Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 9. 9h:24' EZ A 769. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD 770. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Indulásképp első máguskoboldot választod ellenfélnek. [első máguskobold:] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... [második máguskobold:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. [harmadik máguskobold:] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 22 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 18 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a máguskobold bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.)
Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a máguskobold jobb karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a máguskobold testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. [első máguskobold:] Az első máguskobold összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második máguskoboldot érdemes a következőkben támadnod. Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. {Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
Salamon néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már rezisztencia vibrál körülötte. Salamon egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára.
A támadóvarázslathoz nem jól helyezkedtél - társad pont előtted áll. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő Salamon felé. Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd Salamon felé küldi. Az ellenfél szerencsétlenség varázslatot lő Salamon irányába.
Nem volt jól a helyezkedés, innen nem tudsz az ellenfélre nyilazni. Ököllel Salamon halálos csapásokat osztva péppé veri a koboldkirály testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Te már nem tudod az ellenfelet támadni társadtól. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Salamon felé, majd ellő egy becsületjel varázslatot. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Salamon felé, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 614 életpontot vesztett. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. [Salamon:] 26 életpontot vesztettél.
Ököllel Salamon kegyetlenül megüti a koboldkirály testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Nincs több hely az ellenfél körül, így te most kimaradsz a támadásból.
Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Salamon felé, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Salamon felé, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is egy tűzeső felétek. [Salamon:] 26 életpontot vesztett. 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
945 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP, összes sebzés: 311, összes sebződés: 690}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
hu 338 16 212 | hulladék: 338 16 212 |
a 270 4363 1 | átadod a 270. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
a 1066 4363 4 | átadod az 1066. tárgyat a 4363. kalandozónak (4 darabot) |
a 1073 4363 4 | átadod az 1073. tárgyat a 4363. kalandozónak (4 darabot) |
a 237 4363 1 | átadod a 237. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
a 190 4363 2 | átadod a 190. tárgyat a 4363. kalandozónak (2 darabot) |
a 100 4363 1 | átadod a 100. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
a 500 4363 1 | átadod az 500. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ve 391 60 | megveszed a 391. tárgyat 60 |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [-21,-4] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy csodák kútját.
be 760 | bemész a 760. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 160.]
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Aritma ostorával csak érinted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [-21,-2] Még mindig füves síkságon vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Északra fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy törpemammut. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-21,-1] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 192 | bemész a 192. titkos labirintusba |
lm 5 14 18 | mozogsz 5 14 18 |
lm 22 23 1 | mozogsz 22 23 1 |
m 3 4 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
szk 122 | keresed a 122. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY) A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY) Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is. Ha teológiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 1%-kal kevesebb vp-t ad a manakristály vissza, tehát 110-es teológiánál 10%-kal, 190-esnél 90%-kal kevesebbet kapsz vissza, de legalább 200-at mindenképpen kapsz. Ha mind teológiád, mint taumaturgiád 100-nál nagyobb, akkor az erősebb korlátozás fog érvényesülni, de össze nem adódnak. |
KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY) Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot). |
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY) Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
ARANYLÁNC (191. TÁRGY) Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá. |
VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY) Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat... |
ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY) Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire. |
TROLLFA (80. SZÖRNY) Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ. |
Erő: | 24 | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 21 (23) | Támadás: | 16 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 266/54 | Jellem: | jó (187) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (1) | Varázspont: | 155/2 | Pénz: | 1176 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/7 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/6 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 2/95 |
ütőfegyverek: | 22/9 (+6%) | lőfegyverek: | 15/26 (+9%) | dobófegyverek: | 1/57 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/51 | 2. nyomkövetés: | 45/50 (+8%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 7/35 | 5. csapdakészítés: | 11/27 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/92 (+30%) |
7. gyógyítás: | 49/81 | 8. titkosírás: | 1/90 | 9. felderítés: | 4/97 |
10. szörnyidomítás: | 1/88 | 11. teológia: | 20/9 (+7%) | 12. taumaturgia: | 10/22 (-697%) |
13. versengés: | 3/71 | 14. zene: | 10/73 | 15. szörnyismeret: | 4/98 (+18%) |
16. zárnyitás: | 3/55 | 17. vadászat: | 19/42 | 18. bányászat: | 14/90 |
19. csapatmunka: | 2/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tűzeső (#61) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 48 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 61.79 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 6 | dorony tüdő (#212) | 6 | fabontó (#106) | |||
6 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | gromak páncél (#270) | |||
10 | gyenge méreg (#26) | 4 | gyöngymangó (#135) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
13 | óndarab (#85) | 4 | párducbőr (#1066) | 4 | párducszem (#1073) | |||
2 | raptor karom (#281) | 21 | rézdarab (#70) | 1 | tankány karom (#237) | |||
19 | ugh méreg (#166) | 3 | víz (#27) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
458 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
2 | kaja (#2) | 5 | polip szívóka (#391) | 1 | uzbány csőr (#169) |