171. forduló, 173. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 3. 9h:13'
EZ A 336. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
337. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,102] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+95 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku csapásvezető nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 108 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 147, gyógyulás: 8, összesen: -139 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 319.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve teljes őrület. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 338 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 312.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 308.]

ff 28 felt. fegyverváltás: 28
Felt. fegyverváltás: << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

ffk 150 felt.fv.kozkázata: 150
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 150 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 305.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

kb 104 244 239 kiveszel a bankból a 104. tárgyat (244 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 fémrudat. Kiveszel a bank széfjéből 5 kvazárt. Kiveszel a bank széfjéből 7 pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

bb 197 665 1113 beraksz a bankba a 197. tárgyat (665 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 igazgy. fülbevalót. Beraksz a bank széfjébe 6 elkarog szőrt. Beraksz a bank széfjébe 5 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

bb 123 1 beraksz a bankba a 123. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

t 99 támadod a 99. szörnyet
FT 99 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a piromenyét bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


m 1 3 8 mozogsz északkeletre, délkeletre, északra
[102,101] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy élőholt mirg jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. A következő kincseket találtad: egy mandibulakasza és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy élőholt mirg jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor, 41 arany, egy kristálygömb, egy trófea nyaklánc, egy aranytű, egy borostyán függő, egy obszidián karkötő, egy igazgy. fülbevaló, egy ezüstshuriken és egy sámán gyógykenőcs (ld. enc.). Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Napsugár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Találsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy varkaudar kósza. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kósza bal oldalát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar kósza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 43, gyógyulás: 5, összesen: -38 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Aranykezű Rufussal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy denevér szimbólumot, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy törpe kovács trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Holmiját egy karmos tankány cipeli.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [103,102] Még mindig az erdőben vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy varkaudar kósza nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar kósza jobb vállát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar kósza jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,101] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő khór darázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a khór darázs nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 darázsszárnyat. 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [63 pontot használtál fel, van még 242.]

bb 1113 71 65 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (71 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 varkaudar csontot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt mirg. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,99] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vadász varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 222.]

m 3 8 mozogsz délkeletre, északra
[107,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar kósza. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kósza testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kósza bal vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}

Felfedeztél egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [107,98] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar mágus. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szöges páncél, egy mandibulakasza és egy mutáns csont. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót támad rád.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézpáncél, egy vashegyű lándzsa, 2 bronzpajzs, 2 ubuk tüske és egy varkaudar páncél. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a smaragdgólem testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 146 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 199, gyógyulás: 11, összesen: -188 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+67 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt az igazgy. fülbevaló. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 súlyzó, 1 tyrex csont, 3 bunkó, 9 acélpengőke, 9 ovimon-bogyó.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [83 pontot használtál fel, van még 139.]

bb 1113 71 65 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (71 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 rézpáncélt. Beraksz a bank széfjébe 1 szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[106,97] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy gonyolék vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy beomlott q. gödör van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy vadász varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,96] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Vemhes Guppi vigyorog kajánul. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

szk 347 778 765 keresed a 347. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar kószát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 79.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 67.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért
Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 55.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 15, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -8 támadást és -8 védelmet (mindkettő lassan egészen -20-ig nő a pszi szakértelmed növekedésével). Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz).

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 27 (37) Szint: 21 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 297/216 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 489/99 Pénz: 895 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 45/25 Pszi pont: 181/18 EFejl: 30
Eddig összesen 1576 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 234 TP-t kaptál. Jelenleg 766 341 TP-d van. A következő szinthez még 33 659 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, norpadolótika. A 156. fordulódban 6979 arany került a bankszámládra. 7048 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/19 (+18%) szúrófegyverek: 8/82 (+24%) vágófegyverek: 27/11 (+4%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 25/47 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -15.); tüske (#22) max. 4 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
105,96 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/69 2. nyomkövetés: 44/100 (+71%) 3. mászás: 5/97
4. csapdakészítés: 16/83 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/19 6. gyógyítás: 20/44
7. titkosírás: 7/48 8. felderítés: 14/19 (+44%) 9. szörnyidomítás: 7/10
10. teológia: 14/75 (+18%) 11. taumaturgia: 19/36 (+4%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 12/14 (+8%) 14. zene: 4/79 15. szörnyismeret: 23/70 (+37%)
16. pszi: 28/5 (+5%) 17. zárnyitás: 17/53 18. vadászat: 4/54 (+45%)
19. bányászat: 21/3 20. úszás: 1/0 21. főzés: 11/65 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) $1 csontszurony ($12) 1 * orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 mandibulakasza (#127) 1 rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
3 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111) $3 rövid íj ($107)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) $5 mérg. ubuk tüske ($137) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
$1 nyílvessző ($108) 5 rézgolyó (#343) $5 sallank nyíl ($129)
15 * tüske (#22) $16 ubuk tüske ($131) 11 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 bumeráng ($249) $1 ezüstshuriken ($327) $3 mérg. ubuk dobónyíl ($188)
$2 mérg. vas dobónyíl ($190) $4 nyu-shuriken ($157) $5 tolmokov-koktél ($351)
$7 ubuk dobónyíl ($138) $2 vas dobónyíl ($189)
Pajzsok
$2 bronzpajzs ($89) $1 díszes rézpajzs ($84) 1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 Métely páncélja (#1562) 1 * ryuku mellvért (#689) $1 varkaudar páncél ($294)
Sisakok
$2 bőrsisak ($57) $2 bronzsisak ($88) 1 * harci maszk (#1739)
$2 vassisak ($160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
$1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) $1 sárga erőöv ($276)
Csizmák
$2 bakkura csizma ($96) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$3 ezüst nyaklánc ($117) 4 * gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192)
3 * halálhozó talizmán (#813) 3 korinthai talizmán (#814) $1 trófea nyaklánc ($196)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $3 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 64 csepp tinta (#101), fér még: 16]
7 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 33]
6 huhogó bibe (#332) [bennük $9 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 63]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
22 sullár hólyag (#168) [bennük 66 csepp spiritusz (#170), fér még: 374]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
14 uzbány csőr (#169) [bennük $18 csepp ugh méreg ($166), fér még: 150]
6 vizestömlő (#3) [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4]
5 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) $1 aranytű ($272)
1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
$1 ezüst kulcs ($184) 1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
10 kaja (#2) 1 kötél (#92) $1 kristálygömb ($265)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540)
2 moa katalizátor (#386) 1 + nyílcsapda (#243) 16 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
$1 szent jogar ($150) 2 távcső (#42) 3 varkaudar látógömb (#1107)
3 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 48 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) 3 csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) $7 darázsszárny ($652) $1 dorony tüdő ($212)
1 dözmöng szív (#122) 51 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
$2 evaporőr háj ($105) 4 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) $6 főnixtoll ($563) $5 fülemüle agyar ($267)
1 galachmit (#310) $1 grifftojás ($179) 6 gyíkfű (#201)
20 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
5 karbin plazma (#199) 3 kék orchidea (#68) 5 kvazár (#244)
$2 lajhár csont ($236) 83 madártoll (#112) $1 magszim bél ($103)
1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379)
1 moa üveggömb (#383) $7 mocsári penke ($148) 5 mutáns csont (#331)
$3 óndarab ($85) 30 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
7 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226) 10 + remák szív (#264)
$1 rézdarab ($70) 2 sámán erszény (#650) 4 Thargodan esszencia (#328)
$1 + vapár ág ($110) 19 vasérc (#152)

Összsúly: 137.78 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
6 elkarog szőr (#665) $2 göcsörtös bunkó ($123) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
$2 rézpáncél ($71) $4 rinóbőr ($651) 95 sallank karom (#128)
$2 szöges páncél ($65) $4 szulfagor agyar ($677) 1 tudás gyöngye (#522)
3 varázskő (#305) $27 varkaudar csont ($1113)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 elkarog szőr (#665) 1 göcsörtös bunkó (#123) 3 gyöngymangó (#135)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 5 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 borostyán függő (#162)
2 bronzpajzs (#89) 1 darázsszárny (#652) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 gyöngysor (#192)
3 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 5 kvazár (#244)
10 madártoll (#112) 2 mandibulakasza (#127) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 1 obszidián karkötő (#229)
2 pirkit (#153) 7 pular kristály (#239) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 tüske (#22) 2 ubuk tüske (#131)
1 varkaudar páncél (#294) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107 108
95
96
97
98
99
100
101
102
103
(101,102) ryuku csapásvezető (#778), piromenyétek (#99)
(102,101) élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), varkaudar kósza (#347), Aranykezű Rufus (5415. kalandozó)
(103,101) oltár, khór darázs (#348)
(103,102) varkaudar kósza (#347), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(104,100) élőholt mirg (#135), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(105,96) nekrofun (#173), Leah oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(105,99) varkaudar (#64), 32. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(106,97) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, művészi porolit (#720), vadász varkaudar (#108)
(106,98) vadász varkaudar (#108), Tharr oltár, 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(107,98) varkaudar mágus (#128), tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), 36. jellempróba, smaragdgólem (#417)
(107,99) varkaudar kósza (#347), márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek