167. forduló, 169. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 31. 9h:16'
EZ A 244. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
245. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,80] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 4. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 302.]

fse felt. segítség
Minden fse parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[106,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy szubreális vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [107,82] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku ostromteknős közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy noth szellem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem jobb vállát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvagdalod a noth szellem bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Mallon botjával megcsapod a noth szellem jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 728 (limit: 1440), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54609.
Találsz egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 277.]

kt 36 20 elkészíted a 36. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 fáklyát. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 217.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[108,81] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy spagulár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a spagulár testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a spagulár bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy noth szellem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem bal lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem bal oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a noth szellem testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Mallon botjával megcsapod a noth szellem testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy drakolich.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich farkát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a drakolich testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Csatabárddal végigvagdosod a drakolich bal első lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 730 (limit: 1440), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54819.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +112 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 104 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 58 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,80] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy acéldarázs. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az acéldarázs torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigmetszed az acéldarázs potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár bal hátsó lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt sullár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Találsz egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [108,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Nincs időd félrehajolni. (56 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fúvócső, 3 quwarg tojás, 4 mocsári penke, kék orchidea, smirglilevél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször eltalálod a drakolich testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich nyakát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd a drakolich testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 33 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy megvágod a drakolich testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 199, gyógyulás: 0, összesen: -199 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+57 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+55 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy hegymélyi lidérc.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc jobb karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-3 varázspont.) Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a hegymélyi lidérc bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 733 (limit: 1440), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55134.
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [158 pontot használtál fel, van még 59.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [12 pontot használtál fel, van még 47.]

be 49 bemész a 49. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét van. Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+307 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

lm 6 6 10 mozogsz 6 6 10
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 amniosz, 6 kaja és 1 dobóháló. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [6. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy bronzpenge. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 58 életpontot sebeztél. Rövid karddal kilukasztod a Tugt-ork testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 bőrsisakot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [40 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 10 14 11 mozogsz 10 14 11
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 11 15 18 mozogsz 11 15 18
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 18 18 18 mozogsz 18 18 18
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 309 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 168. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 20 (22) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 19 (22) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 70/129 év
Egészség: 20 Életpont: 340/245 Jellem: jó (403) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 320/306 Pénz: 1699 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/22 Pszi pont: 100/32
Eddig összesen 1818 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 628 TP-t kaptál. Jelenleg 737 059 TP-d van. A következő szinthez még 62 941 TP szükséges. Trófeáid: Mnebolath, renegát törpe, zombi mester. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/85 vágófegyverek: 25/94 (+6%)
ütőfegyverek: *22/101 lőfegyverek: 9/14 dobófegyverek: 24/93 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
108,79 mezőn táborozol, a 49. labirintusban, 1. szinten, 3. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Kedvenc táborhely: 0,0
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/63 (+24%) 2. nyomkövetés: 31/4 (+5%) 3. mászás: 11/32
4. csapdakészítés: 18/30 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/47 6. gyógyítás: 26/34 (+150%)
7. titkosírás: 2/14 8. felderítés: 7/21 9. szörnyidomítás: 9/14
10. teológia: 21/51 (+18%) 11. taumaturgia: 21/31 (+16%) 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 7/97 14. zene: 8/14 15. szörnyismeret: 15/77
16. pszi: 16/71 (+27%) 17. zárnyitás: 9/41 (+6%) 18. vadászat: 3/23
19. vitalitás: 3/27 (+48%) 20. bányászat: 33/61 (+5%) 21. főzés: 6/21
22. csapatmunka: 3/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt tigris (#766), noth szellem (#250), hegymélyi lidérc (#7084)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
energiatüskék (#29), vakító fény (#43), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), puha ütés (#60), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), tisztítótűz (#44), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
tisztítótűz (#44) >> élőholt tigris (#766) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> szubreális vámpír (#223) tisztítótűz (#44) >> noth szellem (#250)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6, 9, 14, 16, 45.
Kész: 5, 17.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 733 (limit: 1440), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55134.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 88 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
$1 bronzpenge ($126) 1 * csatabárd (#555) 1 kőkés (#6)
1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
6 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526)
3 szögletes kő (#17) 1 Trákin csákánya (#367)
Lövedékek
$2 ezüsttollú nyíl ($363) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 + esszenciakristály (#350) 12 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 ubuk dobónyíl (#138)
8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
3 bíbor erőöv (#291) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708) 1 Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 aranygyűrű ($193) 3 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
2 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 72]
3 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
3 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 30]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 53 csepp ugh méreg (#166), fér még: 19]
3 vizestömlő (#3) [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2]
4 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 74]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
1 deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235)
1 éjkő (#2369) 20 fáklya (#36) 4 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 5 fűszerkeverék (#1170) 3 gernim balzsam (#1894)
106 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 2 Korrum pálcája (#1545)
8 kötél (#92) 2 légiós hátizsák (#1560) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671) 2 ork csodaszer (#1228)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975)
1 varázskorsó (#1546) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 11 amniosz (#203)
2 aranytoll (#572) 2 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713)
2 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 darázsszárny (#652)
4 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665) 12 ezüstdarab (#326)
6 fabontó (#106) 6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267)
3 grifftojás (#179) 6 gyíkfű (#201) 2 ilkin érc (#232)
14 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304)
7 lidércesszencia (#1074) 13 madártoll (#112) $1 magszim bél ($103)
25 mákrózsa virág (#56) 1 moa üveggömb (#383) 8 mocsári penke (#148)
$2 óndarab ($85) 4 pirkit (#153) 4 quwarg tojás (#360)
4 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651)
4 rókafarok (#124) $5 sallank karom ($128) 8 smirglilevél (#29)
8 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676)
1 szuperkötél (#209) 3 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328)
$5 Tiume batyuja ($660) 2 tükör (#43) 8 vasérc (#152)
1 vaspánt (#1241) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 124.32 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fúvócső (#20) 1 gyógykenőcs (#313) 1 kék orchidea (#68)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 mocsári penke (#148) 1 pirkit (#153)
3 quwarg tojás (#360) 1 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 5 amniosz (#203) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzpenge (#126) 1 dobóháló (#221) 18 fáklya (#36)
3 gernim balzsam (#1894) 13 kaja (#2) 1 lidércesszencia (#1074)
1 megsemmisítő (#1540) 2 óndarab (#85) 5 sallank karom (#128)
58 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106 107 108 109
78
79
80
81
82
83
(106,81) vérszomjas csüldő (#114), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár
(107,82) ryuku ostromteknős (#362), élőholt sullár (#216), noth szellem (#250), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Leah oltár, 44. jellempróba
(108,79) gyilkos sallankok (#85), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), a 49. labirintus bejárata, Elenios rúnaköve, 22. jellempróba, barátság szent tüze (#484), oltár, Tugt-ork (#46)
(108,80) acéldarázs (#140), élőholt sullár (#216), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, művészi porolit (#720)
(108,81) spagulár (#82), noth szellem (#250), drakolich (#760), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 42. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek