170. forduló, 172. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 5. 9h:06'
EZ A 1198. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD
1199. játékheted kezdete: nov. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,17] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy szürke rinocérosz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz jobb első lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. KP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 286.]

* 4. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [10 pontot használtál fel, van még 276.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 274.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-55 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erőforrását. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (pszi: 1. szint). (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 269.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 267.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 257.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 254.]
[A parancs tárolásra került.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[96,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra bal hátsó lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,15] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 14 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [98,14] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy grok-képződményt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 gyöngymangót. Miután lemásztál, továbbindulsz. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy manifesztátor ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) [48 pontot használtál fel, van még 206.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[97,13] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Észreveszel egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 6 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy uzbány jelenlétét jelzi. Sajnos nincs a birtokodban elegendő dobóháló, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány jobb lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [98,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony nyakát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy élőholt sullár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [32 pontot használtál fel, van még 174.]

be 46 bemész a 46. titkos labirintusba
Megismered a leírás alapján az elhagyatott tanyaházat. Megtalálod a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Ahogy belépsz, szörnyű bűz csap meg - a rothadás bűze. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

lm 3 4 8 mozogsz 3 4 8
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy útonálló. Fegyvere egy bot. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az útonálló jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Elértél a hajdani istállóhoz. Most már egyetlen állat sincs itt. [3. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy útonálló lakik itt. Fegyvere egy bot. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy útonálló van előtted! Fegyvere egy bunkó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót.
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Belesel a szerszámoskamrába. Denevéreket riasztottál fel, amelyek heves szárnycsapásokkal menekülnek kifelé. Egyetlen szerszám sincs már itt. [4. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 vadász tatu bőr. Felpakolsz.
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Beszagolsz a szobába - micsoda bűz! Ez volt a mosakodóhelyiség. [8. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 12 7 1 mozogsz 12 7 1
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT] Szörnyen éhezel. (-1 életerő.)
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Elérkeztél egy nagyobb, közös hálószobához. [12. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sötét gnóm van előtted! Fegyvere egy bot. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb vállát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval megcsapod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 bronzkulcsot.
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.)
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy sötét gnóm lakik itt. Fegyvere egy bunkósbot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm jobb oldalát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 rézkulcsot.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Benézel a kamrába, amelynek polcai hajdan ennivalótól roskadoztak. [7. PONT] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranygyűrű (ld. enc.), 1 csontkés, 1 csuklyavirág és 1 vadász tatu bőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT]
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT] Szörnyen éhezel. (-2 életerő.)
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elhagyod a gonosz által kísértett házat.
[90 pontot használtál fel, van még 37.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[99,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 221 pontot kell rákölteni.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy csontváz lord. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [100,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy drakolich közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [101,15] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szintszívó bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy zombi mester. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Utad során felfedezel egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 10.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[101,16] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 1.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
H 233 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [1 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 312 pontot. A következő körben tehát 312 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.]

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios tanítványa vagy. Papi hited: 88. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 171. fordulód.

Erő: 27 Szint: 16 Merészség: 6/3 Magasság: 181 cm
IQ: 31 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 14 Életpont: 277/277 Jellem: jó (221) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 256/179 Pénz: 473 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 14/12 Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 629 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 554 TP-t kaptál. Jelenleg 171 296 TP-d van. A következő szinthez még 8 704 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, földsárkány, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/23 szúrófegyverek: 20/79 (+14%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 11/12 (+16%) lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 20/62 (+22%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,16 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/82 (+77%) 2. nyomkövetés: 32/12 (+12%) 3. mászás: 6/50 (+9%)
4. csapdakészítés: 7/100 5. csapdaészlelés: 3/43 (+5%) 6. gyógyítás: 53/103
7. titkosírás: 3/22 8. felderítés: 18/12 9. szörnyidomítás: 1/70
10. teológia: 13/85 (+10%) 11. taumaturgia: 1/24 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 1/84 14. zene: 4/91 (+12%) 15. szörnyismeret: 6/50
16. pszi: 1/24 (+124%) 17. zárnyitás: 1/81 18. vadászat: 10/69 (+11%)
19. bányászat: 8/21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 17, max: 50)
alakváltó (#7), kneopatikus mollusk (#209), Tguarkhan (#212), manifesztátor (#124), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), quwarg szabotőr (#301), nektoraf (#355), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), kardfogú fülemüle (#146), hegymélyi lidérc (#7084), csontváz lord (#177), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (181) bűvölés (#20) (182) bűvölés (#20) (110) bűvölés (#20) (191)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> piromenyét (#99) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
vakító fény (#43) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 192.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 10 (limit: 1465), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1000.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 29 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 csontkés (#11) 3 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 4 csontszablya (#64) 4 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
4 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9)
2 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 1 sallank nyíl (#129) 6 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
6 dárda (#10) 1 ezüstshuriken (#327) 9 * ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 4 tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * ritualista amulett (#708)
1 * szem szimbólum (#142) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany karperec (#194) 1 * arany masszariasztó (#437) 2 ezüst karkötő (#158)
1 * mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 34]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [benne 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 4]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 57]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 36 csepp ugh méreg (#166), fér még: 72]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 7 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 karócsapda (#163) 3 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 2 ork csodaszer (#1228)
4 rézkulcs (#75) 1 sáfránykristály (#675) 1 szeksztáns (#32)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
2 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
3 dözmöng szív (#122) 10 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)
2 evaporőr háj (#105) 5 fabontó (#106) 6 fekete gyöngy (#99)
9 gyöngymangó (#135) 3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
2 kőszem (#304) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
1 liumbe hajtás (#655) 35 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
5 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulapenge (#125) 1 mutáns csont (#331)
1 óndarab (#85) 1 ovimon-bogyó (#207) 24 pirkit (#153)
1 rinóbőr (#651) 2 smirglilevél (#29) 31 sünmedve tüske (#14)
4 szulfagor agyar (#677) 5 szvó-ektoplazma (#151) 2 tigroszlán fog (#63)
3 vadász tatu bőr (#15) 7 vasérc (#152) 3 vízionár szem (#102)

Összsúly: 105.58 kg Megterheltség: 142%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 arany (#50) 1 pszi kő (#248) 2 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 3 bot (#4) 1 bronzkulcs (#76)
1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11)
1 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212) 3 gyenge méreg (#26)
2 gyöngymangó (#135) 1 rézkulcs (#75) 3 spiritusz (#170)
6 sünmedve tüske (#14) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 uzbány csőr (#169)
3 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100 101 102
11
12
13
14
15
16
17
18
(95,17) szürke rinocérosz (#346), vérszomjas csüldő (#114)
(96,16) kérődző etra (#368), Raia oltár, 44. jellempróba
(97,13) mély kút (#93), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), mérges nyukmár (#95), uzbány (#102)
(97,15) quwarg harcos (#201), 41. jellempróba, Elenios oltár
(98,12) sóhajtó dorony (#112), élőholt quwarg (#202), a 46. labirintus bejárata, útonálló (#130), sötét gnóm (#132)
(98,14) grok-képződmény (#149), Fairlight oltár, manifesztátor (#124)
(99,13) oltár, alpesi tehén (#91), élőholt quwarg (#202)
(100,14) gumifa (#38), oltár, 43. jellempróba
(101,15) szintszívók (#96), lápi hajlék (#670)
(101,16) szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek