172. forduló, 174. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 2. 9h:06'
EZ A 184. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
185. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 7. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+67 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

kno 14 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 321.]

fvh 19 felt. varázslat haszn. 19
Harci varázslataidat használni fogod minden 19. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

tv 60 támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

v 1 99 36 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 36 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

v 6 99 19 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

lm 15 22 30 mozogsz 15 22 30
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Hirtelen egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb középső lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [9. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász quwarg lakik itt. {támadása: 35.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg torát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 30, gyógyulás: 49, összesen: +19 ÉP}

Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 4d5+8.} Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 17, gyógyulás: 62, összesen: +45 ÉP}

Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy 9 q. rohamosztagos lakik itt. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos nyakát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 42, gyógyulás: 105, összesen: +63 ÉP}

Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [13. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 21, gyógyulás: 51, összesen: +30 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 rájabőr (ld. enc.) és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A szűk járat megint csak kanyarodik. [12. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [13. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [17. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [20. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg felderítő. {támadása: 16.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg felderítő jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe! Egy zsákutca. [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! {támadása: 35.} Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. Kritikus ütés! (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 18, gyógyulás: 50, összesen: +32 ÉP}

Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [23. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Mész tovább, előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [26. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [27. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szabotőr lakik itt. {max. életpontja: 97-106.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kis szobába érkezel. [28. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [29. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. {max. életpontja: 141-150.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos nyakát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 5, gyógyulás: 52, összesen: +47 ÉP}

[125 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 33 36 42 mozogsz 33 36 42
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [29. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [31. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [32. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [33. PONT.] Hamarosan egy élőholt quwargot pillantasz meg. {támadása: 24.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg nyakát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 20 quwarg tojás (ld. enc.) és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Haladsz az ellenséges labirintusban. [32. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [31. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [34. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [35. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [36. PONT.] Hamarosan egy quwarg királynőt pillantasz meg. {max. életpontja: 151-166.} Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [35. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [37. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [40. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 6, gyógyulás: 42, összesen: +36 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [41. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [42. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. {támadása: 30.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 7 fekete gyöngy és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. [70 pontot használtál fel, van még 111.]

lm 45 53 49 mozogsz 45 53 49
Haladsz előre. [41. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [40. PONT.] Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [45. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg felderítő. {támadása: 16.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő bal oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. Kritikus ütés! (3 támadással 219 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [46. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [47. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [50. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [51. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [52. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [53. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy 9 q. rohamosztagos lakik itt. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos. (9 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 2 q. rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A 2 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 35, gyógyulás: 66, összesen: +31 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! {max. életpontja: 211-250.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb középső lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (4 támadással 328 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [52. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [51. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [50. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [47. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [48. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [49. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal középső lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[85 pontot használtál fel, van még 26.]

lm 54 58 60 mozogsz 54 58 60
Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [48. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [55. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [47. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [54. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szabotőr lakik itt. {védettsége: 12 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Pengepajzzsal megvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 8, gyógyulás: 43, összesen: +35 ÉP}

Bekukkantasz a kis terembe. [47. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [25 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 70 75 77 mozogsz 70 75 77
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 81 84 86 mozogsz 81 84 86
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 86 86 86 mozogsz 86 86 86
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 314 pontot. A következő körben tehát 312 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 173. fordulód.

Erő: 29 (49) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 22 (32) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 23 (33) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 32/120 év
Egészség: 21 (29) Életpont: 518/759 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (45) Varázspont: 597/121 Pénz: 6302 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 136/157
Eddig összesen 1611 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 642 TP-t kaptál. Jelenleg 1 264 461 TP-d van. A következő szinthez még 135 539 TP szükséges. Trófeáid: Brod, orbitális mackósajt, Dögvész. A 50. fordulódban 28 arany került a bankszámládra. 47 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 26/73 (+26%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 19/75 (+8%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 23/35 (+19%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 47. ponton
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/30 2. nyomkövetés: 36/3 3. mászás: 16/21
4. csapdakészítés: 16/80 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/68 6. gyógyítás: 26/41
7. titkosírás: 2/36 8. felderítés: 10/67 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 25/65 (+33%) 11. taumaturgia: 13/91 12. szerencsejáték: 3/12
13. versengés: 14/5 14. harcművészetek: 30/75 (+100%) 15. zene: 7/31
16. szörnyismeret: 19/31 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 3/67
19. bányászat: 15/50 20. testépítés: 1/48 21. úszás: 3/66
22. főzés: 7/80 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), quwarg nagymester (#214), szintszívó (#96), Dögvész (#7495), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) óriáserő (#53) vámpirizáció (#1) (90,36)
áldomás (#6) (93,19)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 878 TU szükséges.)
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 2 méregfog (#1553)
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 3 kerek kő (#19)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129)
107 ubuk tüske (#131) 6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
12 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 3 ezüstshuriken (#327)
4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 nyu-shuriken (#157)
20 tolmokov-koktél (#351) 9 * ubuk dobónyíl (#138) 16 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * jing-jang fejpánt (#556)
Köpenyek
1 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 14 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
4 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 ametiszt medál (#275) 2 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811)
2 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * q. irtó medál (#2301) 5 rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 63 csepp tinta (#101), fér még: 27]
8 fűszertartó (#210) [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 26]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
4 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 48]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 86]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 47 korty víz (#27), fér még: 13]
1 zöld üveg (#82) [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Eszközök, használati tárgyak
1 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
4 aranytű (#272) 1 bronzkulcs (#76) 6 csontkulcs (#74)
7 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100)
6 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108)
6 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
25 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141)
18 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 4 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 2 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182)
1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 31 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
4 tudás gyöngye (#522) 2 varkaudar látógömb (#1107) 5 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
68 álompor (#396) 43 amniosz (#203) 9 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) 6 borkonyó bibe (#312)
1 cru formázó minta (#300) 8 csillezsályalevél (#1253) 3 darázsszárny (#652)
5 dorony tüdő (#212) 10 dözmöng szív (#122) 68 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 15 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
3 fabontó (#106) 23 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
5 fülemüle agyar (#267) 4 galachmit (#310) 13 grifftojás (#179)
4 gyíkfű (#201) 47 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114)
10 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
9 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892) 8 liumbe hajtás (#655)
253 madártoll (#112) 13 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa üveggömb (#383)
23 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 4 ormánygőte csont (#21) 7 pirkit (#153)
16 polip szívóka (#391) 4 pular kristály (#239) 17 purifikátor háj (#269)
70 quwarg kristály (#2238) 40 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404)
12 rakolits por (#669) 1 raptor karom (#281) 12 remák szív (#264)
2 rinóbőr (#651) 47 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
3 sáska amulett (#668) 25 smirglilevél (#29) 41 sünmedve tüske (#14)
1 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
4 Thargodan esszencia (#328) 6 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar tekercs (#653) 1 vasérc (#152) 16 vízionár szem (#102)
10 xirnox szív (#213)

Összsúly: 191.14 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 1 csontkulcs (#74) 11 fekete gyöngy (#99)
2 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2) 2 kőszem (#304)
30 quwarg kristály (#2238) 40 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404)
6 spiritusz (#170) 1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), vadász quwarg (#241), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg felderítő (#299), quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek