Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 9. 12h:13' EZ A 1198. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD 1199. játékheted kezdete: nov. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1420 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: kf 160 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
* 3. KP: tf 2 40 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 5. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
fvh 10 | felt. varázslat haszn. 10 |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,16] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy mocsári ácsorgó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a mocsári ácsorgó sárfoltos bőrét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a mocsári ácsorgó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 34 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval megütöd a mocsári ácsorgó sárfoltos bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a mocsári ácsorgó bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 36 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. Elhajítod a vacak földsárkány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mocsári ácsorgó trófeát. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [100,17] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy tesh alligátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tesh alligátor bal első lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tesh alligátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 596 | bemész az 596. épületbe |
lángcsóva (#31) 25 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 47 | bemész a 47. titkos labirintusba |
lm 27 18 5 | mozogsz 27 18 5 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét főgnóm jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az útonálló jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az útonálló fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 563 | bemész az 563. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 12.]
m 2 | mozogsz keletre |
ee 99 44 9 | eladod a 99. tárgyat a 44. tárgyat a 9. tárgyat |
ee 77 4 129 | eladod a 77. tárgyat a 4. tárgyat a 129. tárgyat |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
* 1. BP: kut 20 0 0 | kutatsz 3 pontért |
* 2. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? |
MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY) Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik. |
TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY) A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt. |
ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY) Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat. |
SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL) A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot. |
DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY) A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY) Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja. |
TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY) Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. |
A KVATÁCIÓ MEGISMERÉSE, 1. LÉPÉS (16. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Úgy döntesz, hogy elérkezett a megfelelő pillanat: hozzáláthatsz, hogy kifejleszd a TELJES KVATÁCIÓT, minden alakváltó ősi álmát. Első lépésként hozzálátsz, hogy felpuhítsd bőröd molekuláris struktúráját. Ez némi átmeneti kényelmetlenséggel jár (-2 védettség) de bőven megéri az áldozatot! |
Erő: | 27 | Szint: | 17 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 32 (34) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 284/284 | Jellem: | jó (226) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 278/224 | Pénz: | 284 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 14/10 | Pszi pont: | 161/194 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/23 | szúrófegyverek: | 20/96 (+6%) | vágófegyverek: | 1/96 |
ütőfegyverek: | 11/96 (+36%) | lőfegyverek: | 1/12 | dobófegyverek: | 20/98 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,19 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 171 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/38 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 32/54 | 3. mászás: | 6/77 (-200%) |
4. csapdakészítés: | 7/100 | 5. csapdaészlelés: | 3/59 (+16%) | 6. gyógyítás: | 53/103 |
7. titkosírás: | 3/22 | 8. felderítés: | 18/38 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 1/70 |
10. teológia: | 15/1 (+3%) | 11. taumaturgia: | 2/24 | 12. szerencsejáték: | 1/20 |
13. versengés: | 1/84 | 14. zene: | 5/69 (+22%) | 15. szörnyismeret: | 6/50 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/81 | 18. vadászat: | 10/91 |
19. bányászat: | 8/21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 18, max: 50) |
alakváltó (#7), kneopatikus mollusk (#209), Tguarkhan (#212), manifesztátor (#124), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), quwarg szabotőr (#301), nektoraf (#355), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), kardfogú fülemüle (#146), hegymélyi lidérc (#7084), csontváz lord (#177), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), kérődző etra (#368) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (181) | bűvölés (#20) (182) | bűvölés (#20) (110) | bűvölés (#20) (191) |
tulajdonságpajzs (#26) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | piromenyét (#99) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 192. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 11 (limit: 1485), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1100. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Kragoru tanításai (409) |
éjsötét vortexpálca (425) |
mágusviadal (426) |
a mágus kísérői (427) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
Az új képesség készen van, de még 25 nap szükséges, hogy használhassátok. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | csontkés (#11) | 4 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 4 | csontszablya (#64) | 4 | kőkés (#6) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
6 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 11 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | dárda (#10) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 14 | * | ubuk dobónyíl (#138) | ||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
2 | kis vaspajzs (#159) | 1 | rézpajzs (#73) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | optiri agysisak (#315) | 1 | vassisak (#160) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | tankány karom (#237) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | obszidián függő (#195) | |||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | * | kreiton fókusz (#853) | 1 | * | ritualista amulett (#708) | 1 | * | szem szimbólum (#142) |
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | villám szimbólum (#145) | |||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | arany karperec (#194) | 1 | * | arany masszariasztó (#437) | 1 | ezüst karkötő (#158) | ||
1 | * | mentát karkötő (#1551) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 14] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 4] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 74] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 21 csepp ugh méreg (#166), fér még: 75] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 4 | + | deus ex machina (#1) | 7 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 1 | karócsapda (#163) | 3 | kis vaskulcs (#40) | |||
3 | kötél (#92) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 4 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | alligátorbőr (#661) | 8 | álompor (#396) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 3 | dorony tüdő (#212) | 10 | drótszőr (#37) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 2 | evaporőr háj (#105) | 5 | fabontó (#106) | |||
7 | gyöngymangó (#135) | 5 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
3 | kőszem (#304) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 26 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | ovimon-bogyó (#207) | 12 | pirkit (#153) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 29 | sünmedve tüske (#14) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | tigroszlán fog (#63) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vasérc (#152) | |||
3 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 110.72 kg | Megterheltség: 125% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 6 | fekete gyöngy (#99) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | sallank nyíl (#129) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
119 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 1 | arany karperec (#194) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 2 | bot (#4) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézpajzs (#73) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | 4 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | víz (#27) |
96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
13 | |
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|