176. forduló, 178. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jún. 28. 9h:10'
EZ A 195. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD
196. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,21] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[101,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy erszényes elkarog lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [100,21] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy manifesztátor volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [99,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Észreveszel egy templomot. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy szekérkaravánt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy pusztulás sírjai van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: törpemammut szagot érzel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Egy pillanat múlva a törpemammut pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 284.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve puha ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. 3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 254.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[100,20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Lehet, hogy ide kincs van elásva..? Big Bogo(5464) " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manifesztátor volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [100,19] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy pusztulás sírjait. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy csodák kútja van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [100,18] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy épületet. Nyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 222.]

m 2 8 1 mozogsz keletre, északra, északkeletre
[101,18] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [101,17] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített szutykos remák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szutykos remák nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [102,16] Füves síkságra érkeztél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 kaktusztüskét. [69 pontot használtál fel, van még 153.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+6 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 113.]

h 234 40 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 73.]

d 123 2 eldobod a 123. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

d 45 eldobod a 45. tárgyat
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 68.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 38 fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[38 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a spagulár. Egy amnioszt bezabál a trappoló dinymák. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 318 pontot. A következő körben tehát 348 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa ütéseknként okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül.

SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)
A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Ez a 177. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 36 Menekülés: 35 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 272/270 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (26) Varázspont: 161/23 Pénz: 503 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 1227 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 157 TP-t kaptál. Jelenleg 290 633 TP-d van. A következő szinthez még 49 367 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, orgoró, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 18 vágófegyverek: 20
ütőfegyverek: 20 dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
102,16 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 (+1) 2. nyomkövetés: 26 (+1) 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 14 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 19
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 9 11. taumaturgia: 3 12. versengés: 4
13. zene: 8 (+1) 14. szörnyismeret: 8 15. zárnyitás: 3
16. vadászat: 4 17. bányászat: 31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 24 darabot, csak egyszer)
elfogod téfea magofluxot (#98) szuper hálócsapdával (#274), óriás patkányt (#42) szuper hálócsapdával (#274), csontvázat (#48) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
kék rothasztó (#421) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Risara (#1529), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trappoló dinymák (#118) (málhás: +14 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

Összsúly: 113.98 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 göcsörtös bunkó (#123) 2 kaja (#2)
1 kis bőrpajzs (#45) 3 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665)
1 gyíkfű (#201) 14 kaktusztüske (#114) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103
15
16
17
18
19
20
21
22
(99,21) Elenios rúnaköve, Tharr oltár, 49. jellempróba, törpemammut (#115)
(100,18) sóhajtó dorony (#112), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(100,19) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 22. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(100,20) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, manifesztátor (#124)
(100,21) Leah rúnaköve, 41. jellempróba, manifesztátor (#124)
(101,17) szintszívó (#96), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), szutykos remák (#191)
(101,18) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(101,21) erszényes elkarog (#354), barátság szent tüze (#484)
(102,16) uzbányok (#102), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek