171. forduló, 173. forduló, Rókákba Beleordító összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 18. 9h:10'
EZ A 495. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
496. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 12 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2096
SZÁMLA : XXXX

RÓKÁKBA BELEORDÍTÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [151,29] koordinátán.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszfőzetet. Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ongóliant nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 26 arany, 3 vas dobónyíl és egy borostyán függő. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 79, gyógyulás: 87, összesen: +8 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. KP: kf 1563 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat
A fejedre teszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 281.]

fgy 90 40 2 felt. gyógyítás 90 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

f 179 kísérletezel a 179. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell fűszeres tojásrántottát készíteni! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 271.]

tv 98 33 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 33. varázslatot
98. varázslat listáról törölve. 33. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

ftv 110 779 felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 779. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

ftv 50 227 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 227. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

ftv 98 258 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 258. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 6 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 509 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 270.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 22 271 2 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 2 szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 purifikátor háj. [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

dd 343 65 185 eldobod a 343. tárgyat a 65. tárgyat a 185. tárgyat
Elhajítasz 1 rézgolyót. Elhajítasz 1 szöges páncélt. Elhajítasz 1 nagy bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[152,30] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Felfedeztél egy morgud hagymatövet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronokukac. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a kronokukac bal vállát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 26, gyógyulás: 48, összesen: +22 ÉP}


(Továbbmész...) [153,31] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hmm, csak egy kronokukac. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kronokukac testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a kronokukac testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 39, gyógyulás: 43, összesen: +4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 728 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 728 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,32] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő szutykos remák nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Tüzet köpsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a szutykos remák jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 TU.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 193.]

m 3 mozogsz délkeletre
[155,33] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Brutal Joe előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg nagymester. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 34, gyógyulás: 39, összesen: +5 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 185.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 5, gyógyulás: 36, összesen: +31 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 4 quwarg tojást. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. [35 pontot használtál fel, van még 150.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[156,34] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Találsz egy ovimon-bokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy áeratikus hasnyák. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 21 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 55, gyógyulás: 27, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [157,35] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy noth szellem. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 19, gyógyulás: 46, összesen: +27 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [158,36] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy!
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bávatag golombár jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a bávatag golombár testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a bávatag golombár bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (29 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 344 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 75, gyógyulás: 29, összesen: -46 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.

[24 pontot használtál fel, van még 126.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy művészi porolit, egy Chara-din monolitja, egy szopógödör; 9 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy művészi porolit; 12 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy olvasztókemence, egy vaskohó; 15 mérföld zötykölődés után (alacsony hegységben): van itt egy kihívás tornya, egy Chara-din monolitja, egy vaskohó, egy művészi porolit, egy templom; 18 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): van itt egy Chara-din monolitja; 21 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy régészeti lelőhely, egy művészi porolit, egy templom; 30 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy friss csatamező; 33 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy quwarg boly; 36 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy kristálypalota, egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 39 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 96.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

150 151 152 153 154 155 156 157 158 159
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
(151,29) a 75. labirintus bejárata, ongóliant (#159)
(152,30) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), kronokukac (#285)
(153,31) kronokukac (#285), nekrofun (#173)
(154,32) szutykos remák (#191)
(155,33) quwarg boly (#359), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214), quwarg királynő (#153)
(156,34) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 36. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(157,35) noth szellem (#250)
(158,36) bávatag golombár (#165), oltár, délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534)

[173,51] A terep továbbra is ritka erdő.

Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
[0 pontot használtál fel, van még 96.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[174,52] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (6 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bávatag golombár nyakát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a bávatag golombár bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (36 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 857 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 90, gyógyulás: 34, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+16 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).


(Továbbmész...) [175,53] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy Raia szent lovagja ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [176,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Bohmer Kair előtt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy quwarg bolyt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy ezoterikus mardel! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 21, gyógyulás: 34, összesen: +13 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [64 pontot használtál fel, van még 32.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

v 181 187 104 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

172 173 174 175 176 177
50
51
52
53
54
(173,51) Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534)
(174,52) bávatag golombár (#165)
(175,53) Raia szent lovagja (#239), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(176,53) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), oltár, 28. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184)

[187,104] Épületek tűnnek fel. Utad során felfedezel egy templomot. Leah híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat.

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű mutáns nő táborát. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia kegyeltje. Egy bozontfonatot, egy csodakarkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy Hulcarhud övét, egy inváziós amulettet, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy Mesterek érmet, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. éjkövét, egy ősi csizmát, egy ősi nyakláncot, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Romboló kesztyűjét, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsekockát, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírvértet, egy varkaudarölő éremet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy élőholt teriád trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz El-Fantasticoval. Leah püspöke. Egy álcaruhát, egy bűzölgő csizmát, egy drag'kór fülkarikát, egy ében talizmánt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy mordaith karkötőt, egy nekromanta övcsatot, egy óriás fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy quwarg nyakpántot, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy gonyolék trófea, egy sünmedve trófea és egy rambó bogár trófea színesíti. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Előveszed a hangszeredet, és csatlakozol a dalához. Meglepve pillant fel, majd gyorsabb, bonyolultabb ritmusra vált. Te igyekszel követni őt a zenében, de ő egyre gyorsul, egyre jobban cifrázza. A végén már képtelen vagy tartani vele a lépst. (+38% zeneszakértelem) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-60 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 22.]

p 113 6104 használod a 113. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő II pszi képességet. Megvan, akit kerestél! Koordinátái: 187,104. {max. varázspontja: 6764; max. pszije: 1038.} {egészsége: 71.} {legmagasabb fegyver szakértelme: 52.} {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (500).} [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 19.]

in 6104 7000 2126 leírod a 6104. kalandozónak a 7000. szörnyet a 2126. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Métely. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Aritma varázsgömbjét. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

a 449 6104 1 átadod a 449. tárgyat a 6104. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kristályfolyadékot El-Fantastico részére. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

szk 345 253 187 keresed a 345. szörnyet a 253. szörnyet a 187. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ef 15 504 energia fejlesztése 15
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: le 1563 0 0 leveszed/lerakod az 1563. tárgyat
Leveszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 36 arannyal tartozol a kincstárnak. Halkan szitkozódva, kifizetsz 36 aranyat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 3, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŰSZERES TOJÁSRÁNTOTTA (13. RECEPT)
Végy két tojást! Az egyik grifftől legyen, a másik quwargtól! A két tojást törd fel, tartalmukat az üstbe rakd! Ezután nyiss ki 3 fűszerkeverék tasakot, és szórd meg alaposan a rántottát. Röpke 3 TVP-nyi idő alatt kész is az étel, melyet jóízűen elfogyaszthatsz. Az így főzött - nem olcsó - rántotta hatása briliáns lesz: ha a fordulód végéig, akár szörnynél, akár labirintusban aranyat találsz, dupla annyit fogsz találni. Fairlight papokra kicsit máshogy hat az étel, valószínűleg az étkezés előtt elmormolt imáiknak köszönhetően: náluk a szorzó 2 és félszeres. Persze azért a kincskeresésben mutatott szerencsésségnek is vannak korlátjai, a prémium aranymennyiség soha nem lehet több a karakter szintje * 10-nél (Fairlight papoknál karakter szintje * 15-nél). Az étel elkészítéséhez legalább 12-es szintű főzés szakértelemre van szükség.

KARAKTERLAP

Rókákba Beleordító, egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Chara-din elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 27 (28) Szint: 26 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 29 Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 37/42 év
Egészség: 19 Életpont: 420/420 Jellem: gonosz (234) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (40) Varázspont: 599/56 Pénz: 1379 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 42/17 Pszi pont: 181/176 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1693 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 615 TP-t kaptál. Jelenleg 1 929 830 TP-d van. A következő szinthez még 70 170 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, quwarg anyakirálynő, Főmágus. A 161. fordulódban 3081 arany került a bankszámládra. 3173 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 3/8 vágófegyverek: 10/4
ütőfegyverek: 34/44 (+17%) dobófegyverek: 29/64 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); bumeráng (#249) max. 1 db (15 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,104 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 176,53
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 197 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/8 (+12%) 2. nyomkövetés: 26/12 (+5%) 3. lopás: 1/8
4. mászás: 11/83 (+10%) 5. csapdakészítés: 18/84 (+7%) 6. csapdaészlelés: 5/24
7. gyógyítás: 16/2 (+66%) 8. titkosírás: 4/26 9. felderítés: 17/94
10. szörnyidomítás: 5/3 11. teológia: 25/81 (+29%) 12. taumaturgia: 36/12 (+19%)
13. szerencsejáték: 5/10 14. versengés: 6/12 (+30%) 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/82 (+47%) 17. szörnyismeret: 23/79 (+37%) 18. pszi: *22/100
19. zárnyitás: 14/29 20. vadászat: 4/66 21. vitalitás: 1/71 (+12%)
22. bányászat: 19/59 23. testépítés: 5/71 24. úszás: 4/13
25. főzés: 13/45 (+11%) 26. csapatmunka: 4/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 90% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 70 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), éjkornist (#228) hurokcsapdával (#217)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), taalru (#249), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 8 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (27,29) vámpirizáció (#1) (9966,20) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> magger (#747) izomernyesztés (#33) >> ryuku futárbérenc (#765)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235) nagyobb tűzlehelet (#150) >> kardfogú fülemüle (#146)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> Zinthurg (#180) nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> lebegő gomba (#39)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282)
védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
varázsvédelem (#34) >> őrült varázsló (#255) védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem sav ellen (#36) >> éjkornis (#228) fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Nos lássuk, valóban hajlandó vagy-e egy igazi áldozatra: egy smaragd védőgyűrűt áldozz számomra!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): többek közt 1092. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 26, 30, 33, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52.
Kész: 3, 5, 14, 16, 44, 51.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 109 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 kristályfolyadék (#449) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 rézgolyó (#343) 1 rókafarok (#124) 1 szöges páncél (#65)
2 szürke bőrkesztyű (#271) 2 varázskő (#305) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 8 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2) 1 lótuszfőzet (#448)
4 purifikátor háj (#269) 4 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264)
2 sáfránypor (#211) 5 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166)
3 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188
103
104
105
(187,104) Leah oltár, egy mutáns nő, El-Fantastico (6104. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek