166. forduló, 168. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 15. 15h:03'
EZ A 363. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
364. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,49] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy szőrlajhár nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 339.]

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 269.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[128,49] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Találsz egy szent tölgyfát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku futárbérenc. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [130,49] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 251.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[130,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Johnnyu Lee orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,47] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [130,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Kétfejű csatabárddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elfeledett kalandor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 233.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[129,47] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Észreveszel egy grok-képződményt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [128,48] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Észreveszel egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,49] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy.

Látsz egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Felfedeztél egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Chara-din hívői építették. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 215.]

be 59 bemész az 59. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 3 901 4 mozogsz 3 901 4
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy emberevő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő bal vállát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
[19 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 900 10 901 mozogsz 900 10 901
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. [5. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy kőkorszaki szaki az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [7. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [8. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [9. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 22 arany, 1 nap szimbólum és 2 tükör. Gyorsan kiüríted a ládát. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [10. PONT.] Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [36 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 11 900 16 mozogsz 11 900 16
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [11. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [13. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőkorszaki szaki. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [14. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [15. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy orgoró lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró sziklatestét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [37 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 901 18 900 mozogsz 901 18 900
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [17. PONT.] A fal mellett találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 tükör, 1 acélpengőke, 2 gyöngymangó és 1 gyöngysor. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. [18. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 1 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [14 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 22 901 23 mozogsz 22 901 23
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [19. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [20. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [21. PONT.] Hamarosan egy kőkorszaki szakit pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy bronzkulcsot, 5 kerek követ és 3 szögletes követ. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [22. PONT.] Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Mész tovább, előre. [23. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 tükör, 2 szopókő és 1 ezüst kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. [31 pontot használtál fel, van még 73.]

lm 900 24 901 mozogsz 900 24 901
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [24. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás patkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás patkány jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás patkány van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod az óriás patkány nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás patkány az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [6 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 25 900 29 mozogsz 25 900 29
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [25. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! 11 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Haladsz az ellenséges labirintusban. [28. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [29. PONT.] [31 pontot használtál fel, van még 36.]

lm 901 30 900 mozogsz 901 30 900
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [30. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [7 pontot használtál fel, van még 29.]

lm 33 901 34 mozogsz 33 901 34
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [31. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tükör, 1 fekete gyöngy és 1 kőkalapács. Gyorsan kiüríted a ládát. Folytatod az utat. [32. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [33. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy orgoró. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény mereven rádnéz. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-70 TVP.) Megérkeznek a KÖVGEO alkalmazottjai, és visszaváltoztatnak. Nem győzöl hálálkodni.

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még -59.]

lm 900 38 901 mozogsz 900 38 901
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még -59.]

lm 39 900 40 mozogsz 39 900 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még -59.]

lm 40 40 40 mozogsz 40 40 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még -59.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -59.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -62.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -62.]

* 4. BP: dd 56 119 0 eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még -62.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 12, 28.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -62 pontod maradt, ebből a következő körre -62 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 41 (44) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 24 Támadás: 22 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 18 Életpont: 330/330 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (1) Varázspont: 154/115 Pénz: 3024 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 38/3 Pszi pont: 103/254
Eddig összesen 1426 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 381 TP-t kaptál. Jelenleg 847 839 TP-d van. A következő szinthez még 152 161 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, quwarg nagymester. A 118. fordulódban 2790 arany került a bankszámládra. 2901 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: 28/91 (+7%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 14/12 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
127,49 mezőn táborozol, az 59. labirintusban, 1. szinten, 32. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/42 2. nyomkövetés: 31/29 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/44 5. csapdakészítés: 16/42 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/40 (+52%)
7. gyógyítás: 33/19 8. titkosírás: 11/60 9. felderítés: 13/20 (+11%)
10. szörnyidomítás: 5/98 11. teológia: 8/1 (+5%) 12. taumaturgia: 15/22
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/7 17. szörnyismeret: 24/98 (+20%) 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 14/28 (+23%) 20. vadászat: 10/31 21. bányászat: 19/45 (+11%)
22. testépítés: 24/75

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 725 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete gyöngy (#99) 2 gyöngymangó (#135)
1 gyöngysor (#192) 5 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
4 kőszem (#304) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nap szimbólum (#141) 3 szögletes kő (#17) 2 szopókő (#259)
8 tükör (#43) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

126 127 128 129 130 131
45
46
47
48
49
50
(127,49) az 59. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár, emberevő (#119), kőkorszaki szaki (#109), orgoró (#170), óriás patkány (#42)
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár
(128,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 37. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201)
(129,47) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, arató csattanat (#144)
(129,49) Fairlight rúnaköve, 49. jellempróba, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), ryuku futárbérenc (#765)
(130,46) manaelementál (#290), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(130,47) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(130,48) patak, Dornodon oltár, 33. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(130,49) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek