174. forduló, 176. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 4. 12h:24'
EZ A 184. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
185. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 86. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

kt 190 6 elkészíted a 190. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 mérg. vas dobónyilat. [12 pontot használtál fel, van még 301.]

flh 20 190 felt. lőfegyver haszn. 20 a 190. tárggyal
Ok, FLH 20 190 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

tv 92 támadó/véd. varázslat a 92. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: fürgülés. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

lm 68 mozogsz 68
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [85. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [84. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [83. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [82. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [80. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [79. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [78. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [61. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [62. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [63. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [64. PONT.] Folytatod az utat. A szűk járat megint csak kanyarodik. [65. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [66. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [67. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [68. PONT.] Hamarosan egy kisebb quwarg istent pillantasz meg. {max. életpontja: 631-680.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 55 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (62 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megütöd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a kisebb quwarg isten jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 31 arany, egy szent jogar, egy zafír erőöv és egy aranygyűrű. 13 513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 749, gyógyulás: 114, összesen: -635 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 226.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

ek 116 90 1 t. energia kisütése: 116 90 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 90 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 51 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 26 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 221.]

ek 116 50 1 t. energia kisütése: 116 50 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, kisebb quwarg isten (#213)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Észreveszel egy Arénagödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó. {max. életpontja: 309.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 24 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 394 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [20 pontot használtál fel, van még 201.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót. {támadása: 30.}

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar behemót izmos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus. {max. életpontja: 37-42.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy áldott okerón. {támadása: 40.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón jobb első lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel meghorzsolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 29, gyógyulás: 100, összesen: +71 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 52 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő. 2 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a hegyi góliát testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a hegyi góliát bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 116.]

m 3 mozogsz délkeletre
[96,108] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy ork bérgyilász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork bérgyilász nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod az ork bérgyilász bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.). [11 pontot használtál fel, van még 105.]

ee 162 197 195 eladod a 162. tárgyat a 197. tárgyat a 195. tárgyat
Eladtál 6 borostyán függőt. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 1 igazgy. fülbevalót. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 4 obszidián függőt. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 105.]

ee 275 117 193 eladod a 275. tárgyat a 117. tárgyat a 193. tárgyat
Eladtál 1 ametiszt medált. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüst nyakláncot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 4 aranygyűrűt. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 105.]

ee 180 229 307 eladod a 180. tárgyat a 229. tárgyat a 307. tárgyat
Eladtál 2 ezüst gyűrűt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 2 obszidián karkötőt. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 1 réz papi karkötőt. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[97,107] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összeakadsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "

(Továbbmész...) [96,106] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét gnóm. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 83.]

f 75 37 74 kísérletezel a 75. tárggyal a 37. tárggyal a 74. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Mindenféle variációt kipróbálsz, de ezekkel a tárgyakkal, így, együtt, semmit sem tudsz kezdeni. [10 pontot használtál fel, van még 73.]

be 574 1 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 23.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] Öregedtél 2 évet. [20 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját fal föl a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 316 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 29 (44) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 22 (32) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 23 (33) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 32/126 év
Egészség: 21 (29) Életpont: 518/382 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (43) Varázspont: 603/31 Pénz: 7615 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 136/122 EFejl: 2
Eddig összesen 1637 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 461 TP-t kaptál. Jelenleg 1 332 644 TP-d van. A következő szinthez még 67 356 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, orbitális mackósajt, Dögvész. A 50. fordulódban 28 arany került a bankszámládra. 47 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 27/0 (+4%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 19/86 (+5%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 23/58 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 .); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
96,106 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 106,96
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/30 2. nyomkövetés: 36/3 3. mászás: 16/21
4. csapdakészítés: 16/92 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/68 6. gyógyítás: 26/41
7. titkosírás: 2/36 8. felderítés: 10/67 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 26/66 (+48%) 11. taumaturgia: 14/5 (+14%) 12. szerencsejáték: 3/12
13. versengés: 14/14 (+9%) 14. harcművészetek: 30/75 15. zene: 7/31
16. szörnyismeret: 19/31 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 3/67
19. bányászat: 15/50 20. testépítés: 1/48 21. úszás: 3/66
22. főzés: 7/80 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), quwarg nagymester (#214), szintszívó (#96), Dögvész (#7495), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), fürgülés (#92)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 878 TU szükséges.)
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 2 méregfog (#1553)
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 kerek kő (#19)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 2 nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129)
107 ubuk tüske (#131) 6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
12 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 4 ezüstshuriken (#327)
4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 nyu-shuriken (#157)
20 tolmokov-koktél (#351) 9 * ubuk dobónyíl (#138) 8 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * jing-jang fejpánt (#556)
Köpenyek
1 mágusköpeny (#453) 1 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 14 tankány karom (#237)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276)
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
4 * gólem talizmán (#811) 2 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301) 5 rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 3 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 63 csepp tinta (#101), fér még: 27]
8 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 30]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
4 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 48]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 83]
2 szent kehely (#257) [bennük 2 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 18]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 138 csepp ugh méreg (#166), fér még: 6]
3 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 20]
1 zöld üveg (#82) [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
4 aranytű (#272) 1 bronzkulcs (#76) 6 csontkulcs (#74)
7 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100)
6 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108)
7 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
25 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141)
7 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 4 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 2 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182)
2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 32 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
5 tudás gyöngye (#522) 2 varkaudar látógömb (#1107) 5 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
68 álompor (#396) 43 amniosz (#203) 9 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) 6 borkonyó bibe (#312)
1 cru formázó minta (#300) 8 csillezsályalevél (#1253) 3 darázsszárny (#652)
5 dorony tüdő (#212) 10 dözmöng szív (#122) 98 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 15 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
3 fabontó (#106) 26 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
5 fülemüle agyar (#267) 5 galachmit (#310) 13 grifftojás (#179)
4 gyíkfű (#201) 48 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114)
10 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
9 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892) 8 liumbe hajtás (#655)
274 madártoll (#112) 13 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa üveggömb (#383)
23 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 4 ormánygőte csont (#21) 16 polip szívóka (#391)
4 pular kristály (#239) 17 purifikátor háj (#269) 90 quwarg kristály (#2238)
40 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404) 12 rakolits por (#669)
1 raptor karom (#281) 12 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651)
45 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 3 sáska amulett (#668)
25 smirglilevél (#29) 41 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209)
6 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 4 Thargodan esszencia (#328)
6 trikornis szarv (#198) 2 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653)
1 vasérc (#152) 16 vízionár szem (#102) 10 xirnox szív (#213)

Összsúly: 194.95 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 3 aranygyűrű (#193) 4 borostyán függő (#162)
2 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
12 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2) 4 obszidián függő (#195)
2 obszidián karkötő (#229) 1 réz papi karkötő (#307) 4 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 6 ugh méreg (#166) 6 vas dobónyíl (#189)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1260 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 csontszablya (#64)
1 ezüst karkötő (#158) 1 madártoll (#112) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 nyílvessző (#108) 1 ork csodaszer (#1228) 3 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 1 tudás gyöngye (#522) 1 varkaudar csont (#1113)
1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98
105
106
107
108
109
(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), nekrofun (#173), halálhozó (#419), varkaudar behemót (#189), varkaudar mágus (#128), áldott okerón (#336), borzalmas varkaudar (#166), hegyi góliát (#244), varkaudar (#64), varkaudar íjász (#687)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), sötét gnóm (#132)
(96,108) ork bérgyilász (#781), ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), nekrofun (#173), útonálló (#130), Kopasz Gunymók (6128. kalandozó), Izomagy (6129. kalandozó), Elmeni (6130. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek