175. forduló, 177. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 6. 15h:06'
EZ A 698. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
699. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [172,62] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+140 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 336.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 5. KP: v 1 20 10 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

mak 1 10 makró 1 10
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

v 224 (makró mentése:) elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ek 134 85 2 (makró mentése:) t. energia kisütése: 134 85 2
Feláldozol 2 ónt a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +4 támadásod és +4 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

v 182 (makró mentése:) elmormolod a 182. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

v 12 (makró mentése:) elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

p 65 2 (makró mentése:) használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 296.]

v 4 (makró mentése:) elmormolod a 4. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

v 8 (makró mentése:) elmormolod a 8. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 290.]

v 364 (makró mentése:) elmormolod a 364. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

v 57 (makró mentése:) elmormolod az 57. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

v 34 (makró mentése:) elmormolod a 34. varázslatot
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
P 64 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

kpb kezd. parancs berakása:

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ek 134 85 2 t. energia kisütése: 134 85 2
Ebben a körben már mutattál be a törpe szellemeknek áldozatot! [5 pontot használtál fel, van még 280.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 280.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 280.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 270.]

v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 8 0 0 elmormolod a 8. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 364 0 0 elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 34 0 0 elmormolod a 34. varázslatot
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 270.]
[A parancs tárolásra került.]

le 1558 leveszed/lerakod az 1558. tárgyat
Leveszed a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

kf 812 kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[173,63] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Látsz egy kazmárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet.
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ongóliant. {max. életpontja: 550.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 122, gyógyulás: 88, összesen: -34 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontgólem.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csontgólem testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csontgólem jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 196, gyógyulás: 47, összesen: -149 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [173,64] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a woorgard testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard bal oldalát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 33, gyógyulás: 74, összesen: +41 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy drakolich. {támadása: 33.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich jobb vállát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a drakolich jobb vállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a drakolich testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy bolyongó lidérc.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 31 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 69, gyógyulás: 49, összesen: -20 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [174,65] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +429 életerő.) Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy csontgólem.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 178, gyógyulás: 47, összesen: -131 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Észreveszel egy vapár cserjét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [59 pontot használtál fel, van még 211.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[175,65] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 75 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 99, gyógyulás: 40, összesen: -59 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy quwarg szellem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szellem testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a quwarg szellem fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg szellem fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 204, gyógyulás: 89, összesen: -115 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy friss csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [176,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 22 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 130, gyógyulás: 94, összesen: -36 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvagdalod a drakolich jobb oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontgólem.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 193, gyógyulás: 46, összesen: -147 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Behörpintesz egy adag sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +450 életerő.) Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [177,66] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy morgud hagymatövet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Otyik előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oázist. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bunthar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bunthar jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bunthar bal első lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Időben félreugrasz a bunthar rúgása elől. A bunthar feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy zombi mester áll veled szemben.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával végigvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 22, gyógyulás: 68, összesen: +46 ÉP}

Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy mammut zombi volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [15 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[178,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
(Feltételes támadás:) Egy dehidrátor! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a dehidrátor testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal megdöföd a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A dehidrátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 6, gyógyulás: 37, összesen: +31 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontgólem.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a csontgólem testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a csontgólem bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 179, gyógyulás: 48, összesen: -131 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy oázis van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [178,67] Füves síkságra érkeztél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy mammut zombi. {támadása: 62.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

f 328 kísérletezel a 328. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 176.]

f 99 kísérletezel a 99. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy királyi koronát. (ld. enc.) 510 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 166.]

ef 10 506 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 96.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 421 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 93.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 4 23 fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 1, 26.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 53. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 176. fordulód.

Erő: 22 (34) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 28 (42) Támadás: 44 (46) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (38) Védekezés: 72 (77) Menekülés: 30 % Életkor: 69/80 év
Egészség: 22 (32) Életpont: 570/570 Jellem: gonosz (270) Tul. pont: 7
Szerencse: 23 (54) Varázspont: 667/133 Pénz: 746 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 46/20 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1459 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 659 TP-t kaptál. Jelenleg 1 546 992 TP-d van. A következő szinthez még 153 008 TP szükséges. Trófeáid: animált hókutya, ősdentor, Blounther apó. A 167. fordulódban 1701 arany került a bankszámládra. 1854 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 26/43 (+19%)
vágófegyverek: 23/95 (+12%) ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 22/73 (+6%)
dobófegyverek: 16/11 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
178,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/3 (+22%) 2. nyomkövetés: 21/89 3. mászás: 12/19
4. csapdakészítés: 11/67 5. csapdaészlelés: 7/12 6. gyógyítás: 26/68
7. titkosírás: 3/3 8. felderítés: 21/7 9. szörnyidomítás: 6/13
10. teológia: 33/38 (+39%) 11. taumaturgia: 26/95 (+24%) 12. szerencsejáték: 3/71
13. versengés: 9/8 14. harcművészetek: 1/7 15. zene: 9/81
16. szörnyismeret: 13/78 17. pszi: 5/63 (+13%) 18. zárnyitás: 4/71
19. vadászat: 4/15 20. vitalitás: 1/65 (+22%) 21. bányászat: 21/24 (+47%)
22. úszás: 9/13 23. főzés: 7/93 (+13%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (7,10) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)
Symulf rúnája (#182) erőpajzs I (#12) tolvajvér (#364) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 99, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 43, 46, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45 (limit: 1165), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, ek 134 85 2, v 182, v 12, p 65 2, v 4, v 8, v 364, v 57, v 34.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 11 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 179.98 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 251 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 8 kaktusztüske (#114) 4 kerek kő (#19)
1 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85) 1 quwarg tojás (#360)
2 sötét ital (#284) 3 tinta (#101) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
62 arany (#50) 1 álompor (#396) 11 bordacsont (#16)
1 bunthar bőr (#733) 1 ezüsttőr (#322) 2 rézdarab (#70)
1 sáfránypor (#211) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

171 172 173 174 175 176 177 178 179
61
62
63
64
65
66
67
68
(173,63) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, 23. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159), csontgólem (#392)
(173,64) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), 27. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231), drakolich (#760), bolyongó lidérc (#388)
(174,65) trikornis herceg (#261), csontgólem (#392), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(175,65) Raia szent lovagja (#239), quwarg szellem (#676), Leah rúnaköve, 43. jellempróba
(176,65) tyrannoszaurusz rex (#160), drakolich (#760), csontgólem (#392), patak, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 38. jellempróba
(177,66) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720), bunthar (#396), zombi mester (#251)
(178,66) dehidrátorok (#151), csontgólem (#392), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720)
(178,67) 41. jellempróba, Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek