PONT. --> 25. PONT.] [49 pontot használtál fel, van még 252.]

dd 280 eldobod a 280. tárgyat
Elhajítasz 1 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

dd 224 94 108 eldobod a 224. tárgyat a 94. tárgyat a 108. tárgyat
Elhajítasz 2 varkaudar lándzsát. Elhajítasz 1 bronzhegyű nyilat. Elhajítasz 1 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

dd 249 73 138 eldobod a 249. tárgyat a 73. tárgyat a 138. tárgyat
Elhajítasz 1 bumerángot. Elhajítasz 1 rézpajzsot. Elhajítasz 1 ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

dd 237 71 158 eldobod a 237. tárgyat a 71. tárgyat a 158. tárgyat
Elhajítasz 1 tankány karmot. Elhajítasz 1 rézpáncélt. Elhajítasz 1 ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

dd 57 65 131 eldobod az 57. tárgyat a 65. tárgyat a 131. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. Elhajítasz 2 szöges páncélt. Elhajítasz 12 ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 27 31 34 mozogsz 27 31 34
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [26. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [27. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [26. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [28. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vérfürdető magszim az. {max. életpontja: 102-113.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (6 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [30. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [31. PONT. --> 32. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [33. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-71 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [34. PONT. --> 35. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 37 38 41 mozogsz 37 38 41
Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [36. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-14 életpont). A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [37. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy purifikátor. (ld. enc.) {max. életpontja: 111-118.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a purifikátor testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs (ld. enc.), 6 varányszem, 1 szent jogar (ld. enc.) és 18 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [38. PONT. --> 39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [40. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [41. PONT.] Hamarosan egy autentikus vámpírt pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 44 39 35 mozogsz 44 39 35
Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [43. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [45. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [44. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Egy nagyobb terembe érkezel. [45. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [43. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [42. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy technokolin. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+379 varázspont.) Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [40. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [39. PONT. --> 38. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [36. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [35. PONT. --> 34. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 32 25 22 mozogsz 32 25 22
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [33. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-369 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [32. PONT. --> 31. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [30. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [28. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [26. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [25. PONT. --> 24. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [23. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [22. PONT. --> 21. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 19 16 18 mozogsz 19 16 18
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [20. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [19. PONT. --> 18. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [17. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [16. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [17. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [18. PONT. --> 19. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 18.]

lm 21 24 31 mozogsz 21 24 31
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [20. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [21. PONT. --> 22. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [23. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 34 38 41 mozogsz 34 38 41
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 46 47 48 mozogsz 46 47 48
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 50 51 mozogsz 50 51
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 40 534 energia fejlesztése 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 10, 9.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. A kitűnő étkeztetés hatására az állat szervezete 4 felesleges ugh mérget termelt, gyorsan megszabadítod tőle. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 318 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY)
Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel.

PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 177. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 (23) Menekülés: 35 % Életkor: 105/262 év
Egészség: 20 Életpont: 570/570 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (30) Varázspont: 395/0 Pénz: 1908 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 50/36 Pszi pont: 29/23
Eddig összesen 1961 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 347 TP-t kaptál. Jelenleg 1 115 991 TP-d van. A következő szinthez még 84 009 TP szükséges. Trófeáid: Brod, tyrannoszaurusz rex, molgan. A 159. fordulódban 5209 arany került a bankszámládra. 5287 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 6/72 (+24%) vágófegyverek: 13/30
ütőfegyverek: 29/72 lőfegyverek: 27/9 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,62 mezőn táborozol, az 58. labirintusban, 1. szinten, 23. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/65 2. nyomkövetés: 32/93 3. mászás: 8/46
4. csapdakészítés: 15/78 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/94 (+44%) 6. gyógyítás: 47/36
7. titkosírás: 2/35 8. felderítés: 11/25 (+44%) 9. szörnyidomítás: 6/82
10. teológia: 21/53 (+8%) 11. taumaturgia: 16/52 (+8%) 12. zene: 2/32
13. szörnyismeret: 13/61 14. pszi: 5/27 (+3%) 15. vadászat: 13/48
16. vitalitás: 5/15 17. bányászat: 20/77 18. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (0,20) vámpirizáció (#1) (6,20) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)
tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 170, 187, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 70 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 194 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 méregfog (#1553)
9 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 7 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 2 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 10 nyílpuska lövedék (#547) 22 * tüske (#22)
28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
9 tolmokov-koktél (#351) 6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601) 2 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 6]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 26 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 46]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 92 csepp spiritusz (#170), fér még: 88]
8 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 20]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
14 uzbány csőr (#169) [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 137]
4 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 24]
3 zöld üveg (#82) [bennük 23 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576)
5 gernim balzsam (#1894) 7 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
24 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 21 ork csodaszer (#1228)
3 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 8 álompor (#396) 5 amniosz (#203)
14 aurach fog (#657) 2 bordacsont (#16) 19 borkonyó bibe (#312)
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 bunthar bőr (#733) 14 csillezsályalevél (#1253)
68 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652)
10 dorony tüdő (#212) 4 dözmöng szív (#122) 2 drótszőr (#37)
2 elf csont (#664) 7 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105)
2 extra takarmány (#1360) 9 ezüstdarab (#326) 12 fekete gyöngy (#99)
3 fokhagyma (#403) 2 galachmit (#310) 4 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 4 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
10 lidércesszencia (#1074) 291 madártoll (#112) 17 magszim bél (#103)
1 Morgan kristálya (#659) 4 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667)
4 ormánygőte csont (#21) 52 pirkit (#153) 10 púderkő (#119)
4 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 9 quwarg tojás (#360)
2 ramit kő (#226) 6 raptor karom (#281) 3 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 31 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650)
24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 3 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
1 teknősesszencia (#702) 2 Tiume batyuja (#660) 11 varányszem (#30)
1 varkaudar tekercs (#653) 10 vasérc (#152) 9 vízionár szem (#102)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 122.88 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aenouth ködkürt (#1554) 2 alligátorbőr (#661) 18 bordacsont (#16)
3 esszenciakristály (#350) 9 gromak bőr (#268) 1 Korrum pálcája (#1545)
56 mákrózsa virág (#56) 15 rókafarok (#124) 50 sallank karom (#128)
1 tyrex csont (#280) 2 vasalt bunkó (#181)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249)
1 extra takarmány (#1360) 1 ezüst karkötő (#158) 2 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108) 1 rézpajzs (#73)
1 rézpáncél (#71) 2 szöges páncél (#65) 1 tankány karom (#237)
3 tinta (#101) 14 tüske (#22) 1 tyrex csont (#280)
1 ubuk dobónyíl (#138) 12 ubuk tüske (#131) 2 varkaudar lándzsa (#224)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 2 bordacsont (#16) 1 magszim bél (#103)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 purifikátor háj (#269) 3 ragasztó (#83)
1 szent jogar (#150) 1 szvó-ektoplazma (#151) 9 ugh méreg (#166)
6 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123
61
62
63
(122,62) quwarg királynő (#153), mosolygó rettenet (#97), vérfürdető magszim (#148), purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), technokolin (#50)

Üzenet küldése a karakternek