Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 31. 9h:04' EZ A 193. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD 194. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4157 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: le 254 0 0 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: kf 529 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
ef 10 527 | energia fejlesztése 10 |
dd 116 237 | eldobod a 116. tárgyat a 237. tárgyat |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 6 8 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 8 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 87 367 | felt. fegyverváltás: 87 367 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor vastag bőrét. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor fejét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a velociraptor vastag bőrét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Trákin csákányával többször eltalálod a velociraptor testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 110, gyógyulás: 24, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [121,79] Még mindig az erdőben vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sebesült tyrannoszaurusz rex lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megérinted a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges szubreális vámpír trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő tyrannoszaurusz rex trófeát. 1 347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [122,78] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy varkaudar kósza. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 42, gyógyulás: 4, összesen: -38 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [124,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 121-130.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb karját. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az erszényes elkarog nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [125,75] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku csapásvezető. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 226 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető támadó karját. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető bal lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű (ld. enc.). 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 276, gyógyulás: 10, összesen: -266 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [125,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Johnnyu Lee irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [125,72] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
m 8 | mozogsz északra |
szk 362 | keresed a 362. szörnyet |
ef 13 527 | energia fejlesztése 13 |
ef 10 534 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: le 529 0 0 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat |
* 3. BP: kf 254 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY) Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bőrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértőt! A varkaudar tekercset féltve őrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára. |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
ARANYTŰ (272. TÁRGY) Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens. |
TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG) Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.] |
Erő: | 14 (19) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 33 (35) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 18 (22) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 105/262 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 568/429 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 23 (30) | Varázspont: | 395/215 | Pénz: | 1435 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 50/8 | Pszi pont: | 23/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14/95 | szúrófegyverek: | 3/71 (+61%) | vágófegyverek: | 13/30 |
ütőfegyverek: | 29/60 (+2%) | lőfegyverek: | 26/90 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << Trákin csákánya (#367) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
125,71 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 958 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/65 | 2. nyomkövetés: | 31/43 (+13%) | 3. mászás: | 8/46 |
4. csapdakészítés: | 15/45 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/39 | 6. gyógyítás: | 46/70 |
7. titkosírás: | 2/13 | 8. felderítés: | 2/64 | 9. szörnyidomítás: | 6/64 |
10. teológia: | 20/84 (+14%) | 11. taumaturgia: | 16/9 (+10%) | 12. zene: | 1/99 |
13. szörnyismeret: | 13/8 (+20%) | 14. pszi: | 4/76 (+9%) | 15. vadászat: | 13/48 |
16. vitalitás: | 5/15 | 17. bányászat: | 19/62 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ) |
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 70 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (7,20) | vámpirizáció (#1) (8,20) | méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 170, 187, 189, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 141 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 694 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | méregfog (#1553) | |||
9 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | Brod buzogánya (#1735) | 7 | csontpálca (#329) | 1 | * | harci kalapács (#174) | |
1 | kőkalapács (#13) | 2 | Trákin csákánya (#367) | 2 | vasalt bunkó (#181) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | gnóm nyílpuska (#546) | 1 | hosszú íj (#111) | ||
Lövedékek | ||||||||
7 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | nyílpuska lövedék (#547) | 40 | * | tüske (#22) | ||
12 | ubuk tüske (#131) | 28 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
2 | * | Krough fejdísze (#1570) | 1 | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
2 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 2 | * | nekrofun medál (#253) | |
1 | * | Tharr Keresztje (#287) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
7 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | arany éjmedál (#2438) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
6 | huhogó bibe (#332) | [bennük 26 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 46] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 92 csepp spiritusz (#170), fér még: 88] | ||||||
8 | szent kehely (#257) | [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 20] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
14 | uzbány csőr (#169) | [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 161] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 44] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
3 | csontkulcs (#74) | 2 | destabilizátor (#1275) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
2 | fáklya (#36) | 2 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
7 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 30 | kaja (#2) | ||
2 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 2 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
6 | megsemmisítő (#1540) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 21 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 3 | rézkulcs (#75) | 2 | sáfránykristály (#675) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 7 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 3 | álompor (#396) | |||
5 | amniosz (#203) | 14 | aurach fog (#657) | 19 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | bunthar bőr (#733) | 14 | csillezsályalevél (#1253) | |||
69 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | 4 | darázsszárny (#652) | |||
10 | dorony tüdő (#212) | 4 | dözmöng szív (#122) | 4 | drótszőr (#37) | |||
2 | elf csont (#664) | 6 | elkarog szőr (#665) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
9 | ezüstdarab (#326) | 12 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fokhagyma (#403) | |||
2 | galachmit (#310) | 4 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
10 | lidércesszencia (#1074) | 278 | madártoll (#112) | 13 | magszim bél (#103) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 4 | mutáns csont (#331) | |||
2 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | ormánygőte csont (#21) | 52 | pirkit (#153) | |||
10 | púderkő (#119) | 4 | pular kristály (#239) | 9 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | ramit kő (#226) | 4 | raptor karom (#281) | 3 | remák szív (#264) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 20 | sallank karom (#128) | 4 | sámán erszény (#650) | |||
24 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szulfin (#676) | 2 | téfea-agy (#172) | 1 | teknősesszencia (#702) | |||
2 | Tiume batyuja (#660) | 1 | tyrex csont (#280) | 5 | varányszem (#30) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 3 | vasérc (#152) | 9 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 145.57 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (8 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 18 | bordacsont (#16) | 3 | esszenciakristály (#350) | 7 | gromak bőr (#268) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | 41 | mákrózsa virág (#56) | 15 | rókafarok (#124) | 50 | sallank karom (#128) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
22 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 1 | tankány karom (#237) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | tüske (#22) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) |
118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | |
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|