Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 19. 12h:26' EZ A 67. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 68. játékheted kezdete: nov. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3140 SZÁMLA : XXXX |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
kt 10 1 | elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a bo-skorpió testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a bo-skorpió testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
kt 39 1 | elkészíted a 39. tárgyat (1 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tazunkaróka farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tazunkaróka jobb hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a tazunkaróka testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tazunkaróka a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 528 | bemész az 528. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 48.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a démontetű bal hátsó lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [28,13] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy csontlepke. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a csontlepke jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a csontlepke testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [29,13] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy királygyík nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Marokra fogva az obszidián pengét a másikra rontasz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a királygyík farkát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
GUMIFA (38. NÖVÉNY) A gumifák kérgét, ha megvágják késsel, nyúlós, fehér folyadék folyik elő, amely levegőn megszilárdul. Valamire biztos jó lehet, csak nem nagyon tudod hogyan elhordani a ragadós trutyit. Lehet, hogy itt, a fánál kéne a nedvet felhasználni? |
ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY) Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs). |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY) Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet. |
Erő: | 14 | Szint: | 6 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 97/69 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 40 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 9 (+1) | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
30,22 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 111 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 4 | 6. felderítés: | 1 |
7. zárnyitás: | 1 (+1) | 8. vadászat: | 1 |
Összsúly: 28.40 kg | Megterheltség: 74% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 130 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 2 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|