Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 2. 18h:27' EZ A 220. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD 221. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4357 ingyenf: 2 |
* 1. KP: ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: vv 26 14 0 | elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
vd 10 | m 10 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a bávatag golombár testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a bávatag golombár jobb karját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. A bávatag golombár megüti a jobb válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bávatag golombár testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a bávatag golombár bal lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 181, gyógyulás: 65, összesen: -116 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Agyartőrrel felnyársalod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [114,96] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bandita került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a bandita jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a bandita testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany. Szereztél 11 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 16, gyógyulás: 16, összesen: +0 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a purifikátor bal oldalát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával néhányszor megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Agyartőrrel kicsit megsebzed a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 12 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 95, gyógyulás: 56, összesen: -39 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megbököd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 11 életpontot sebeztél. Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 77, gyógyulás: 49, összesen: -28 ÉP}
Tüzet köpsz. 85 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a karmazsin huhogó levelét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 51, gyógyulás: 18, összesen: -33 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Agyartőrrel kicsit megsebzed a trikornis testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 9 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 209 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 59, gyógyulás: 26, összesen: -33 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 257 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 303, gyógyulás: 36, összesen: -267 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 17, gyógyulás: 15, összesen: -2 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 28, gyógyulás: 30, összesen: +2 ÉP}
Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megbököd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 112, gyógyulás: 48, összesen: -64 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós bal karját. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel megkarcolod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 121, gyógyulás: 52, összesen: -69 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Agyartőrrel többször eltalálod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával párszor keményen megütöd a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megkarcolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 116, gyógyulás: 45, összesen: -71 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 85 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 11, gyógyulás: 22, összesen: +11 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos torát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 59 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 56 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 230, gyógyulás: 58, összesen: -172 ÉP}
m 0 5 | mozogsz |
ek 406 | t. energia kisütése: 406 |
vd 10 | m 10 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ek 406 | t. energia kisütése: 406 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
ek 406 | t. energia kisütése: 406 |
ek 503 116 98 | t. energia kisütése: 503 116 98 |
110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | |
95 | |
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
[116,98] A hegyvidéket síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy bávatag golombár közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
vd 10 | m 10 |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
ef 10 502 | energia fejlesztése 10 |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
GHALLA OLIMPIAI JÁTÉKOK A Ghalla Olimpiai játékok bizonyos időközönként (félévente) megrendezésre kerülnek, Alanorban, a Yaurr királyság fővárosában. A játékokra bárki nevezhet, aki be tudja fizetni a nevezési díjat (10 arany, vagy annak megfelelő értékű tárgy). A kalandozók nyolc kategóriában versenyeznek: kezdők, tapasztaltak, veteránok, mesterek, harcosok, tökéletesek, hatalmasok és félistenek kategóriákban. A selejtezőben négy ellenféllel kell megküzdened. A győzelem 2 pontot ér, a döntetlen 1 pontot, a vereség nullát. A versengés ezután svájci rendszerben történik, azaz az első, véletlensorsolásos kör után mindig azzal mérkőzöl, akinek ugyanannyi pontja van, mint neked. Díjat minden kategóriában az első három helyezett kap. Minden csata - a megszokottól eltérően - négy körig tart. Ez ugyanolyan, mint a szokásos, két kalandozó közötti harc. Ha valaki 0 életpont alá kerül, a rendezőség által biztosított multifunkcionális deus ex machina azonnal visszahozza az életbe, és - bár az adott párviadalt elvesztette - ha még a selejtezőben van, harcolhat tovább. A selejtezőben döntetlen egy harc kimenetele, ha mindkét kalandozó 0 alá kerül ill. közel ugyanannyit sebeznek egymáson. A döntőben nem lehetséges a döntetlen - a bírák mindenképpen győztesnek nyilvánítják az egyik felet négy ütésváltás után. Az Olimpián két csata között (és persze a legelső csata előtt is) automatikusan maximális életpontba gyógyít a rendezőség, sem saját gyógyításra (FGY), sem varázslatra nincs szükséged. Varázs- és pszi pontod - bár maximumról indul - nem nő vissza két harc között. Megjegyzés: A játék rendezősége fenntartja a jogot, hogyha egy kategóriában nincs elegendő jelentkező (legalább öt), akkor a jelentkezéseket visszautasítsa, és a kategóriaversenyt kizárólag a királyi testőrség bajnokai között folytassa le. |
NEVEZÉS AZ OLIMPIÁRA Az olimpiára való nevezés a H 1 <tárgy> paranccsal történik, 0 TVP-ért. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a nevezési díjat miben fizeted. Ha aranyban, akkor H 1 50 -et írjál. Ha nincs aranyad, valamilyen más tárgyat írjál, amiből a rendelkezésedre álló mennyiség legalább 10 aranyat ér (azt, hogy mi mennyit ér, tapasztaltabb barátaidtól tudhatod meg). Pl. ha van a birtokodban 12 drótszőr, akkor a H 1 37 parancs kiadása azt fogja jelenteni, hogy a nevezési díjat 10 drótszőrrel rovod le (mivel egy drótszőr 1 aranyat ér). Pl. a fekete gyöngy értéke 6 arany, ebből 2 elég a nevezésre. Ha a paraméterként megadott tárgyból nincs a birtokodban 10 arany értékű, a parancs kudarcot vall. Olimpiára csak akkor nevezhetsz, ha ennek lehetőségét előzetesen egy hírnök tudtodra adta. Lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontottad. Az olimpián a legutolsó nevezésed fogjuk figyelembe venni. Lehetőséged van az olimpiai fordulót neten, e-amilben is kérni. Illetve nevezhetsz csak a játékos versenyeken részt venni. Az ehhez tartozó nevezési parancsok: H 1 50 Nyomtatva kéred a fordulót. H 1 50 9 Nyomtatva kéred a fordulót, és CSAK játékos versenyen indulsz. H 1 50 10 Emailben kéred a fordulót, base64 kódolással. H 1 50 19 Emailben kéred a fordulót, base64 kódolással, CSAK játékos versenyen indulsz. H 1 50 20 Emailben kéred a fordulót, uuencode kódolással. H 1 50 29 Emailben kéred a fordulót, uuencode kódolással, CSAK játékos versenyen indulsz. H 1 50 30 Emailben és nyomtatva is kéred a fordulót, base64 kódolással. H 1 50 39 Emailben és nyomtatva is kéred a fordulót, base64 kódolással, CSAK játékos versenyen indulsz. H 1 50 40 Emailben és nyomtatva is kéred a fordulót, uuencode kódolással. H 1 50 49 Emailben és nyomtatva is kéred a fordulót, uuencode kódolással, CSAK játékos versenyen indulsz. Alanori Mini Olimpiai fordulót csak e-mailben lehet kérni. Ki adhatsz automatikus olimpiai nevezést is a H 1 50 999 paranccsal. Ha ez be van kapcsolva, léptél az elmúlt 1 hónapban, és a nevezés lezárásakor még nem neveztél az olimpiára, akkor mi benevezzük a karaktert. Az automatikus nevezést a H 1 50 888 paranccsal tudod kikapcsolni, és ha be van kapcsolva, azt látod a karakterlapon. A sikeres nevezés pillanatában a teljes karakterlapod lementésre kerül. Ez azt jelenti, hogy a viadalon pontosan úgy fogsz részt venni, mint ahogy H 1 <tárgy> parancs kiadásakor állsz. (Kivéve az életerőt és a varázspontot, ez mindenképpen maximális lesz a viadal kezdetekor.) Tehát ha vannak bekészített varázslataid (áldomás, vámpirizáció, stb.) akkor ezek a viadalon is élni fognak. Azokat a fegyvereket fogod használni, amelyek a kezedben vannak, azt a páncélt fogod viselni, ami épp rajtad van. A Viselkedésedet nem kell külön állítanod, a viadalon a menekülésed automatikusan 0 %. Az Olimpián való részvétel semmilyen kockázattal sem jár, az ott történt események: tárgyszerzés/vesztés, szakértelem növekedés, stb. nem jelentkezik a rendes fordulóidban. Az egyetlen dolog, amit továbbviszel az Olimpián szerzett tapasztalataidból a részvételért kapott tapasztalati pont és az esetleges díjak. Ezeket a dolgokat az Olimpia után legközelebb betáplált fordulóban megkapod. Az Olimpia szimulációja egy napon történik. Ekkor készíti el a számítógép az összes résztvevő, a versenyen történt eseményeket leíró fordulóját. A fordulók ugyanúgy 40 zsetonba (interneten 31-be) kerülnek, mint egy normál forduló. (Ha esetleg nincs elég pénz a számládon, a fordulódat a gép meghitelezi, de ilyenkor legközelebb legalább 80 zsetont küldjél, hogy a soron következő fordulódat be tudjuk táplálni!) A szimuláció lefolyását követő 1-2 napon belül mindet elpostázzuk a játékosoknak. (Akinek nem tudtuk személyesen átadni az aktuális TF találkozón.) |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HIBÁTLAN TŰZOPÁL (1642. TÁRGY) Ahogy a kezedbe kerül ez a kő, rögtön megérzed, milyen tökéletes. Ilyen csodálatos dolgot csakis nagyhatalmú mágia lehetett képes létrehozni. A hibátlan tűzopál átlátszó külső rétegein keresztül egyenest a belsejébe látsz, ahol örök fénnyel tűz lobog. Azt mondják, aki sokáig erre az illúziófényre veti a tekintetét, maga is érezni fogja az izzást testének minden porcikájában. Nos, lehet benne némi igazság, jössz rá magad is. Az izzás természete persze leírhatatlan, csupán a hatását ecsetelhetem: ha a hibátlan tűzopált magadnál tartod, azokat a tárgyakat, amelyek KF-eléséhez adott fegyver szakértelem vagy tapasztalati szint korlátja van, egy szinttel korábban KF-elheted majd, mint egyébként. (Több ilyen tárgy hatása nem adódik össze.) A tárgynem átadható. |
AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY) Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához. |
Erő: | 37 (52) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 22 (34) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 21 (28) | Védekezés: | 65 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 27 (34) | Életpont: | 638/218 | Jellem: | jó (516) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (35) | Varázspont: | 630/2 | Pénz: | 47354 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 38/0 | Pszi pont: | 185/340 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/74 | ökölvívás: | 22/87 | szúrófegyverek: | *26/100 (+6%) |
ütőfegyverek: | *26/101 | lőfegyverek: | 27/36 (+1%) | dobófegyverek: | 1/13 |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,98 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 111,97 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,98 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/87 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 18/4 (+12%) | 3. mászás: | 15/22 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 17/41 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 2/63 | 6. gyógyítás: | 42/60 (+3%) |
7. titkosírás: | 2/25 | 8. felderítés: | 12/39 | 9. szörnyidomítás: | 4/98 |
10. teológia: | 24/74 (+7%) | 11. taumaturgia: | 30/72 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
13. versengés: | 11/19 | 14. harcművészetek: | 14/70 (+4%) | 15. zene: | 3/25 |
16. szörnyismeret: | 6/32 (+18%) | 17. pszi: | 19/80 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/81 |
19. vadászat: | 3/36 | 20. vitalitás: | 3/89 | 21. bányászat: | 19/54 (+15%) |
22. úszás: | 5/93 | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 35 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
kisebb quwarg isten (#213) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1) |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 192, 201, 204. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 17. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1220, az összesen kapott pontszám: 305570. (összesen ölhető: 1254 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9509 TU szükséges.) |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyógykenőcs (#313) | 10 | kaja (#2) | 3 | rézgolyó (#343) | |||
4 | spiritusz (#170) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
268 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | hibátlan tűzopál (#1642) | 1 | kék orchidea (#68) | 20 | kerek kő (#19) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 3 | rézdarab (#70) | 4 | vashegyű nyíl (#176) |