16. forduló, 18. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 5. 12h:02'
EZ A 584. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
585. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,-23] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+2 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 165.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 164.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 163.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 162.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 161.]

kf 714 kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat
Lecsatolod a bőrpáncélt, majd magadra öltöd a rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

d 2082 1 eldobod a 2082. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[44,-22] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. {támadása: 6.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Néhányan ismeritek az Illúziók hatalmát- Ha találkoztatok egy vizionárral... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Észreveszel egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-21] Továbbmész a város utcáján. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Észreveszel egy sörsátrat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az útonálló testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kilukasztod az útonálló jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A következő épületeket látod: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Összeakadsz Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {max. varázspontja: 26; max. pszije: 0.} Tisztán érzed auráját: semleges jellemű.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hozsi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi táborát. Bőre színe zöld. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [24 pontot használtál fel, van még 137.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Gratulálok! - mondja, és melegen kezet fog veled. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [58 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] Városunk egyik hagyománya egy állítólagos kincsesbarlang térképe. Még senki sem tért vissza onnét sikerrel, de ez persze nem jelenti azt, hogy neked nem fog sikerülni. Fogadd ezt jutalmul eddigi szolgálataidért. Egy írnok jön elő, és lemásolja számodra a térképet.

2
8
3
4
9
5
6
10
1 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 9. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15, délre 42 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 132.]

ee 33 51 48 eladod a 33. tárgyat az 51. tárgyat a 48. tárgyat
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 antilopbőrt. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

ea 30 6 eladod a 30. tárgyat 6
Eladtál 6 varányszemet. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ve 83 5 megveszed a 83. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ve 64 2 megveszed a 64. tárgyat 2
Vásároltál 2 csontszablyát. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ve 68 1 megveszed a 68. tárgyat 1
Vásároltál 1 kék orchideát. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ve 148 2 megveszed a 148. tárgyat 2
Vásároltál 2 mocsári penkét. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ve 95 1 megveszed a 95. tárgyat 1
Vásároltál 1 bakkura bőrt. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ve 104 1 megveszed a 104. tárgyat 1
Vásároltál 1 fémrudat. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ve 125 2 megveszed a 125. tárgyat 2
Vásároltál 2 mandibulapengét. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 6 mozogsz nyugatra
[43,-21] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az útonálló testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Elenios nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 120.]

al 83 56 102 áldozol: a 83. tárgyat az 56. tárgyat a 102. tárgyat
Sajnos nincs nálad ragasztó. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[42,-21] A síkság után kisebb hegyek következnek. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drasmólyom közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a drasmólyom testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a drasmólyom testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a drasmólyom testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal megvágod a drasmólyom nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a drasmólyom bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 madártollat. Mosolyogva kidobod a nevetséges evaporőr trófeát, és kinyersz egy alkalmas drasmólyom trófeát. 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ.

(Továbbmész...) [41,-21] A hegyvidéket síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaszabolósáska. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaszabolósáska testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [41,-20] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy szárnyas gömböc. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 1d3.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzkarddal alaposan megvágod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 74.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[42,-19] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,-18] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy drótszőrű pincsi! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kilukasztod a drótszőrű pincsi jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

kt 96 1 elkészíted a 96. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bakkura csizmát. [36 pontot használtál fel, van még 14.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen vizestömlőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 11.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 10.]

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 9.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELENIOS MEGIDÉZÉSE
Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben.
"Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!"
Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Ez a 17. fordulód.

Erő: 10 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 10 Életpont: 102/86 Jellem: jó (11) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 0/0 Pénz: 15 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 93 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 694 TP-t kaptál. Jelenleg 3 755 TP-d van. A következő szinthez még 245 TP szükséges. Trófeáid: drasmólyom, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 8 lőfegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); kerek kő (#19) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
41,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 10
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyismeret: 2
10. pszi: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
acéldarázs (#140), vízionár (#66), félelem-járó (#56), gyilkos tetű (#116), fabontó szójer (#71), piromenyét (#99), alpesi tehén (#91)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 171, 173, 180.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 6 * csontszablya (#64) 1 fúvócső (#20)
10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 * parittya (#18) 1 szögletes kő (#17) 7 tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245) 1 nozar-thin medál (#2214)
1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 q. irtó medál (#2301)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 deus ex machina (#1) 4 fáklya (#36)
1 fejlődéskő (#1640) 9 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 17 krónika (#1725) 1 + tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 1 kavadu lebeny (#24) 2 kék orchidea (#68)
14 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 4 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulapenge (#125) 2 mocsári penke (#148) 2 ormánygőte csont (#21)
1 púderkő (#119) 5 smirglilevél (#29) 3 szárnyas hernyó (#69)
2 varányszem (#30) 1 vízionár szem (#102)

Összsúly: 38.93 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
24 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 3 bakkura bőr (#95)
1 bőrpáncél (#51) 1 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
1 obszidián penge (#2082) 2 tüske (#22) 6 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 2 csontszablya (#64) 6 drótszőr (#37)
1 fáklya (#36) 1 fémrúd (#104) 1 kék orchidea (#68)
6 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125) 2 mocsári penke (#148)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

40 41 42 43 44 45
-24
-23
-22
-21
-20
-19
-18
-17
(41,-21) kaszabolósáskák (#83), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Elenios oltár
(41,-20) gumifa (#38), Tharr oltár, szárnyas gömböc (#12)
(41,-18) Tharr rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, drótszőrű pincsik (#22)
(42,-21) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Elenios oltár, drasmólyom (#60)
(42,-19) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár
(43,-21) útonálló (#130), Elenios rúnaköve
(44,-22) útonálló (#130), Raia rúnaköve, mély kút (#93)
(44,-21) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), útonálló (#130), Vidám Gorka (6109. kalandozó), Hozsi (6112. kalandozó), egy troll férfi

Üzenet küldése a karakternek