175. forduló, 177. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 6. 15h:06'
EZ A 231. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
232. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 28 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,64] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+155 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 4. KP: v 6 20 15 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 5. KP: h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

mak 1 10 makró 1 10
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

v 224 (makró mentése:) elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

v 1 10 20 (makró mentése:) elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 356.]

v 182 (makró mentése:) elmormolod a 182. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 351.]

p 71 (makró mentése:) használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

p 65 2 (makró mentése:) használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 336.]

h 1133 (makró mentése:) használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy Kaldor varázspora elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 316.]

p 73 (makró mentése:) használod a 73. pszi képességet
17 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

h 841 (makró mentése:) használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

v 364 (makró mentése:) elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 316.]

p 70 (makró mentése:) használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 314.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 64 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kpb kezd. parancs berakása:

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 1 10 20 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 309.]

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 309.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

v 364 0 0 elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 309.]

p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 309.]
[A parancs tárolásra került.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[153,64] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 303 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 793, sebződés: 33, gyógyulás: 80, összesen: +47 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy ősquwarg vigyorog kajánul. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tűzbokrot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [154,64] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex farkát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tyrex csontot. 3 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 123, gyógyulás: 78, összesen: -45 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy bolyongó lidérc áll veled szemben. {támadása: 41.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 63, gyógyulás: 79, összesen: +16 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt hadúr.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr bal lábát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az élőholt hadúr bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Az élőholt hadúr karmai majdnem eltalálnak! Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 63, gyógyulás: 40, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 tintát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 44 (limit: 1165), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4495.
Észreveszel egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

(Továbbmész...) [155,64] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy borkonyó cserjét. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku ostromteknős. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős farkát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a ryuku ostromteknős nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 11, gyógyulás: 20, összesen: +9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy quwarg szellem áll veled szemben.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem jobb oldalát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a quwarg szellem testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg szellem fejét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg szellem fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 228, gyógyulás: 79, összesen: -149 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [41 pontot használtál fel, van még 268.]

m 2 mozogsz keletre
[156,64] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gyöngymangó bokrot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardszárnyú pocok. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok nyakát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt hadúr. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr bal vállát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az élőholt hadúr testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 57, gyógyulás: 39, összesen: -18 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+27.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}

Találsz nála 2 aranyló ugarhéjat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46 (limit: 1165), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705.
Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [14 pontot használtál fel, van még 254.]

rm 367 256 180 rombolsz a 367. tárggyal a 256. tárgyat 180 pontért
Hozzálátsz a brutális pusztításhoz. Hirtelen borzalmas erejű csapás repít hátra. Az oltárt védő mágikus erő csapott le! (-24 életerő.) Elájulsz... Mikor egy óra múlva magadhoz térsz [10 TVP], összeszeded szanaszét szóródott cókmókodat, és menekülsz, ahogy bírsz. [10 pontot használtál fel, van még 244.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklahegyi Tarfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat egyszerű: egy epokitféreg legyőzése. {max. életpontja: 115-124.}

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 224.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Danin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Kiejted a kezedből a furulyát, és a füledre tapasztod a kezedet. Ennyit erről!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 214.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gyémántgyúró Bruenor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Ez az egyszerű próba a pszionikus képességeidet teszi próbára. Ónt kell előállítanod rézből! A feladat könnyű, pillanatok alatt elvégzed. 625 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Tölgyfapajzsos Throfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladatod egy aurapollátor legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az aurapollátor bal lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rontasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az aurapollátor pöthedő háját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd az aurapollátor bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Az aurapollátor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 remák szivet. 1 860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. És igen! Itt van minden, amire a készítéshez szükség lehet! Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott mászókampót 750 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba nem könnyű. A teremben tartózkodik rajtad és a kalandmesteren kívül még egy hóhér, egy halálraítélt és egy templomszolga. Muzsikáddal őket kell táncra perdítened. Lelkesen muzsikálsz, de a három fickó csak bámul rád. Úgy látszik, valami még hiányzik a tudásodból.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 174.]

szk 152 keresed a 152. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kardszárnyú pockot. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ef 7 506 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [49 pontot használtál fel, van még 125.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 122.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 455 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 119.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 79.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 35.} Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal végigvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 23, gyógyulás: 80, összesen: +57 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 4 9 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY)
Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni.

TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 176. fordulód.

