171. forduló, 173. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 7. 9h:06'
EZ A 1198. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
1199. játékheted kezdete: nov. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,16] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy láplidérc. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc jobb vállát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 xirnox szív (ld. enc.) és 1 manifeszt.nyúlvány (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. KP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 257.]

* 4. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 237.]

* 5. KP: av 13 0 0 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 234.]

ba 368 nem támadod a 368. szörnyet
BA 368 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

ek 334 1 16 t. energia kisütése: 334 1 16
Harci mágia: villámkéz, 16. szinttől. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[100,17] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát. Észreveszel egy gyíkfű csomót. (ld. enc.) Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy fekete amőba. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekete amőba testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete amőba testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a fekete amőba testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a fekete amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [99,18] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját.

(Továbbmész...) [98,19] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 207.]

be 563 bemész az 563. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [160 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Szörnyű dolog történt ugyanis a közelmúltban: a király néhány ellensége elrabolta a helytartói jogart, a helytartó hatalmának szimbólumát! Gyanús, hogy a dolgot a városban székelő titkos Dornodon szekta emberei csinálták. Szerencsére birtokunkban van a pincerendszer térképe, ahol bujkálni szoktak. Próbáld meg visszaszerezni a jogart. Járj szerencsével!

24
21 20
18 17 16 23
19 22
15
1
2 14 27 26
25
13 11
5 12 10
6 8
3
4
7 9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 47. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, északra 3 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

m 2 mozogsz keletre
[99,19] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Összeakadsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
[9 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 225 2 eladod a 225. tárgyat 2
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 74 4 eladod a 74. tárgyat 4
Eladtál 4 csontkulcsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 100 2 eladod a 100. tárgyat 2
Eladtál 2 aranyló ugarhéjat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 237 2 eladod a 237. tárgyat 2
Eladtál 2 tankány karmot. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 166 15 eladod a 166. tárgyat 15
Eladtál 15 ugh mérget. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 169 3 eladod a 169. tárgyat 3
Eladtál 3 uzbány csőrt. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ee 122 675 677 eladod a 122. tárgyat a 675. tárgyat a 677. tárgyat
Eladtál 3 dözmöng szivet. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 1 sáfránykristályt. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 4 szulfagor agyart. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 315 1 megveszed a 315. tárgyat 1
Vásároltál 1 optiri agysisakot. 250 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 317 1 megveszed a 317. tárgyat 1
Vásároltál 1 varkaudar csizmát. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 193.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed a bakkura csizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[98,20] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az útonálló bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Korgó gyomrod figyelmet követel. Épületeket látsz: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 184.]

ve 180 4 megveszed a 180. tárgyat 4
Vásároltál 4 ezüst gyűrűt. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

ve 853 1 megveszed a 853. tárgyat 1
Vásároltál 1 kreiton fókuszt. 160 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[97,19] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy sötét gnóm. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval megcsapod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (561. épület.). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,18] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy drakolich közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [97,17] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hegymélyi lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy szekérkaravánt. Délre tart. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 157.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 147.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 127.]

* 2. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [20 pontot használtál fel, van még 107.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [40 pontot használtál fel, van még 67.]

tf 1 37 fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY)
A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon...

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY)
Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele?

OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY)
Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat fejleszted, minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (gnómoknál 15-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod.

VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY)
A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios tanítványa vagy. Papi hited: 88. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 27 Szint: 16 Merészség: 6/3 Magasság: 181 cm
IQ: 31 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 14 Életpont: 278/278 Jellem: jó (222) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 256/214 Pénz: 165 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 636 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 215 TP-t kaptál. Jelenleg 174 511 TP-d van. A következő szinthez még 5 489 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, földsárkány, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/23 szúrófegyverek: 20/83 (+4%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 11/28 (+16%) lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 20/74 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,17 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/104 (+22%) 2. nyomkövetés: 32/21 (+9%) 3. mászás: 6/50
4. csapdakészítés: 7/100 5. csapdaészlelés: 3/43 6. gyógyítás: 53/103
7. titkosírás: 3/22 8. felderítés: 18/34 (+22%) 9. szörnyidomítás: 1/70
10. teológia: 13/92 (+7%) 11. taumaturgia: 1/24 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 1/84 14. zene: 5/25 (+34%) 15. szörnyismeret: 6/50
16. pszi: 1/24 17. zárnyitás: 1/81 18. vadászat: 10/69
19. bányászat: 8/21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 18, max: 50)
alakváltó (#7), kneopatikus mollusk (#209), Tguarkhan (#212), manifesztátor (#124), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), quwarg szabotőr (#301), nektoraf (#355), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), kardfogú fülemüle (#146), hegymélyi lidérc (#7084), csontváz lord (#177), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), kérődző etra (#368)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (181) bűvölés (#20) (182) bűvölés (#20) (110) bűvölés (#20) (191)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> piromenyét (#99) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
vakító fény (#43) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 192.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 10 (limit: 1475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1000.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 27 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 csontkés (#11) 3 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 4 csontszablya (#64) 4 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
4 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9)
2 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 1 sallank nyíl (#129) 6 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
6 dárda (#10) 1 ezüstshuriken (#327) 8 * ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 optiri agysisak (#315) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 * ezüst nyaklánc (#117) 1 kreiton fókusz (#853)
1 * ritualista amulett (#708) 1 * szem szimbólum (#142) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany karperec (#194) 1 * arany masszariasztó (#437) 1 * mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranygyűrű (#193)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 14]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [benne 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 4]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 51]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 21 csepp ugh méreg (#166), fér még: 51]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 7 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 karócsapda (#163) 3 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 ork csodaszer (#1228) 4 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
2 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
10 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105)
5 fabontó (#106) 6 fekete gyöngy (#99) 9 gyöngymangó (#135)
3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 2 kőszem (#304)
1 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656) 1 liumbe hajtás (#655)
35 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 5 mákrózsa virág (#56)
1 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331)
1 óndarab (#85) 1 ovimon-bogyó (#207) 24 pirkit (#153)
1 rinóbőr (#651) 2 smirglilevél (#29) 31 sünmedve tüske (#14)
6 szvó-ektoplazma (#151) 2 tigroszlán fog (#63) 3 vadász tatu bőr (#15)
7 vasérc (#152) 3 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 102.71 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
308 arany (#50) 2 aranyló ugarhéj (#100) 4 csontkulcs (#74)
3 dözmöng szív (#122) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 sáfránykristály (#675) 4 szulfagor agyar (#677)
2 tankány karom (#237) 1 ubuk dobónyíl (#138) 15 ugh méreg (#166)
3 uzbány csőr (#169)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kreiton fókusz (#853) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 optiri agysisak (#315) 6 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 varkaudar csizma (#317) 17 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101 102
15
16
17
18
19
20
21
(96,18) Elenios rúnaköve, oltár
(97,17) Chara-din rúnaköve, oltár, délre tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534)
(97,19) jósda (#561), sötét gnóm (#132)
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), orgyilkos (#131)
(98,20) útonálló (#130), tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565)
(99,18) sötét gnóm (#132), csodák kútja (#1096)
(99,19) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó)
(100,17) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), fekete amőba (#364)
(101,16) láplidérc (#352)

Üzenet küldése a karakternek