Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. júl. 28. 20h:27' EZ A 751. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD 752. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 224 71 182 | elmormolod a 224. varázslatot a 71. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 243 138 19 | elmormolod a 243. varázslatot a 138. varázslatot a 19. varázslatot |
hh 1100 745 1133 | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat az 1133. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
le 531 1158 533 | leveszed/lerakod az 531. tárgyat az 1158. tárgyat az 533. tárgyat |
kf 466 560 1088 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal az 1088. tárgyat |
ek 215 18 0 | t. energia kisütése: 215 18 |
ek 40 20 0 | t. energia kisütése: 40 20 |
vps 9999 0 0 | VP spórolása: 9999 |
hh 500 2306 892 | használod az 500. tárgyat a 2306. tárgyat a 892. tárgyat |
* 2. KP: h 1398 292 0 | használod az 1398. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
kb 979 3 | kiveszel a bankból a 979. tárgyat (3 darabot) |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
tps 999 | TVP spórolása: 729 pontért |
tpf 600 | TVP elővétele: 600 pontért |
im | imádkozol |
tpf 399 | TVP elővétele: 399 pontért |
ftv 121 283 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 283. szörnyet |
ftv 121 274 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 274. szörnyet |
vv 28 178 188 | elmormolod a 28. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
kld 18 | küldetés végrehajtása 18 |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 kentaurvessző. Nem találtad el. A szörny mérgező gázt lehel! Nincs időd félrehajolni. (163 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 133 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). A testzabáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 135 életpontot vesztettél. A testzabáló megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 655, gyógyulás: 208, összesen: -447 ÉP}
(Továbbmész...) [245,50] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bosszantó apróság közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 kentaurvessző. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (9 támadással 379 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása lelassul a kentaurvessző hatására. (-36 támadás, -36 védekezés.) A szellő szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a bosszantó apróság fejét. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (16 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a bosszantó apróság jobb vállát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bosszantó apróság ollója centiméterekre tőled záródik össze. A bosszantó apróság karma a fejed mellett suhan el! Vámpírölővel jól megszurkálod a bosszantó apróság karját. (7 támadással 438 életpontot sebezve.) A szellő szilmill nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a bosszantó apróság testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) A szellő szilmill nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmaival a bosszantó apróság megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül.
A bosszantó apróság most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 945 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2051, sebződés: 53, gyógyulás: 193, összesen: +140 ÉP}
(Továbbmész...) [246,50] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vastagbőrű mutak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 kentaurvessző. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (9 támadással 337 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása lelassul a kentaurvessző hatására. (-36 támadás, -36 védekezés.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A szellő szilmill támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 24 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Vámpírölővel megdöfködöd a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (7 támadással 420 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Cápafoggal gyengén megszurkálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1709, sebződés: 0, gyógyulás: 105, összesen: +105 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 kentaurvessző. Nem találtad el. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (66 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hártyás dermesztő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A hártyás dermesztő néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 39 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A hártyás dermesztő néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 1027, gyógyulás: 187, összesen: -840 ÉP}
vpf 1200 | VP elővétele: 1200 |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 kentaurvessző. Lövedékeiddel perforálod a kreiton jótündér világító csápját. (9 támadással 397 életpontot sebezve.) A kentaurvessző lelassítja ellenfeledet. (-36 támadás, -36 védekezés.) A szellő szilmill segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-40 TVP.) Elfek érkeznek, akik a KÖVGEO alkalmazottaiként mutatkoznak be. Visszaváltoztatnak, amiért végtelenül hálás vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 93, gyógyulás: 6, összesen: -87 ÉP}
ek 7 3 2 | t. energia kisütése: 7 3 2 |
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 kentaurvessző. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc bal lábát. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) A kentaurvessző láthatón hatott ellenfeledre. (-32 támadás, -32 védekezés.) A szellő szilmill támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc testét. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) A szellő szilmill segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 38 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszurkálod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A szellő szilmill is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Vámpírölővel jól megszurkálod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd a gothag döglidérc bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (19 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 406 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 204 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 kentaurvessző. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) A kentaurvessző lelassítja ellenfeledet. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szellő szilmill is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (7 támadással 457 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (14 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) A szellő szilmill segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 196 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A szellő szilmill támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 39 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 190 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 12 850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1600, sebződés: 590, gyógyulás: 168, összesen: -422 ÉP}
(Továbbmész...) [246,52] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tyr Rigel hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délre látsz egy borkonyó cserjét. Délnyugatra nézve látsz egy tükörtornyot. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy drakolder csatamező van. Északra egy kristálypalota van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy táncoló ogre került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 kentaurvessző. Több lövedéked átfúrja a táncoló ogre bal oldalát. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása lelassul a kentaurvessző hatására. (-28 támadás, -28 védekezés.) A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (146 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a táncoló ogre szőrös lábát. (7 támadással 450 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a táncoló ogre szőrös lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A táncoló ogre lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a táncoló ogre szőrös lábát. (7 támadással 480 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a táncoló ogre bal oldalát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) A szellő szilmill megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A táncoló ogre csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1893, sebződés: 146, gyógyulás: 162, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [245,53] A hegyvidéket síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tükörtornyot. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Elfeledett kalandor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Lépésről-lépésre haladsz, így hosszú órák telnek el míg eléred a lentről megpillantott ajtót. A sötét átjáró végén egy fényes teremre bukkansz. Szokatlanul nagy ahhoz képest, hogy a tükörtorony kívülről milyen keskenynek nézett ki. A terem belsejében szinte nem is érezni a tükörtorony forgását, merengsz el a fizika tudományában, amíg meg nem hallod az előtted álló lény fújtatását. Ez egy algaleioda! (ld. enc.)
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 kentaurvessző. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda jobb lábát. (7 támadással 295 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása lelassul a kentaurvessző hatására. (-28 támadás, -28 védekezés.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (68 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az algaleioda jobb oldalát. (7 támadással 474 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd az algaleioda testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az algaleioda feléd csap csőrével, de sikertelenül. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az algaleioda jobb oldalát. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod az algaleioda jobb szárnyát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 71 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az algaleioda csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az algaleioda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 11 697 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1762, sebződés: 68, gyógyulás: 163, összesen: +95 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 kentaurvessző. Lövedékeiddel perforálod a tleikan amazon egyik csápját. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A kentaurvessző lelassítja ellenfeledet. (-24 támadás, -24 védekezés.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan amazon bal lábát. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a tleikan amazon testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tleikan amazon csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 829 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan amazon izmos hasát. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a tleikan amazon izmos hasát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tleikan amazon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 519 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1885, sebződés: 1484, gyógyulás: 526, összesen: -958 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A szellő szilmill is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A szellő szilmill nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9 228 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1487, sebződés: 292, gyógyulás: 338, összesen: +46 ÉP}
v 96 184 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | |
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
[184,31] Épületek tűnnek fel. Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 23250 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Vlagyimir szobrát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.
be 650 | bemész a 650. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 9: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 9. pont 40: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 40. pont 40: 4. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 40. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 183.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó bal karját. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 4, gyógyulás: 5, összesen: +1 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A szellő szilmill megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy rókafarok. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[245,53] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [246,54] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tükörtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Trollok Szépe előtt.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. A visszaverődő nap zavaró fénye hihetetlen teljesítményekre késztet, így fél órán belül eléred a tükörtorony lentről kiszúrt bejáratát. A lentről sötét foltnak tűnő jelenés tényleg egy bejárat, mely mögött egy fényesen kivilágított, tágas terem húzódik. A terem belsejében szinte nem is érezni a tükörtorony forgását, merengsz el a fizika tudományában, amíg meg nem hallod az előtted álló lény fújtatását. Ez egy shokara bogár!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a shokara bogár testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a shokara bogár testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel többször eltalálod a shokara bogár testét. (7 támadással 411 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a shokara bogár bal oldalát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 18 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 862 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1383, sebződés: 1359, gyógyulás: 159, összesen: -1200 ÉP}
ek 503 230 102 | t. energia kisütése: 503 230 102 |
244 | 245 | 246 | 247 | |
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|
[230,102] Még mindig bozótos.
szk 485 | keresed a 485. szörnyet |
im 0 2 | imádkozol |
t 283 1 | támadod a 283. szörnyet |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+93 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb lábát. (7 támadással 449 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szellő szilmill megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd az aranyfecske jobb vállát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 56 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 69, gyógyulás: 8, összesen: -61 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
ef 13 538 | energia fejlesztése 13 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
hh 305 305 449 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat a 449. tárgyat |
* 1. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: le 466 560 1088 | leveszed/lerakod a 466. tárgyat az 560. tárgyat az 1088. tárgyat |
* 5. BP: kf 531 1158 533 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal az 533. tárgyat |
MÉRGEZETT MIHLANIL NYÍL (598. TÁRGY) A mihlanil azon kevés anyagok közé tartozik, amelyeket nemcsak hogy bekenhetsz toxyl méreggel, anélkül, hogy a mihlanil tönkremenne, de még a méreg is sokáig megmarad. Nem csoda, hogy a Thargodan kovácsok között közkedvelt ez az 5D6+10 sebzésű, egy mihlanil nyílból és egy csepp toxyl méregből 2 TVP árán elkészíthető lövedék. Sajnos, a mérgezett mihlanil nyilat használat után újra be kell mérgezni. |
VADÁSZAT (209. VARÁZSLAT) A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. |
TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY) Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod). |
ALGALEIODA (474. SZÖRNY) Az algaleiodák gyors mozgású madarak, melyek mind kinézetükben, mind életmódjukban leginkább a sirályokhoz hasonlíthatóak. Néhány apróbb különbség van csupán: a legtermetesebb példányok mérete akár hatszorosa is lehet az átlagpéldányénak, valamint nem igazán érik be a tengerek hullámai által nyújtott ínyencségekkel, legtöbbször valamilyen véresebb falatra fáj a foguk. A bo'adhun feljegyzések szerint ők voltak az okozói, hogy a birodalom első, hajózásra tett kísérletei kudarccal végződtek. Ezek a ragadozók, mivel hogy a nyílt tengeren már nem igazán számíthatnak megfelelő vacsorára, a történelem hosszú évei alatt egyre inkább rászoktak arra, hogy a szárazföldön (legalábbis a tengerparton) lessenek a megfelelő áldozatokra. |
MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben. |
ÁLDOMÁS III (217. VARÁZSLAT) Az áldomás III. az epikus olimpiai küzdelmek elengedhetetlen kelléke: elmondásakor +10 támadást kapsz, de csakis kalandozókkal való harcban! Egyéb tekintetben a többi áldomáshoz hasonlóan működik, nem rakhatod fel másik áldomással együtt. Idézési költsége 15 varázspont, komponens igénye egy isteni könnycsepp. Szükség esetén a V 217 <szám> paranccsal megújítod max. <szám> alkalommal, persze csak akkor kell megújítani, ha kalandozóval harcoltál. Figyelem! Az áldomás III. bónusza nem jelenik meg a karakterlapodon, a támadásodhoz adva, mivel kizárólag kalandozók ellen működik. Az áldomás III-t bölcs dolog kitörölni, ha menekülés varázslat van a TV listádban. |
Erő: | 27 (47) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 34 (64) | Támadás: | 100 (104) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 27 (44) | Védekezés: | 104 (113) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/291 év |
Egészség: | 37 (62) | Életpont: | 1794/1768 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 68 |
Szerencse: | 33 (88) | Varázspont: | 2660/1250 | Pénz: | 14101 arany | Kép. pont: | 86 |
Vérpont: | 92/47 | Pszi pont: | 382/434 | Halhatatlanság: | 4 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/32 | ökölvívás: | 16/28 | szúrófegyverek: | 43/22 (+11%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 36/10 (+1%) |
dobófegyverek: | 3/36 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -15.); kentaurvessző (#2138) max. 2 db (16 -21.); kentaurvessző (#2138) max. 3 db (22 -27.); kentaurvessző (#2138) max. 4 db (28 -33.); kentaurvessző (#2138) (34 -); teriád nyílvessző (#1287) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
230,102 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 246,54 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2022. évben 7. hónapban. |
Legfeljebb 12 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 87, 85, 82, 90, 86, 83, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/47 | Max életkor 2884 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/86 | 2. nyomkövetés: | 27/80 | 3. mászás: | 23/71 (+222%) |
4. csapdakészítés: | 37/90 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 10/14 | 6. gyógyítás: | 2/96 |
7. titkosírás: | 3/58 | 8. felderítés: | 12/53 | 9. szörnyidomítás: | 7/49 |
10. teológia: | 124/48 (+137%) | 11. taumaturgia: | 133/6 (+51%) | 12. szerencsejáték: | 3/22 (+12%) |
13. versengés: | 8/67 (+20%) | 14. zene: | 6/88 (+7%) | 15. szörnyismeret: | 29/17 |
16. pszi: | 31/10 (+8%) | 17. zárnyitás: | 6/72 | 18. vadászat: | 8/26 |
19. vitalitás: | 1/95 | 20. bányászat: | 15/87 (+12%) | 21. testépítés: | 4/58 (+40%) |
22. úszás: | 15/5 | 23. főzés: | 13/52 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 172 | |||
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 600 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247), hegyi óriás (#397), hordóagyú mameluk (#254), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
káoszbajnok (#293), varkaudar vajákos (#690), bűbájlidérc (#761), verg elmeszaggató (#430), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 38 vp; taumaturgia: 42 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (94,7,3) | vámpirizáció (#1) (987,120) | áldomás (#6) (94,40) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem 2 (#188) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), Asylux csapdája (#233), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | háló (#186) | >> | Baalgarmon szolgája (#439) | |
izomernyesztés (#33) | >> | titokzatos kroa (#460) | háló (#186) | >> | patás tanough (#611) | |
háló (#186) | >> | elmeszonda (#487) | izomernyesztés (#33) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+4 sebzés távolsági fegyverrel, +8 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 0) |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 860. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): 109. labirintus (221,118). tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 47, 57, 59, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 85, 86, 87, 90, 93, 94, 95, 99, 103, 104, 105, 107, 108, 109. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 7, 12, 16, 24, 43, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID | ||
A második morf invázióban megölt morfok száma: 648, az összesen kapott pontszám: 51650. | ||
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 163 pontot szereztél. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 290, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 30 665. | ||
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt! | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 50. Szerzett pont: 4003. Beállított erő: 3 Összpont: 4003 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 224 71 182, vv 243 138 19, hh 1100 745 1133, h 211, le 531 1158 533, kf 466 560 1088, ek 215 18, ek 40 20, vps 9999, hh 500 2306 892. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 137 TU. szükséges még: 13 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9227 TU szükséges.) |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $3 | aenouth ködkürt ($1554) | 220 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku kalapács (#724) | 15 | ryuku kesztyű (#690) | 10 | ryuku kopja (#694) | 3 | ryuku mellvért (#689) | 10 | Trákin csákánya (#367) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 116 | acéltű (#334) | 33 | árnyékkulcs (#566) | 1400 | árvalányhaj (#1909) | 56 | bahrot bőr (#938) | $484 | csontkulcs ($74) | 18 | dentor szüttyő (#590) | 3263 | deus ex machina (#1) | 98 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 527 | fiatalság itala (#473) | 70 | fokhagyma (#403) | 5 | galócapálinka (#1474) | 1040 | halcsont (#390) | 29419 | isteni könnycsepp (#260) | 615 | jégszilánk (#1128) | 4098 | kábító nyilacska (#1590) | 31743 | kaja (#2) | 60 | kátrány (#580) | 4138 | kővirág gyümölcs (#1956) | 4 | lidérckorona (#531) | 99 | magányos zsizsik (#1441) | $80 | mákrózsa virág ($56) | 1 | mászókampó (#165) | 1699 | mimózabimbó (#1878) | 159 | mithril (#352) | 2 | olló (#335) | 1026 | pirkit (#153) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 18 | quwarg katalizátor (#1535) | 1656 | ragasztó (#83) | 52 | ryuku evező (#1152) | 4 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1980 | sallank karom (#128) | 6801 | smirglilevél (#29) | 3 | súlyzó (#347) | 500 | sziránusz buborék (#1917) | 80 | szuperkötél (#209) | 17 | teriád dobóháló (#1281) | 12670 | tinta (#101) | 4890 | toxyl (#591) | 320 | tűzbimbó (#623) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | 400 | vámpírfog (#1221) | 1 | vámpírölő (#951) | 581 | varányszem (#30) | 12 | vaspánt (#1241) | 9060 | viharhomok (#1919) | 1610 | víz (#27) | 2100 | vizestömlő (#3) | 1943 | xenomorf vér (#1994) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1022 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | drakolder szem (#478) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
18 | kentaurvessző (#2138) | 9 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
15 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
5 | sáfránypor (#211) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 2 | varázskő (#305) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | vortex talizmán (#812) |