171. forduló, 173. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 31. 15h:02'
EZ A 193. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
194. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,71] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku ostromteknős nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 302.]

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

bb 56 280 beraksz a bankba az 56. tárgyat (280 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

fku 60 felt. kutatás 60
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

v 1 8 20 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

v 6 8 20 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[126,70] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy láplidérc. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 1d4+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy gyíkfű csomót. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

(Továbbmész...) [127,69] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy xirnox került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a xirnox fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a xirnox jobb első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox lila hasát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a xirnox. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy lápi hajlékot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,68] A terep vált: bozótos területen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét. [29 pontot használtál fel, van még 248.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[127,67] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal középső lábát. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy vérfürdető magszim. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 8x 1d8+2.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (6 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [125,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal oldalát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, barna szemű kobudera nővel. Bőre színe zöld. Sheran apostola. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy Dögvész trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Shiva. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elköszöntök egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 224.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[124,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az itt álló Sheran templomot a Fekete Druidák (9155) is építették. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dan McGee előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [123,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 110, gyógyulás: 15, összesen: -95 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [122,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy márvány sárkány, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. [47 pontot használtál fel, van még 177.]

m 8 mozogsz északra
[122,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő jégtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a jégtroll bal lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rohansz. {CSTT:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll bal lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a jégtroll bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! Véres nyál csordul ki a jégtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. (ld. enc.) 1 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 91, gyógyulás: 38, összesen: -53 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 171.]

szk 362 keresed a 362. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ef 20 534 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 45.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 12, 6.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGTROLL (164. SZÖRNY)
A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést...

JÉGSZÍV (282. TÁRGY)
Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 18 (22) Menekülés: 35 % Életkor: 105/262 év
Egészség: 20 Életpont: 569/526 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (30) Varázspont: 395/210 Pénz: 1435 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 50/0 Pszi pont: 23/16
Eddig összesen 1908 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 469 TP-t kaptál. Jelenleg 1 064 093 TP-d van. A következő szinthez még 135 907 TP szükséges. Trófeáid: Brod, tyrannoszaurusz rex, zombi mester. A 159. fordulódban 5209 arany került a bankszámládra. 5261 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 4/31 (+60%) vágófegyverek: 13/30
ütőfegyverek: 29/62 (+2%) lőfegyverek: 26/97 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/65 2. nyomkövetés: 31/59 (+16%) 3. mászás: 8/46
4. csapdakészítés: 15/50 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/39 6. gyógyítás: 46/70
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 2/92 (+28%) 9. szörnyidomítás: 6/64
10. teológia: 20/98 (+14%) 11. taumaturgia: 16/9 12. zene: 2/32 (+33%)
13. szörnyismeret: 13/41 (+33%) 14. pszi: 4/79 (+3%) 15. vadászat: 13/48
16. vitalitás: 5/15 17. bányászat: 19/62

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (8,20) vámpirizáció (#1) (7,20) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 170, 187, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 123 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 634 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 méregfog (#1553)
9 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 7 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 2 Trákin csákánya (#367) 2 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 10 nyílpuska lövedék (#547) 34 * tüske (#22)
12 ubuk tüske (#131) 28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 tolmokov-koktél (#351) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 26 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 46]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 92 csepp spiritusz (#170), fér még: 88]
8 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 20]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
14 uzbány csőr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 161]
4 vizestömlő (#3) [bennük 73 korty víz (#27), fér még: 7]
3 zöld üveg (#82) [bennük 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 44]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
2 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
7 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 32 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 2 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
6 megsemmisítő (#1540) 2 nagy bronzkulcs (#185) 21 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 3 álompor (#396)
5 amniosz (#203) 14 aurach fog (#657) 19 borkonyó bibe (#312)
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 bunthar bőr (#733) 14 csillezsályalevél (#1253)
69 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652)
10 dorony tüdő (#212) 4 dözmöng szív (#122) 4 drótszőr (#37)
2 elf csont (#664) 7 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105)
9 ezüstdarab (#326) 12 fekete gyöngy (#99) 3 fokhagyma (#403)
2 galachmit (#310) 4 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 5 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 4 kaktusztüske (#114) 4 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 10 lidércesszencia (#1074)
278 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103) 1 Morgan kristálya (#659)
4 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667) 4 ormánygőte csont (#21)
52 pirkit (#153) 10 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239)
9 quwarg tojás (#360) 2 ramit kő (#226) 4 raptor karom (#281)
3 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651) 20 sallank karom (#128)
4 sámán erszény (#650) 24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702) 2 Tiume batyuja (#660)
1 tyrex csont (#280) 5 varányszem (#30) 1 varkaudar tekercs (#653)
3 vasérc (#152) 9 vízionár szem (#102) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 146.10 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (8 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aenouth ködkürt (#1554) 18 bordacsont (#16) 3 esszenciakristály (#350)
7 gromak bőr (#268) 1 Korrum pálcája (#1545) 56 mákrózsa virág (#56)
15 rókafarok (#124) 50 sallank karom (#128)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 mákrózsa virág (#56) 6 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 gromak bőr (#268) 1 jégszív (#282)
2 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126 127 128 129
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
(122,61) oltár, 28. jellempróba, jégtroll (#164), vadtroll (#70)
(122,62) mínosz-kúp (#178), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)
(123,63) gumifa (#38), oltár, 31. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(124,64) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba
(125,65) Leah rúnaköve, szent tölgyfa (#393), oltár, erszényes elkarog (#354), Lady Shiva (5796. kalandozó)
(125,71) ryuku ostromteknős (#362)
(126,66) vérfürdető magszim (#148), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(126,70) láplidérc (#352), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(127,67) quwarg harcos (#201), Leah oltár
(127,69) xirnoxok (#122), lápi hajlék (#670)
(128,68) tüskés harci gromak (#156), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)

Üzenet küldése a karakternek