167. forduló, 169. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 1. 16h:04'
EZ A 1197. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
1198. játékheted kezdete: nov. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,26] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Védőnővér (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) megsemmisítőt (ld. enc.). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 2. KP: av 13 0 0 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 260.]

* 4. KP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 250.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
AV 13 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

id 99 20 idomítod a 99. szörnyet 20 pontért
Elkezdődnek a leckék a piromenyét számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 60 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [10 pontot használtál fel, van még 235.]
[A parancs tárolásra került.]

ftv 43 999 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a nőket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ftv 30 999 felt. tám/véd. varázslat a 30. varázslatot a nőket
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[102,25] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy dermesztő lidérc volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,24] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány karmos tankány nyomokat fedezel fel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a karmos tankány jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 217.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kitartó ló. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! 2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 187.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[103,23] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ezt az erdőt Fekete Erdőnek hívják, a benne lakozó rémségekről elnevezve. Ez egyben az Ygrol síkság délnyugati határa. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 26 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

Találsz nála 7 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+102 életerő.) Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,22] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sullár testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy grok-képződményt. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bundás csirmáz fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 dözmöng szivet. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő proteinfecske mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a proteinfecske testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+71 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg torát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Találsz nála 3 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 7 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 700.
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+69 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [163 pontot használtál fel, van még 24.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[101,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a törpemammut ormányát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [100,19] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy zombi mester volt a rémület okozója. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 6.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

av 9 alakváltás 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

av 9 alakváltás 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 6 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [6 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 309 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉDŐNŐVÉR (280. LÉNY)
A védőnővér közel négy méter magas arkangyal, fejéről hatalmas szőke hajkorona bomlik vállaira, hátán hatalmas fesztávolsággal rendelkező fehér tollazatú szárnyak. Testét fehér lepel fedi, mint az angyalokét általában. Az angyalok az isteni síkok lakói, ahol a jó jellemű isteneket szolgálják, hogy ezt szabad akaratukból teszik vagy kényszerből, senki sem tudja, mint azt sem, hogy honnan származnak. Egyes feltételezések szerint szent életet élt apácák reinkarnálódnak angyallá, mások szerint pozitív energia manifesztációi. Életüket a jó harcának szentelték, ami által lelküket teljesen átitatja a jóság vakító fényével világító aura, ami olyan erős, hogy az angyalnak elég csak megjelennie bizonyos gonosz teremtmények között, akik szemhunyásnyi idő alatt lehelik ki átkos lelküket. Kivétel az anyagi sík lakói, akik csak egy erősen világító aurát látnak az angyal körül, nem úgy a Thargodanok, akik az angyalok esküdt ellenségei. Mivel az angyalok nem az anyagi sík lakói, csak mágiával vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Megölni őket csakis az isteni síkon lehetséges, ha erre máshol kerülne sor, akkor visszakerülnek saját síkjukra. Végezni velük csak nagyhatalmú Thargodanok vagy félistenek képesek, mivel "beépített" deus ex machinával rendelkeznek. A védőnővérrel csak akkor fogsz "találkozni" - és akkor mindig - ha ártatlanokat szeretnél lemészárolni. Ebből kifolyólag BA parancsot nem is érdemes rá kiadni. Ez a nemes angyal mindennél többre becsüli az élet szépségét, annak védelmére is esküdött fel, így ha teheti se fog veled végezni, nem célja az esztelen gyilkolászás. Fegyvere is csak egy gyenge purifikátor kard ami inkább használatos védekezésre, mint támadásra.
A védőnővér magától nem jön az anyagi síkra, csak akkor, ha megidézik (pl. egy KT tagjai).

MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT)
Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége.

ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY)
Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios tanítványa vagy. Papi hited: 88. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 168. fordulód.

Erő: 26 Szint: 16 Merészség: 6/3 Magasság: 181 cm
IQ: 31 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 14 Életpont: 274/274 Jellem: jó (210) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 256/133 Pénz: 461 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 14/8
Eddig összesen 595 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 747 TP-t kaptál. Jelenleg 152 701 TP-d van. A következő szinthez még 27 299 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, földsárkány, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/23 szúrófegyverek: 20/48 (+13%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 10/64 (+8%) lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 20/12 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,19 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/5 (+45%) 2. nyomkövetés: 31/73 (+25%) 3. mászás: 6/2 (-3%)
4. csapdakészítés: 7/100 5. csapdaészlelés: 3/38 6. gyógyítás: 53/103 (+84%)
7. titkosírás: 3/22 8. felderítés: 17/86 (+7%) 9. szörnyidomítás: 1/70 (+5%)
10. teológia: 13/62 (+7%) 11. taumaturgia: 1/24 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 1/84 14. zene: 4/35 (+11%) 15. szörnyismeret: 6/50
16. zárnyitás: 1/81 17. vadászat: 10/58 18. bányászat: 7/103

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 17, max: 50)
alakváltó (#7), kneopatikus mollusk (#209), Tguarkhan (#212), manifesztátor (#124), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), quwarg szabotőr (#301), nektoraf (#355), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), kardfogú fülemüle (#146), hegymélyi lidérc (#7084), csontváz lord (#177), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (181) bűvölés (#20) (182) bűvölés (#20) (110) bűvölés (#20) (191)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> piromenyét (#99) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
vakító fény (#43) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 192.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 7 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 700.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis vaspajzs (#159)
1 mászókarom (#78) 1 * Métely páncélja (#1562) 3 tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bronzpenge (#126) 1 csontkés (#11)
4 csontszablya (#64) 6 dárda (#10) 1 ezüstshuriken (#327)
2 göcsörtös bunkó (#123) 4 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
4 kőkés (#6) 3 * orgyilkos tőr (#225) 1 sallank nyíl (#129)
11 * ubuk dobónyíl (#138) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194) 1 * arany masszariasztó (#437)
1 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * mentát karkötő (#1551) 1 obszidián függő (#195)
1 * ritualista amulett (#708) 1 * szem szimbólum (#142) 1 villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 7 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 8 kaja (#2) 1 karócsapda (#163)
3 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
2 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [benne 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 4]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 66]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 63]
1 vizestömlő (#3) [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
3 dözmöng szív (#122) 10 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)
2 evaporőr háj (#105) 5 fabontó (#106) 6 fekete gyöngy (#99)
7 gyöngymangó (#135) 3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kőszem (#304) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
1 liumbe hajtás (#655) 30 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
5 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulapenge (#125) 1 mutáns csont (#331)
1 ovimon-bogyó (#207) 24 pirkit (#153) 1 rinóbőr (#651)
1 sáfránykristály (#675) 2 smirglilevél (#29) 25 sünmedve tüske (#14)
4 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151) 2 tigroszlán fog (#63)
7 vasérc (#152) 3 vízionár szem (#102)

Összsúly: 83.48 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaktusztüske (#114) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 dözmöng szív (#122)
3 kaja (#2) 3 madártoll (#112) 1 sullár hólyag (#168)
3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
(100,19) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(101,20) törpemammut (#115), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(102,21) proteinfecske (#139), élőholt quwarg (#202), Raia oltár
(102,24) karmos tankány (#137), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(102,25) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290)
(103,22) sullár (#101), grok-képződmény (#149), Fairlight oltár, bundás csirmáz (#93)
(103,23) Raia rúnaköve, kardfogú fülemüle (#146), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek