174. forduló, 176. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 3. 12h:04'
EZ A 193. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
194. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,61] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 303.]

v 1 8 20 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

v 6 8 20 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[123,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy vadtroll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-3 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy friss csatamezőt. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember támad rád.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a tetemember testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Hohó, valamit találtál! A következő kincseket találtad: egy ubuk dobónyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi készül a lemészárlásodra. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 8 ütő ellen.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,59] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Trollok heccelése tilos és ÉLETVESZÉLYES! Éljen a Troll-Birodalom! Tour-Mix. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy lebegő gomba vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy epokitféreg lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (6 támadással 66 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [123,58] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy bumeráng. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű jön feléd. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dögkeselyű jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű csupasz nyakát. (6 támadással 64 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mágus bal karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. De nem - ott sem találsz semmit! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Borzalmas Yonda, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos sallank nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [59 pontot használtál fel, van még 209.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[123,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,56] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő dombi yeti nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a dombi yeti testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,55] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy trikornis hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Szürke Farkassal. Dornodon apostola. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy ritualista övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy varkaudar fétist és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ében halálhajcsár trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasállata egy élőholt sullár! Málhásállata egy Thargodan csontváz. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[23 pontot használtál fel, van még 186.]

m 7 7 2 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre
[122,54] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Qulli Brann hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [121,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét.

(Továbbmész...) [122,53] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy velociraptor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 35, gyógyulás: 30, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bea Melindre vigyorog kajánul. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. [29 pontot használtál fel, van még 157.]

m 4 mozogsz délre
[122,54] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 152.]

dd 108 114 eldobod a 108. tárgyat a 114. tárgyat
Elhajítasz 1 nyílvesszőt. Elhajítasz 4 kaktusztüskét. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

tk 6 3468 többszemélyes kaland 6 3468
Nézzük, hányan érkeztek már meg: Havas Karom, Geraldo. Amint ideér Szürke Farkas, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

h 1540 259 használod az 1540. tárgyat
Nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 152.]

ef 20 534 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 12.]

bb 268 beraksz a bankba a 268. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 13, 4.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY)
Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd.
Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY)
Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 14 (23) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 24 (28) Menekülés: 35 % Életkor: 105/262 év
Egészség: 20 Életpont: 571/571 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (34) Varázspont: 395/159 Pénz: 1435 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 50/24 Pszi pont: 29/17
Eddig összesen 1936 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 526 TP-t kaptál. Jelenleg 1 086 170 TP-d van. A következő szinthez még 113 830 TP szükséges. Trófeáid: Brod, tyrannoszaurusz rex, zombi mester. A 159. fordulódban 5209 arany került a bankszámládra. 5287 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 5/73 (+42%) vágófegyverek: 13/30
ütőfegyverek: 29/67 (+1%) lőfegyverek: 27/2

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/65 2. nyomkövetés: 32/70 (+38%) 3. mászás: 8/46
4. csapdakészítés: 15/66 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/39 6. gyógyítás: 47/36
7. titkosírás: 2/35 8. felderítés: 3/42 (+22%) 9. szörnyidomítás: 6/64
10. teológia: 21/34 (+18%) 11. taumaturgia: 16/9 12. zene: 2/32
13. szörnyismeret: 13/61 14. pszi: 5/21 (+3%) 15. vadászat: 13/48
16. vitalitás: 5/15 17. bányászat: 20/77 (+16%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (8,20) vámpirizáció (#1) (7,20) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) óriáserő (#53)
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 170, 187, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 70 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 400 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 méregfog (#1553)
9 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 7 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 2 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 10 nyílpuska lövedék (#547) 40 * tüske (#22)
12 ubuk tüske (#131) 28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 8 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 26 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 46]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 92 csepp spiritusz (#170), fér még: 88]
8 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 20]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
14 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 157]
4 vizestömlő (#3) [bennük 64 korty víz (#27), fér még: 16]
3 zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 40]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
2 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
7 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 29 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 2 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
6 megsemmisítő (#1540) 2 nagy bronzkulcs (#185) 21 ork csodaszer (#1228)
3 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 3 álompor (#396) 5 amniosz (#203)
14 aurach fog (#657) 19 borkonyó bibe (#312) 1 bruhatagnyelv (#1230)
1 bunthar bőr (#733) 14 csillezsályalevél (#1253) 68 csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652) 10 dorony tüdő (#212)
4 dözmöng szív (#122) 4 drótszőr (#37) 2 elf csont (#664)
7 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105) 9 ezüstdarab (#326)
12 fekete gyöngy (#99) 3 fokhagyma (#403) 2 galachmit (#310)
4 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 4 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 10 lidércesszencia (#1074) 285 madártoll (#112)
14 magszim bél (#103) 1 Morgan kristálya (#659) 4 mutáns csont (#331)
2 nektoraf faggyú (#667) 4 ormánygőte csont (#21) 52 pirkit (#153)
10 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360)
2 ramit kő (#226) 5 raptor karom (#281) 3 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 25 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650)
24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 2 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
1 teknősesszencia (#702) 2 Tiume batyuja (#660) 5 varányszem (#30)
1 varkaudar tekercs (#653) 10 vasérc (#152) 9 vízionár szem (#102)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 118.06 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aenouth ködkürt (#1554) 2 alligátorbőr (#661) 18 bordacsont (#16)
3 esszenciakristály (#350) 9 gromak bőr (#268) 1 Korrum pálcája (#1545)
56 mákrózsa virág (#56) 15 rókafarok (#124) 50 sallank karom (#128)
1 tyrex csont (#280) 2 vasalt bunkó (#181)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2)
4 kaktusztüske (#114) 1 nyílvessző (#108) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 7 madártoll (#112) 4 ragasztó (#83)
1 raptor karom (#281) 5 sallank karom (#128) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

120 121 122 123 124
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
(121,53) 26. jellempróba
(122,53) velociraptor (#161), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, művészi porolit (#720)
(122,54) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(123,55) karmos tankány (#137), Raia oltár, 40. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Szürke Farkas (3468. kalandozó)
(123,56) dombi yeti (#366), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 48. jellempróba, érclelőhely
(123,57) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiós (#361)
(123,58) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Leah oltár, szent liget (#439), gyilkos sallankok (#85)
(123,59) nekrofun (#173), oltár, 36. jellempróba, művészi porolit (#720), epokitféreg (#147)
(123,60) vadtroll (#70), tetemember (#123), zombi (#49), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Elenios oltár, régészeti lelőhely (#1208)

Üzenet küldése a karakternek