Erő: 24 (40) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (50) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (35) Védekezés: 78 (83) Menekülés: 30 % Életkor: 146/154 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 534/554 Jellem: gonosz (185) Tul. pont: 11
Szerencse: 20 (61) Varázspont: 728/1 Pénz: 8117 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 30/14 Pszi pont: 97/1 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1603 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 183 TP-t kaptál. Jelenleg 1 791 513 TP-d van. A következő szinthez még 208 487 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, animált hókutya, bolyongó lidérc. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 57 az új rendszer szerint. A 173. fordulódban 2366 arany került a bankszámládra. 2436 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 16/43 szúrófegyverek: *23/101
vágófegyverek: 26/65 (+18%) ütőfegyverek: 10/18 (+8%) lőfegyverek: 26/14 (+4%)
dobófegyverek: 15/4 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -14.); nyílvessző (#108) (15 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -20.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (21 -23.); mihlanil nyíl (#597) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
156,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188
Kedvenc táborhely: 0,0
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/53 (+12%) 2. nyomkövetés: 34/74 (+6%) 3. lopás: 1/98
4. mászás: 14/26 5. csapdakészítés: 14/75 (+7%) 6. csapdaészlelés: 4/5
7. gyógyítás: 25/70 8. titkosírás: 3/66 9. felderítés: 17/67
10. szörnyidomítás: 7/96 11. teológia: 29/76 (+45%) 12. taumaturgia: 29/28 (+2%)
13. szerencsejáték: 2/70 14. versengés: 11/72 15. harcművészetek: 8/10
16. zene: 4/88 (+20%) 17. szörnyismeret: 11/74 18. pszi: 11/82 (+23%)
19. zárnyitás: 1/5 20. vadászat: 6/20 21. vitalitás: 1/47 (+24%)
22. bányászat: 10/25 (+64%) 23. testépítés: 4/47 24. úszás: 8/21
25. főzés: 5/40 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot )
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (10,15) vámpirizáció (#1) (10,20) jellemrejtés (#23) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 81, 99, 129, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46 (limit: 1165), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, v 1 10 20, v 182, p 71, p 65 2, h 1133, p 73, h 841, v 364, p 70.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 243 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553) 1 teriád lándzsa (#1282)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328)
1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
2 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
11 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
2 nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129) 5 tüske (#22)
Dobófegyverek
8 bogyógránát (#430) 1 esszenciakristály (#350) 4 ezüstshuriken (#327)
5 jégpasztilla (#1566) 11 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyu-shuriken (#157)
1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 haramaki (#1367) 1 ryuku mellvért (#689) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 mentát korona (#1559) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737) 1 * ryuku kalózkendő (#1157)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
10 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 igazgy. fülbevaló (#197)
12 obszidián függő (#195) 1 * rubin fülbevaló (#673)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
2 * denevér szimbólum (#140) 5 ezüst nyaklánc (#117) 6 * gólem talizmán (#811)
6 halálhozó talizmán (#813) 1 * hősiesítő medál (#1558) 4 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 3 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 Eldaran karkötője (#373) 7 ezüst karkötő (#158) 3 * obszidián karkötő (#229)
1 réz papi karkötő (#307) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 aranygyűrű (#193) 6 balkezes gyűrű (#1549) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
1 drakolder gyűrű (#969) 7 ezüst gyűrű (#180) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
1 háború gyűrűje (#722) 1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 53]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 6 korty sötét ital (#284), fér még: 4]
3 fűszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 47 csepp spiritusz (#170), fér még: 53]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 2]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 44]
3 vizestömlő (#3) [bennük 15 korty víz (#27), fér még: 45]
5 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 97]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 10 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bo'adhun idol (#745)
5 cirkuszi pergamen (#1233) 7 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 éjkő (#2369) 9 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36)
1 feneketlen bugyor (#570) 2 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 + hebrencs csapda (#147) 30 kaja (#2)
3 kötél (#92) 11 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265)
25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133)
2 nagy aranykulcs (#246) 1 olló (#335) 5 ork csodaszer (#1228)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku amfora (#1153)
1 sáfránykő (#979) 1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 varkaudar csésze (#841)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 adamantit (#627) 2 alligátorbőr (#661)
1 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657)
1 bev formázó minta (#299) 12 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 csillezsályalevél (#1253) 5 darázsszárny (#652) 1 dentor bőr (#551)
1 din formázó minta (#301) 51 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
14 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 5 ezüstdarab (#326)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 4 fokhagyma (#403)
1 grifftojás (#179) 4 gromak bőr (#268) 35 gyöngymangó (#135)
10 halcsont (#390) 1 hattyútoll (#1222) 2 hókutya nyakörv (#1077)
1 hro formázó minta (#601) 3 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
3 kaktusztüske (#114) 10 karbin plazma (#199) 5 kék orchidea (#68)
12 kőszem (#304) 4 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656)
3 liumbe hajtás (#655) 3 lótuszvirág (#447) 6 madártoll (#112)
5 magszim bél (#103) 76 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 medúzacsáp (#703) 1 moa burát (#384) 2 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377) 4 moa üveggömb (#383)
19 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116) 12 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 10 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
5 púderkő (#119) 78 quwarg tojás (#360) 2 rakolits por (#669)
1 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264) 21 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 10 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952)
1 sámán erszény (#650) 1 sárkánypikkely (#292) 22 sünmedve tüske (#14)
2 szulfagor agyar (#677) 2 szuperkötél (#209) 1 teknősesszencia (#702)
2 Thargodan esszencia (#328) 8 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280)
1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
8 vasérc (#152) 9 xirnox szív (#213)

Összsúly: 261.22 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 arany (#50) 5 csuklyavirág (#133) 4 kaja (#2)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyílvessző (#108) 4 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 2 tüske (#22) 2 varázskő (#305)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 aranyló ugarhéj (#100) 1 mutáns csont (#331)
1 óndarab (#85) 3 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264)
6 tinta (#101) 1 tyrex csont (#280) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

151 152 153 154 155 156 157
63
64
65
(153,64) woorgard (#231), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, érclelőhely
(154,64) tyrannoszaurusz rex (#160), bolyongó lidérc (#388), élőholt hadúr (#371), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(155,64) Dornodon oltár, ryuku ostromteknős (#362), quwarg szellem (#676)
(156,64) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, kihívás tornya (#502), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 25. jellempróba, vaskohó (#155), szopógödör (#177), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, kardszárnyú pockok (#152), élőholt hadúr (#371), zombi mester (#251), epokitféreg (#147), aurapollátor (#222), woorgard (#231)

Üzenet küldése a karakternek