171. forduló, 173. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 1. 15h:06'
EZ A 184. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
185. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,109] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 14 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[96,108] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).

(Továbbmész...) [97,107] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Találkozol Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. {ereje: 23.}
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Elmenivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. {max. életpontja: 315.}
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [22 pontot használtál fel, van még 314.]

ee 225 224 182 eladod a 225. tárgyat a 224. tárgyat a 182. tárgyat
Eladtál 7 orgyilkos tőrt. 56 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vashegyű lándzsát. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 314.]

ee 181 71 1113 eladod a 181. tárgyat a 71. tárgyat az 1113. tárgyat
Eladtál 1 vasalt bunkót. 55 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 9 varkaudar csontot. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 314.]

dd 1113 eldobod az 1113. tárgyat
Sajnos nincs nálad varkaudar csont. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ve 189 10 megveszed a 189. tárgyat 10
Vásároltál 10 vas dobónyilat. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ve 1 3 megveszed az 1. tárgyat 3
Vásároltál 3 deus ex machinát. 150 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[96,107] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Khór szobrát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Fősátor (770. épület.). Utad során felfedezed egy vörös, tarajos hajú, villámló tekintetű varkaudar férfi táborát. Bőre olajbarna, és rücskös. Amint meglát, gúnyosan végigmér. Ő a varkaudarok népének ünnepelt arénabajnoka. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea ékesíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Egy csataremák a hátasa. {legmagasabb egyéb szakértelme: csapdakészítés (185).} Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét gnóm. {támadása: 14.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm bal vállát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.). [22 pontot használtál fel, van még 292.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.}

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő és 3 arany. 2 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy orbitális mackósajt. (ld. enc.)

Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak Mnebolath trófeát, és kinyersz egy alkalmas orbitális mackósajt trófeát. 3 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits jobb oldalát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy kronotapír. (ld. enc.)

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

[65 pontot használtál fel, van még 204.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy beomlott q. gödröt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[11 pontot használtál fel, van még 193.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 365 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 190.]

m 3 mozogsz délkeletre
[106,96] Síkság, továbbra is csak síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy beomlott q. gödröt. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy kisebb quwarg isten. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ragyás burástya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [11 pontot használtál fel, van még 179.]

be 244 bemész a 244. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét honol. Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 10 14 28 mozogsz 10 14 28
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 44 55 75 mozogsz 44 55 75
Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [68. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [69. PONT.] Hirtelen egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt quwarg lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (2 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [70. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [73. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [74. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [75. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láncravert quwarg jobb oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láncravert quwarg torát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 20 gyöngymangó és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 59.]

lm 76 76 76 mozogsz 76 76 76
Haladsz az ellenséges labirintusban. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [76. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg felderítő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 9 q. rohamosztagos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 8 q. rohamosztagos. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 2 q. rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A 2 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal első lábát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 78 15 22 mozogsz 78 15 22
Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [78. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [35 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 30 33 36 mozogsz 30 33 36
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 21 6 elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját fal föl a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORBITÁLIS MACKÓSAJT (229. SZÖRNY)
Sokak szerint mindössze perverz Moa gépi illúzió, de akik találkoztak vele, egybehangzóan állítják: ez a szélsőségesen bizarr kreáció szemtől szemben igencsak szilárdnak és veszélyesnek tűnik. Az orbitális mackósajt háromszög alakú, sok-sok apró vékony lábon járó teremtmény. Testét gyurmaszerűen változtatja, és bár alapban nincs rajta elkülöníthető szem, száj vagy egyéb szerv, ezeket tetszése szerint képes növeszteni pillanatok alatt. Az orbitális mackósajt a csata kezdetén végtelenül bizarr dolgokkal próbálja ellenfelét kiakasztani, ha ez nem sikerül, akkor egyszerűen megragadja a másikat, és kihajítja a világűrbe. Ez egy elég halálos támadásnak tűnik, de általában nem képes a mackósajt ellenfelét orbitális pályára állítani. Ha a földre való visszahuppanás után életben maradsz, nekiláthatsz, hogy péppé verd ezt a hatalmasra nőtt mackósajtot! A sajtos testet legkönnyebben vágófegyverrel lehet felaprítani, bár még így is hosszadalmas munka.

KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY)
Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 29 (44) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 22 (32) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 23 (33) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 32/120 év
Egészség: 19 (27) Életpont: 518/451 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 31 (41) Varázspont: 597/339 Pénz: 6249 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 136/154
Eddig összesen 1592 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 248 TP-t kaptál. Jelenleg 1 232 819 TP-d van. A következő szinthez még 167 181 TP szükséges. Trófeáid: Brod, orbitális mackósajt, Dögvész. A 50. fordulódban 28 arany került a bankszámládra. 47 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 26/47 (+17%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 19/67 (+8%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 23/16 (+15%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 7. ponton
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/30 2. nyomkövetés: 36/3 (+8%) 3. mászás: 16/21
4. csapdakészítés: 16/74 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/68 6. gyógyítás: 26/41
7. titkosírás: 2/36 8. felderítés: 10/67 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 25/32 (+25%) 11. taumaturgia: 13/91 12. szerencsejáték: 3/12
13. versengés: 14/5 14. harcművészetek: 29/75 15. zene: 7/31
16. szörnyismeret: 19/31 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 3/67
19. bányászat: 15/50 20. testépítés: 1/48 21. úszás: 3/66
22. főzés: 7/80 (+13%) 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), quwarg nagymester (#214), szintszívó (#96), Dögvész (#7495), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 878 TU szükséges.)
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 2 méregfog (#1553)
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 3 kerek kő (#19)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129)
107 ubuk tüske (#131) 6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
12 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 3 ezüstshuriken (#327)
4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 nyu-shuriken (#157)
20 tolmokov-koktél (#351) 9 * ubuk dobónyíl (#138) 16 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * jing-jang fejpánt (#556)
Köpenyek
1 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 14 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
4 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 ametiszt medál (#275) 2 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811)
2 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * q. irtó medál (#2301) 5 rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 63 csepp tinta (#101), fér még: 27]
8 fűszertartó (#210) [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 26]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
4 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 48]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 92]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 9]
1 zöld üveg (#82) [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Eszközök, használati tárgyak
1 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
4 aranytű (#272) 1 bronzkulcs (#76) 5 csontkulcs (#74)
7 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100)
6 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108)
6 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
25 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141)
11 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 4 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 2 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182)
1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 31 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
3 tudás gyöngye (#522) 2 varkaudar látógömb (#1107) 5 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
68 álompor (#396) 43 amniosz (#203) 9 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) 6 borkonyó bibe (#312)
1 cru formázó minta (#300) 8 csillezsályalevél (#1253) 3 darázsszárny (#652)
5 dorony tüdő (#212) 10 dözmöng szív (#122) 68 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 15 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
3 fabontó (#106) 12 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
5 fülemüle agyar (#267) 4 galachmit (#310) 13 grifftojás (#179)
4 gyíkfű (#201) 45 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114)
10 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
7 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892) 8 liumbe hajtás (#655)
253 madártoll (#112) 13 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa üveggömb (#383)
23 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 4 ormánygőte csont (#21) 13 pirkit (#153)
16 polip szívóka (#391) 4 pular kristály (#239) 17 purifikátor háj (#269)
40 quwarg kristály (#2238) 12 rakolits por (#669) 1 raptor karom (#281)
12 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651) 48 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 3 sáska amulett (#668) 25 smirglilevél (#29)
41 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 4 Thargodan esszencia (#328) 6 trikornis szarv (#198)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653) 1 vasérc (#152)
16 vízionár szem (#102) 10 xirnox szív (#213)

Összsúly: 185.10 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
135 arany (#50) 4 orgyilkos tőr (#225) 6 pirkit (#153)
1 rézpáncél (#71) 1 sallank karom (#128) 8 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 3 deus ex machina (#1) 1 elkarog szőr (#665)
1 fekete gyöngy (#99) 21 gyöngymangó (#135) 9 kaja (#2)
10 quwarg kristály (#2238) 1 rakolits por (#669) 3 spiritusz (#170)
1 ubuk dobónyíl (#138) 10 vas dobónyíl (#189) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106 107
94
95
96
97
(105,95) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, 24. jellempróba, művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202), szürke rinocérosz (#346)
(106,96) a 244. labirintus bejárata, beomlott q. gödör (#2096), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ragyás burástyák (#111), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), láncravert quwarg (#744), quwarg felderítő (#299), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek